Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä seksiseuran etsintään

Vierailija
28.11.2006 |

Olen platonisessa parisuhteessa M30 ja alkaa taas luontaiset vaistot jyllätä, niin että pitäisi hakea seksiseuraa. Edellisestä kerrasta alkaa olla 5-6 vuotta, joten jos ei enää odottelisi. Nykyistä kumppania en jätä ja hän kyllä tietää jo haku aikeeni, eikä häntä kuulemma pahemmin kiinnosta mitä teen sillä saralla.

En ole pahemmin haeskellut ketään tällaiseen tarkoitukseen, joten olen aika uuno tässä asiassa.

Vinkkejä siis kaivattaisiin.

Jotain olen jo kokeillut, mutta kaikki yhtä tyhjän kanssa.

Tulos nolla. Kun ei tärppää niin ei tärppää.

En ole luonteeltani sellainen, että hakisin seuraa agressiivisesti tai että kiehnäisin naisen kimpussa kuin herhiläinen, vaan olen pikemminkin intellektuelli. Yhtenä Tavoitteena olisi saada sellainen henkilö, joka on myös älykäs ja tietenkin myös ulkonäöllisesti miellyttävä.

Eli siis niitä vinkkejä sitten kaivattaisiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt seksiseuralaisen (vain ja ainoastaan seksiä varten) täältä. Se on ihan oikeesti totta. :) Nyt haluisin kyllä jo uuden.

Mistäpäin olet?

(ja nyt tulee niitä " kuvottava luuseri" vastauksia) :D

N35

Vierailija
2/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta; Eikös nykyään kaikki tuollaiset hoideta netin kautta? Näitä seksi/muita seuran haku palstojahan on tosi paljon. Siellähän vieläpä voi vaihtaa kuvia ennen eka treffejä ja chattailla vaikka kuinka. Näin kaikkein kamalimmat tapaukset voi karsia jo alussa..

Sitten kuulemma tehdään vielä niin että kun treffejä alat sopia niin sovi niitä kerralla usemmat samalle illalle. Jos/kun ensimmäisen (ja varmaan toisen ja kolmannenkin ;) olemus on heti eka sekunnista lähtien vastenmielinen niin voit liueta paikalta odottamaan seuraavaa " kellonaikaa" . Sitten jossain vaiheessa iltaa löytyy hyvä

tai joku kompromissi poka jota lähdet panemaan.

Tälleen ne hommat nykyään hoidetaan. Tosi toimiva tapa eikä tarvitse norkoilla baaritiskeillä esittämässä ihanampaa kuin mitä oikeasti onkaan. Minä harrastaisin ehdottomasti tuota jos harrastaisin..

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin löydät uuden.

Ilmoita osoite missä voidaan keskustella jatkosta:)

M32

Mä olen löytänyt seksiseuralaisen (vain ja ainoastaan seksiä varten) täältä. Se on ihan oikeesti totta. :) Nyt haluisin kyllä jo uuden.

Vierailija
4/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sille vanhalle kävi? Loppuiko siltä veto? Vai oliko se kertakäyttöpohjalta jo lähdössä? Mä haluaisin kyllä vähän vakituisempaa panoseuraa. Mistäpäin olet?

T. Rehellinen

Vierailija
5/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkö helposti se käy, täytyisköhän sitä alkaa surffailemaan netissä enemmän :)

M30, tre

Vierailija
6/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on aika hyvä media, ja asiallinen

Vierailija
7/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä n. 40-kymppinen mies vailla seksiseuraa. Naissellaista siis.

Jos löytyy edes hieman kiinnostusta, voidaan jatkaa rupattelua aiheesta. Otapa yhteyttä.

Terveisin MrTurku at hotmail com

Vierailija
8/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin. :)

Uusi tuttavuus ois tervetullut - laita osote, niin jatketaan. Pääkaupungista.

N35

Vierailija
9/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MrTurku miukumauku hotmail com

Pisteet ja merkit vaan kohdalleen ja siit se alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä