Söin lauantaina ja sunnuntaina yhteensä 11 087 kcl herkkuja
Rahaa meni noin 80e... En tiedä mistä tämä yhtäkkinen herkkumättöhimo tuli. Kaupassa vaan lappasin la ja su ostoskoriin kaikkea mitä teki mieli.
Oon normaalipainoinen, bmi ~21.8.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Hieno suoritus, itse en pysty tuohon. Olen aivan ylitäynnä jos syön esim. puolikkaan pizzan (normaali, ei perhe) ja suklaapatukan jälkkäriksi. Menee monta tuntia ennen kuin voi syödä lisää, siispä en mitenkään ehtisi päivän aikana syödä noin paljon herkkuja.
Ei kiinnosta mitkään hiirulaiset joiden harrastukset on kirjaston kirjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua, miten saat ahdettua tuollaisen määrän. Suklaata? Pähkinöitä? Alkoholia? Tai jos et syönyt miten muuta, niin ehkä just ja just jollain parin päivän mättöruokavaliolla voisi kuvitella saavan tuollaiset lukemat, mutta olo olisi ihan kyllä hirveä.
Lauantai:
Sushia iso annos
280g jäätelö
275g sipsipussi
250g irtokarkkia
144g sitruunaleivoksia
8 delicamunkkiaSunnuntai
Sushia iso annos
258g irtokarkkia
200g toblerone
Kinder bueno
275g sipsipussi + valmisdippi 200g
140g irtokarkkia
280g jäätelöä
180g sitruunaleivoksiaLa ei ollut huono olo, sunnuntaina oli hieman huono olo.
Minua alkaa oksettaa jo tämän listan lukeminen. Itse söin viikonloppuna linssikeittoa, papupataa, hedelmiä ja kasviksia ja tofulla täytetyn lämpimän voileivän.
Ethän ole raskaana, voisiko tuo olla joku hormoniheilahdus? Oletko alkanut syömään jotain uutta lääkettä?
Minä puolestani otin liikuntaöverit, harrastin liikuntaa pe-su aikana 16 h. Esim. su 8 h ja kaloreita kului 5000 päivän aikana.
BMI 33
On ihan yhtä epänormaalia urheilla 8h linssikeiton voimalla kuin mättää 11t kaloria pariin päivään. Tuossa ei ole mitään ylpeiltävää.
Urheiluhimo voi olla sairaalloista mutta linssikeitosta saa minunkin salilla treenaava mies mahan täyteen, samoin pavuista saa täyttävää, jopa raskastakin ruokaa halutessaan. Ei niistä tarvitse tehdä mitään ohuita vähärasvaisia litkuja.
Vierailija kirjoitti:
Syötköhän vähän liian vähän arkipäivisin, siitä voi tulla tuollainen mättöhimo? Omat viikonloppuherkut 1 iso jenkkityylinen suklaacookie.
Otan osaa ankeaan elämääsi.
Itse vedän tälläisen setin yleensä kerran viikkoon yhtenä päivänä. Ja kuusi muuta päivää vedän tosi hillitysti 1000-1500kaloria/pv.
Hyvin on pysynyt paino kurissa ja herkkuhimotkin lähtee kun kerralla vetää hirveän satsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua, miten saat ahdettua tuollaisen määrän. Suklaata? Pähkinöitä? Alkoholia? Tai jos et syönyt miten muuta, niin ehkä just ja just jollain parin päivän mättöruokavaliolla voisi kuvitella saavan tuollaiset lukemat, mutta olo olisi ihan kyllä hirveä.
Lauantai:
Sushia iso annos
280g jäätelö
275g sipsipussi
250g irtokarkkia
144g sitruunaleivoksia
8 delicamunkkiaSunnuntai
Sushia iso annos
258g irtokarkkia
200g toblerone
Kinder bueno
140g irtokarkkia
280g jäätelöä
Minua alkaa oksettaa jo tämän listan lukeminen. Itse söin viikonloppuna linssikeittoa, papupataa, hedelmiä ja kasviksia ja tofulla täytetyn lämpimän voileivän.
Ethän ole raskaana, voisiko tuo olla joku hormoniheilahdus? Oletko alkanut syömään jotain uutta lääkettä?
Minä puolestani otin liikuntaöverit, harrastin liikuntaa pe-su aikana 16 h. Esim. su 8 h ja kaloreita kului 5000 päivän aikana.
BMI 33
Menkat on noin 5 päivää myöhässä....
Liikuin ihan normaalisti. Yleensä teen viikossa 3 voimatreeniä ja 3 kestävyystreeniä.
Olet ruumiinkuvahäiriöinen ortorektikko, veganismin takia myös luultavasti lihaskato.
Vierailija kirjoitti:
Itse vedän tälläisen setin yleensä kerran viikkoon yhtenä päivänä. Ja kuusi muuta päivää vedän tosi hillitysti 1000-1500kaloria/pv.
Hyvin on pysynyt paino kurissa ja herkkuhimotkin lähtee kun kerralla vetää hirveän satsin.
Mulla ei oo varaa vetää tollaista herkkusatsia kovin usein :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötköhän vähän liian vähän arkipäivisin, siitä voi tulla tuollainen mättöhimo? Omat viikonloppuherkut 1 iso jenkkityylinen suklaacookie.
siellä sitä läskiporsaalla kuola vaan valuu. elämänsisältöä mässäilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantai:
Sushia iso annos
280g jäätelö
275g sipsipussi
250g irtokarkkia
144g sitruunaleivoksia
8 delicamunkkiaSunnuntai
Sushia iso annos
258g irtokarkkia
200g toblerone
Kinder bueno
140g irtokarkkia
280g jäätelöä
BMI 33
Liikuin ihan normaalisti. Yleensä teen viikossa 3 voimatreeniä ja 3 kestävyystreeniä.
Olet ruumiinkuvahäiriöinen ortorektikko, veganismin takia myös luultavasti lihaskato.
En oo vegaani eikä oo lihaskatoa.
Naisten salitreeni = lantionostoja lattialla.
Mäkin vedin överit lauantaina. 😔
1 kebabpaikasta haettu pizza (eli iso)
Iso Remix karkkipussi
1/2 pussia sipsejä (megapussi) + kaksi dippiä
1 iso suklaapatukka
1 iso suklaa cookie
Muutama nakki ja lihapulla
2 paahtoleipää
Ei ollut mitään vihannesta jos ei laske pizzan sipulia, Pikkasen kyllä turvotti mahaa illalla. En ole ylipainoinen. Kävelen/juoksen viikossa n 60km. Lauantaina pidin sarjamaratonin.
En oo edes kasvissyöjä. Mistä ton veganismin keksit?
Vierailija kirjoitti:
Iso Remix karkkipussi
1 iso suklaapatukka
1 iso suklaa cookie
2 paahtoleipääEi ollut mitään vihannesta jos ei laske pizzan sipulia, Pikkasen kyllä turvotti mahaa illalla. En ole ylipainoinen. Kävelen/juoksen viikossa n 60km. Lauantaina pidin sarjamaratonin.
Satunnainen överi ei haittaa mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo varaa vetää tollaista herkkusatsia kovin usein :D
Riippuu mitä tietysti vetää mutta mulla tämä mättöpäivä on yleensä ehkä noin 20euron rahareikä. esim. teen itse pizza, ostan sipsipussin dipillä ja siihen kylkeen jonkun karkkipussin.
Oleellisinta tässä on se että viikon muina päivinä ruokiin käytetty raha on todella minimaalista että sieltä saadaan sitten niitä säästöjä jotka voi käyttää tuohon herkkupäivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso Remix karkkipussi
1 iso suklaapatukka
1 iso suklaa cookie
2 paahtoleipääEi ollut mitään vihannesta jos ei laske pizzan sipulia, Pikkasen kyllä turvotti mahaa illalla. En ole ylipainoinen. Kävelen/juoksen viikossa n 60km. Lauantaina pidin sarjamaratonin.
Satunnainen överi ei haittaa mitään!
Niin satunnaisesti kerran viikossa 🤣. No en ota stressiä, mulla vähän sama kuin tuolla jollain edellä. Viikolla syön hillitysti ja liikun PALJON. Lauantaina sitten en. Eikä herkkuja edes tee mieli viikolla.
No mikäs siinä jos joskus irrottelee. Lähes kilo irtokarkkia kaiken muun kanssa on kyllä aikamoinen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Naisten salitreeni = lantionostoja lattialla.
Myönnän, tein eilen lantionnostoja, mutta tein myös paljon muutakin, mm. leuanvetoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno suoritus, itse en pysty tuohon. Olen aivan ylitäynnä jos syön esim. puolikkaan pizzan (normaali, ei perhe) ja suklaapatukan jälkkäriksi. Menee monta tuntia ennen kuin voi syödä lisää, siispä en mitenkään ehtisi päivän aikana syödä noin paljon herkkuja.
Ei kiinnosta mitkään hiirulaiset joiden harrastukset on kirjaston kirjat.
Näyttää kiinnostavan kun vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään ankeaa ettei tunge jaskaa ruokaa kitusiinsa valtavia määriä. Miksi vain tällaisesta "herkuttelusta" pitäisi saada jotain väristyksiä? Itse saan paljon paremman nautinnon 48h paastosta, se mielen selkeys on niin käsittämätöntä ettei sitä usko ennen kuin itse kokeilee. Paljon parempaa kuin "herkku"överien jälkeinen huono olo.
Aika hyvä setti. Mun herkut oli vaan KFC:n salaatti ja vähän keksejä.