Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan hiustenleikkaus

Vierailija
27.08.2008 |

Minkä ikäisenä olette leikkuuttaneet pojalta ensimmäisen kerran hiukset ja kuinka leikkuu on onnistunut?

2 vuotiaalla on pitkä tukka ja kaikki jotka eivät tunne, luulevat tytöksi poikamaisista vaatteista huolimatta. Mietityttää vain, miten pää pysyy paikallaan vilkkaalla lapsella...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistui hienosti ja joka kerran siihen asti kunnes lapsi 6-vuotiaana sairasti vesirokon. Yksi rupi jäi sitten päähän vaikka ne muualta olivat jo parantuneet ja tottakai se leikkuri töksähti siihen ja sen jälkeen ei ole lapsi parturiin suostunut. Leikkaan kotona.

Vierailija
2/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvin meillä on menny joka kerta. parturi osaa olla lasten kans ja sillä oli lasten kuvakirjoja mitä sai katella sillä aikaa kun leikkas. ja esikko on edelleen varsin vilkas tapaus. hyvin se on onnistunu mutta joskus on jääny loppuviimeistelyt tekemättä, siis lähinnä sellaset et otteaiskohan vielä tuosta vähän.. musta on aina ollu ihan tarpeeksi hyvät siihen mennessä ja ilmeisesti lapsistakin :)

kysy siltä parturilta et onko sillä jotain viihdykettä tai ota ite jotain mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti on mennyt joka kerta. Taitaa sen verran jännittää kun vieras setä suhii päätä, että poika leikkii kädessään olevalla autolla ja välillä kurkkaa peilistä mitä tapahtuu. Ekalla kerralla poika istui mun sylissä, sen jälkeen itsekseen.

Vierailija
4/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset kävivät pienenä sellaisella, minkä varustuksiin kuului autotuoli. Ei ikinä mitään ongelmaa hiusten leikkuun kanssa. Nyt 6-v istuvat ihan aikuisten penkissä ja tykkäävät käydä.

Kyllä suosittelen ihan ammattilaiselle viemään. Ihan kammottavan näköistä on itse huonosti leikatut lasten hiukset...huoh...

Vierailija
5/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vilkas kuopus rakastaa parturissa käyntiä. se voi kyllä toimia, kun täti leikkaa sanoi kuopus. ehdotettiin jos isä leikkais lapsen tukan.

esikoisen tukan leikkaa taas isä. ei onnistu parturissa käynti.

esikoinen on rauhallinen ja kuopus vilkas.

Vierailija
6/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen laittanut reilu 1-vuotiaasta lähtien istumaan syöttötuoliin vaippasilleen ja sitten vaan säätänyt sen tee-se-itse-parturointilaitteen 7 mm kohdalle. Ja hieno siilitukka tulee hetkessä. Ja kestää aika kauan, että tarttee taas leikata.