Kokoomuksen leikkauslista arvuuttelua
Aloitan:
Sairauspäivät tiputetaan puoleen ja arkipyhistä lähtee vappu ja helatorstai.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Kesko saa luvan alkaa trokaamaan lääkkeitä. Hinnat ei tipu.
Tämä. Halutaan vaan osingoille. Oikeasti lääkkeiden hinnat eivät kuluttajalle laske, päinvastoin.
Jo täällä mainittujen lomarahojen poisto
Kaikki tuet pois eikä mitään tilalle.
Jokaisen elettävä työnteolla. Jos ei yksi riitä niin tarvittaessa 10 työtä. Näin myös monessa muussa Euroopan maassa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, palkankorotuksia on ainakin turha vaatia.
Ai näitä jo luvattujakaan??
Seuraavat liittojen suuret palkkaneuvottelut on aivan varmasti jo nyt jäissä. Ei tule, piste.
Liitot lakkautetaan. Kilpailukykyä lisätään lisäämällä lauantai työpäiväksi. Vuosilomia leikataan, 1 viikko riittää duunarille.
Palkkojen alennus jokaiselle. Palkkoja laskettava vähintään 30%, jotta Suomen tehokkuus ja investointien mielekkyys kasvaa.
Työttömät ojaa kaivamaan ja heille jokin yhteiparakkimajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Palkkojen alennus jokaiselle. Palkkoja laskettava vähintään 30%, jotta Suomen tehokkuus ja investointien mielekkyys kasvaa.
Tästä pitää.vaan olla kiitollinen, näin saadaan Suomi nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Eka sairauspäivä palkattomaksi.
Kaikki sairaspäivät palkattomaksi. Loppuu se lintsaaminen!
Ei nyt vielä maalailla piruja seinille. Kunhan uusi hallitus kasassa ja pääsevät töihin, katsotaan miten käy. Kansa kyllä muistaa neljän vuoden kuluttua seuraavan hallituksen risut ja mahdolliset ruusut.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuesta tehdään velka, joka on maksettava takaisin. Ulosottokelpoinen.
Kuten pikavippi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat liittojen suuret palkkaneuvottelut on aivan varmasti jo nyt jäissä. Ei tule, piste.
Liitot lakkautetaan. Kilpailukykyä lisätään lisäämällä lauantai työpäiväksi. Vuosilomia leikataan, 1 viikko riittää duunarille.
Liittojen lakkauttaminen on kommunismia. Liitot toimii kapitalistisella tavalla. Työläinen maksaa ammattitaidosta parantaa työläisten työoloja ja palkkoja.
Jos liitot lakkautetaan niin se on sama kuin turkistarhaus kiellettäisi.
Tehdastyöntekijöille samat oltavat kuin Saksan sotilaille kun antautuivat eli työnjohto pampun, ruoskan ja 9mm pistoolin kanssa duunarin selän taakse pitämään huoli että töitä painetaan pää punaisena. Samalla pidetään huoli että syke ja hengitystiheys pysyy korkeana koko päivän. Ei lepoa!
Varauduin kokoomuksen valtaantuloon jo etukäteen. Olen kokoomukselle kauhukakara.
Olen vähentänyt kulutuksen minimiin. Käytän palveluita hyvin minimaalisesti. Säästän ruokaostoksissa viljelemällä ruokaa itse. Teen töitä 1-2 päivää viikossa enkä käytännössä maksa veroja. Asun edullisesti omistamassani asunnossa josta ei ole velkaa ja asuminen on edullista. Minulla on buffetrahasto yllättäviä menoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vielä maalailla piruja seinille. Kunhan uusi hallitus kasassa ja pääsevät töihin, katsotaan miten käy. Kansa kyllä muistaa neljän vuoden kuluttua seuraavan hallituksen risut ja mahdolliset ruusut.
Perskeko hyvin mielessä edelleen. Ja ne äänesti uusinnan. Koulutuksesta leikattiin 25%.
Vierailija kirjoitti:
Eka sairauspäivä palkattomaksi.
Monella alalla ollut jo vuosikymmeniä, esim rakennus ja teknologiateollisuus. Kokoomuksen sivuilta voi jokainen katsoa mistä ja miten leikataan. Ne ei ole salaisuuksia olleet, niitä on kutsuttu nimellä vaaliohjelma
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuesta tehdään velka, joka on maksettava takaisin. Ulosottokelpoinen.
Se on ainoa mikä on rajattu leikkausten ulkopuolelle. Joten turhaan odotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittojen lakkauttaminen on kommunismia. Liitot toimii kapitalistisella tavalla. Työläinen maksaa ammattitaidosta parantaa työläisten työoloja ja palkkoja.
Jos liitot lakkautetaan niin se on sama kuin turkistarhaus kiellettäisi.
Kyllä se ammattiyhdistys on kapitalistin suurin pelko. Ollut nyt ja aina. Ilman ammattiyhdistyksiä.oltaisiin edelleen porvarin peukalon alla, siis vielä enemmän kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Varauduin kokoomuksen valtaantuloon jo etukäteen. Olen kokoomukselle kauhukakara.
Olen vähentänyt kulutuksen minimiin. Käytän palveluita hyvin minimaalisesti. Säästän ruokaostoksissa viljelemällä ruokaa itse. Teen töitä 1-2 päivää viikossa enkä käytännössä maksa veroja. Asun edullisesti omistamassani asunnossa josta ei ole velkaa ja asuminen on edullista. Minulla on buffetrahasto yllättäviä menoja varten.
Olet arjen sankari.
Ja persut hyväksyy duunarien kurittamisen mukisematta ja se on ihan oikein kaikille duunari tolloille jotka äänesti persuja.
Ammattiyhdistykset kielletään. Paikallinen sopiminen jokaiselle ja minimipalkka poistetaan.