Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko järkeä palata exän kanssa yhteen?

Vierailija
03.04.2023 |

Ei vaan päästä toisistamme eroon, vaikka asutaan erillään. Aina kun nähdään (lapsien takia), niin useimmiten päädytään vähintäänkin halailemaan.

Yritin yhdessä vaiheessa sitä, että lasten haku tapahtuu nopeasti pihassa, emmekä soittele toisillemme. Exä ilmeisesti ei kestänyt tätä tilannetta. Ja lopulta tilanne oli entisensä. Ja välillä tuntuu, että ollaan kuin jotain vastarakastuneita.

En myöskään osaa vetää mitään rajoja. Luulen, että johtuu siitäkin että minä jätin hänet eli syyllisyydestä. Mutta rakastan häntä kuitenkin ihan aidosti. Meillä vaan ei yhteiselo sujunut ja riideltiin vaan.

Meneekö tämä nyt niin, että jatketaan samaan malliin ja hän löytää jossain vaiheessa uuden ja minä jään itkemään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet lasten äiti ja sun pitää päättää. Lapset kärsii tuollaisesta sekavasta menosta. Päätä, haluatko varmasti kokeilla uudelleen ja minkä arvelet olevan teidän onnistumis%. Sitten kysy mieheltä, mitä hän haluaa. Jos se on jotain epämääräistä, niin jarrut pohjaan täysin kaikelle halailulle. Yhdessä tai ei yhdessä.

Ja mieti, että vaikka sinun mielestä olette hyvin riippuvaisia toisistanne, niin eksäsi saattaa hyvin painaa paria muuta naista tän kuvion ohessa. Miehille on helpompi olla usean naisen kanssa, vaikka ei olisi tunteita kaikkiin.

Vierailija
22/26 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Eroon oli syynsä ja ilmeisesti ne eivät ole kadonneet, jos niitä ei ole kovasti työstetty. Roikutte siinä ja homma loppuu siihen, että toinen löytää uuden ja toisen sydän särkyy. Sitä aina luulee, että tässä on jotain ihmeellistä ja kukaan muu ei ole kokenut vastaavaa suhdetta tai rakkautta, mutta huono suhde on huono suhde, vaikka voissa paistais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ihan kamala tilanne teillä...paitsi mies varmaan nauttii tuosta suuresti.

Vierailija
24/26 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, yleensä eroon on joku syy, joka ei poistu noin vain. Mitä sitä pitkittämään vääjäämätöntä, käsittele ero ja be done with it. Vanhan lämmittäminen on pohjaan polttamista. Lisäksi on kamalaa, jos annatte lapsille turhaa toivoa yhteen palaamisesta ja sitten kaikki kuseekin kintuille. Vähän liian kova pala nieltäväksi.

Mutta on kai siihen yhteen palaamiseenkin syy joka ei poistu noin vain.

Vierailija
25/26 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa! Olen kuullut niin monen eronneen itkeneen ja katuneen vuosien päästä vielä.

Vierailija
26/26 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia? Ja paluu. Vai ei.