Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaku ulkomailta alkaa

Vierailija
02.04.2023 |

Jaahas! Näyttää siltä, että korkeakoulutetun on nyt parempi alkaa katselemaan töitä ulkomailta. Tuleva hallitus todennäköisesti täynnä öykkäreitä. Ei edusta minun Suomeani se.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttiraískarit ja öykkärit voittivat. Repiköön tuloksensa jonkun muun selkänahasta kuin minun.

Mee töihin hippi.

Vierailija
42/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää lupaa hyvää hallituspohjaa hyvätuloisille nettoveronmaksajille. Ollaan saatu tarpeeksemme vasemmistoöyhötystä ja maalais-kepu öyhötystä. Nyt on kaupunkilaisporvarien aika!

Porvari ei ole yhtä kuin sivistys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aion puolustaa Suomen luontoa ja eläimiä viimeiseen hengenvetoon asti.

Persut heittävät roskia ja ruumiita luontoon, kannattavat lihansyöntiä ja turvetuotantoa. Ettei voit hyvästellä sen luonnon, se on yhtä rairairaiskattu kuin köyhän aunus näiden kiusaajien jäljiltä.

Jep. Toisaalta ois ollut hauska katella persujen pääsyä hallitukseen ja heidän välitöntä palamistaan kiirastulessa sen jälkeen.

Mutta meillä ei ole aikaa siihen, ensi hallituskaudella ois tehtävä tärkeitä päätöksiä luonnon puolesta, ei sitä vastaan, ja ainakaan ei olis aikaa mihinkään turhaan kinasteluun osaamattomien tunareiden kanssa. 

Vierailija
44/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on jo lista valmiina tällaisen vaalituloksen varalta. Ensi viikolla alkaa haku. Halukkaat voi jäädä tänne -30 asteen pakkaseen moukkien ja öyhöjen kanssa tappelemaan vähenevistä euroista.

Luuletko että muissa maissa on asiat paremmin? Tutustuhan vähän eri maiden politiikkaan.

Vierailija
45/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehen kanssa ruvettiin myös käymään keskustelua siitä, että viedään osaamisemme muualle. T. Lääkäripariskunta

Tervemenoa, lähtekää jo huomenna niin Suomi on parempi paikka meille kaikille.

Vierailija
46/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehen kanssa ruvettiin myös käymään keskustelua siitä, että viedään osaamisemme muualle. T. Lääkäripariskunta

No varmaan niin, kokoomushan on luvannut hyvätuloisille veron alennuksia.

Ja sekö on ainoa syy äänestää? Ovat luvanneet myös lukukausimaksuja yliopistoihin myös suomalaisille opiskelijoille, sekä leikata tutkimuksesta ja koulutuksesta. Hyvinvointiyhteiskunnan ja tasa-arvon rappeuttaminen painaa minun vaakakupissani enemmän, kuin veroale joka sattuu osumaan meidän talouteen.

Porvareilla on varaa maksaa lapsille yliopiston lukukausimaksut. Sehän hyödyttää jos köyhemmät eivät lähde edes yrittämään niin varakkaiden kakarat pääsevät helpommin sisään.

Vierailija
47/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervemenoa kaikki kommarit, ei tule ikävä.

Vierailija
48/53 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vakituisilta lähtee vuorolisät.

Vierailija
49/53 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon tyytyväinen tulokseen t. Lääkäri

Vierailija
50/53 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, kun nauraa ja sääliä näitä äippien surkeasti keksimiä satuja :-D 

Vierailija
51/53 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon tyytyväinen tulokseen t. Lääkäri

Niin minäkin olen tyytyväinen tulokseen vaikka olisi persut voinut pärjätä vielä vähän paremmin.

T. Aivokirurgi

Vierailija
52/53 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustan, että raaka kiusaaminen yleistyy.

Varhaiskasvatus, koulut ja kaikki on jo pilattu nykyisen hallituksen toimesta.

Sen pilasivat kokoomus ja kumppanit ennen nykyistä hallitusta. Sääli, ellet sitäkään tiedä. Mut sitä saat, mitä tilaat. 

Vierailija
53/53 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää suomalaisten puolesta. Huomenna saa selitellä kansainvälisille yhteistyökumppaneille, että oikeastiko iso osa suomalaisista ajattelee näin. Tervetuloa vaan Suomeen töihin. Aino vaan, että iso osa suomalaisista ei halua teitä tänne.

Ihan kuule ne koulutetut ovat tervetulleita tänne sitä työtä tekemään. Ensin kuitenkin suomalaiset perseet nostetaan sieltä sohvalta kuten kuuluukin.

Minä näin korkeasti koulutettuna voisin palata Suomeen töihin jos nuo nyt pitää sen mitä lupasivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan