Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko aloitit työn hakemisen?

Vierailija
03.04.2023 |

Kohta teidät patistellaan töihin, joten hyvä olla asialla heti alkuun :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen hakenut vuoden 4 kpl kuussa, ei oo otettu ees haastatteluun. 

Vierailija
2/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hakisin, kun olen ollut vuodesta 1998 työelämässä ilman katkoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjottelee äitinsä kämpästä siinä kivasti😘

Vierailija
4/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haen taas. On tullut vastauksiakin entisiin. "Kiitämme kiinnostuksestasi avoinna olleeseen... Valitettavasti tällä kertaa..."

Semmosta huutavaa työvoimapulaa.

Vierailija
5/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 v hain osa-aika työtä, koska nykyisen päivätyön palkalla en saa maksettua asuntolainan nousseita korkoja, asuntoa ei voi myydä, koska se on sähkölämmitteinen ok-talo, jota kukaan ei osta.

En päässyt edes haastatteluun, vaikka olen tehnyt alan töitä 25-vuotta toisella työnantajalla...

..että kivasti menee, odottelen oikeistopopulistien järkkäävän mulle töitä ihan näillä näppäimillä. Kiva kun saa tehdä, eikä eläkkeelle pääse kuin aikaisintaan 7-kymppisenä :) jee!

Vierailija
6/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mutta työelämässä syrjitään hiljaisia ja ei ulospäin suuntautuneita vähällä työkokemuksella. Tuleeko tähän muutos? 

Vierailija
7/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hakisin, kun olen ollut vuodesta 1998 työelämässä ilman katkoksia.

Lukutaidosta päätellen äänestit persuja. Olinko oikeassa?

Vierailija
8/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep mutta työelämässä syrjitään hiljaisia ja ei ulospäin suuntautuneita vähällä työkokemuksella. Tuleeko tähän muutos? 

Kyllä tulee. Eli muutte ns. hyviksi tyypeiksi ja menette töihin. Tai sitten ette ja jatkatte hiljentymistä esim. veneen alla :D

Vierailija
9/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen.

Työttömyyskorvausta en ole koskaan nostanut. Olen säästänyt veronmaksajien rahoja, sillä olisin ollut ainakin hetkellisesti oikeutettu korvaukseen, sillä koulutuksellani yleensä viedään töihin melkein väkisin. 

Tärkeintä itselleni on kuitenkin ollut se, että olen  Sannan hallituskaudella säästynyt  yrityksiltä kyykyttää, kuten kuuluisalta  9 €/pvä orjuutukselta ja minun tapuksessa myös korona- ja influenssarokotuspakolta, työttömyysturvan epäämiseltä, siis kaikelta ihmisoikeuksien polkemiselta.

En ole rokotuskielteinen, vaan luotan osittain sairastamalla hankkimaani  immuniteettiin ja en ole valmis ottamaan työn säilyttämisen vuoksi kausirokotuksia, joita en muutenkaan ottaisi.

kotirouva

Vierailija
10/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan 50% tuista pois niin yhtäkkiä haetkin sellaisia töitä, johin luultavasti pääset!

Vierailija
11/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska asumistukesi poistetaan ja joudut hakemaan sellaista työtä, jolla tulet toimeen

Vierailija
12/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaista 400 päivää joten ei tässä ole mihinkään kiire vaikka kuinka oikeisto lakeja muuttelis niin koskee vasta tulevaa ei nykyistä.

Vierailija
13/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee. Eli muutte ns. hyviksi tyypeiksi ja menette töihin. Tai sitten ette ja jatkatte hiljentymistä esim. veneen alla :D

Olen hyvä tyyppi, mutta hiljainen. Esim viime työpaikalla mut kiusattiin ulos. Jouduin mainita ulos pomolle, onneksi kiusaajat sai kuulla kunniansa, syyttivät mua varkaaksi ja todistettiin että en ollut minä.

Vierailija
14/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko, että menen/haen päiväkotiin töihin? T pedofiili

Vierailija
15/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappas!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan 50% tuista pois niin yhtäkkiä haetkin sellaisia töitä, johin luultavasti pääset!

Kyllä se tuo kummasti motivaatiota, kun ei saakaan enää samaa rahaa taikaseinästä, kuin työläiset töissä käymällä.

Vierailija
16/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappas!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan niin helposti mene vaikka tulisikin oikeistohallitus. Nännännäää

Vierailija
17/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä töihin mielelläni. Vuoden päivät on haettu ja ei kukaan palkkaa. Jospa tää Orpo nyt heilauttaa taikasauvaansa ja taikoo työpaikkoja lisää ja työnantajat palkkaamaan minutkin töihin.

Vierailija
18/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappas!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo sama ongelma, etten ole päässyt töihin, vaikka en ole rajoittanut hakemuksiani neljään kuussa. Millaisiin töihin voisin luultavasti päästä? Ikää 60 vuotta, maisteri, työkokemus koodarina, pitkäaikaistyötön, asiallinen ja huumorintajuton, ei ajokorttia.

Vierailija
19/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yli viiteentoista vuoteen hakenut, enkä aijo vieläkään. Jos minut "pakotettaisiin", hakisin sairauslomaa.

Vierailija
20/20 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kappas!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuo kummasti motivaatiota, kun ei saakaan enää samaa rahaa taikaseinästä, kuin työläiset töissä käymällä.

Mulle tulee taikaseinästä kokonaista 850 euroa kuussa. Saatteko te tosiaan niin pientä palkkaa?

Mutta eipä tässä minun motivaatiot auta, kun työnantajat vain ei palkkaa.