Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joita inhottaa vanha tavara?

Vierailija
03.04.2023 |

Selitän. Minulle ollaan annettu väkisin huonekaluja, lakanoita, astioita ja niin edelleen. Vanhoja, sellaisia joista omistaja on halunnut eroon.

Jos haluaisin vanhoja tavaroita, haluaisin mennä itse kirpparille tai antiikliliikkeeseen.

Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettu väkisin?

Etkö osaa sanoa ei?

Vierailija
2/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mutta minua inhottaa myös kirpparit. En halua mitään vanhaa. Itselläni on jo sitä tarpeeksi.

Sitten kun se vanha on reilu sata vuotta vanhaa, niin sitten se on mielenkiintoista. Koska sitä ei ole omasta takaa nurkat täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet kynnysmatto

Vierailija
4/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voi sietää toisten vanhoja jämiä. Kirpputori roina on kaikista kamalinta en koskaan toisi kotiini sellaista. Luteita täynnä olevia jämä tavaroita/vaatteita. 

Vierailija
5/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä kirpputorilla myytävistä toisten ihmisten vanhoista kengistä ja vaatteista, jos ne eivät ole uutta vastaavassa kunnossa.

Mutta pidän vanhoista kirjoista, joissa on patinaa ja vanhaa tyyliä.

Ystävät puhuvat minulle joskus vaatekierrätyksen puolesta, kuinka se on järkevää ja ekologista, mutta en vaan ole löytänyt kirppikseltä yleensä mitään, mikä haluaisin päälleni tai jalkaani.

Vierailija
6/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat piankin kun vanhenet inhota myös itseäsi - sitten on kyllä tosi vaikeaa.

Vierailija
7/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän perinteinen  "vanhaa tavaraa ja posliinia"  pläjäys.

Vierailija
8/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alat piankin kun vanhenet inhota myös itseäsi - sitten on kyllä tosi vaikeaa.

tuskin ap:ta väkisin aletaan kenellekään antaa

Vierailija
9/9 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annettu väkisin?

Etkö osaa sanoa ei?

En ole ap mutta exäni kiikutti kaikenlaista

p a s k a a kotiini siitä huolimatta vaikka olimme jo eronneet, eikä siinä oikein auttanut sanoa ei kun esim. vanha kuppanen sohva oli jo olkkarissa ja exä lähti ovet paukkuen jättäen sohvan niille sijoilleen.

Jouduin maksamaan päästäkseni sohvasta eroon, vaikka exäni yritti uhkailla minut pitämään sohvan kotonani. Oli kuulemma hänen omaisuuttaan, eikä minulla ole oikeutta sitä pois heittää.

Noh. Exällä ei ole enää mitään asiaa kotiini, mutta näin minut pakotettiin ottamaan tavaroita joita en halua.