Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaku ulkomailta alkaa

Vierailija
02.04.2023 |

Jaahas! Näyttää siltä, että korkeakoulutetun on nyt parempi alkaa katselemaan töitä ulkomailta. Tuleva hallitus todennäköisesti täynnä öykkäreitä. Ei edusta minun Suomeani se.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvari kirjoitti:

Päinvastoin. Saattaa jopa käydä niin, että saa omaan käyttöönsä suuremman osan palkastaan kuin joutuu maksamaan wokeiluun ja ilmastoöyhötykseen veroina.

Itse maksan veroni mielelläni jos sillä saa ympärilleen myös hyvinvointia ja turvallisemman yhteiskunnan. Ei kiinnosta ollenkaan amerikan malli, jossa ihmiset ajetaan niin ahtaalle, että turvallisuus kärsii. Iloitsen siitä, että myös muilla menee vähintään riittävän hyvin.

Vierailija
22/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työttömät laitetaan ilmaisiin pakkotöihin  kiusattavaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää Koskelan tapauksia!

Vierailija
24/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvari kirjoitti:

Päinvastoin. Saattaa jopa käydä niin, että saa omaan käyttöönsä suuremman osan palkastaan kuin joutuu maksamaan wokeiluun ja ilmastoöyhötykseen veroina.

Raha ei ole arvo.

Ei raha vaan se, mitä sillä saadaan. 

Vierailija
25/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, ei ole minun Suomi tämä. Onneksi on kaksoiskansalaisuus ja voin lähteä litomaan täältä.

Suomi suomalaisille!!!

Oletko siis eri mieltä, kuin kommentoija, joka sanoi persujen toivottavan tulijoita muista maista Suomeen?

Vierailija
26/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehen kanssa ruvettiin myös käymään keskustelua siitä, että viedään osaamisemme muualle. T. Lääkäripariskunta

Tervemenoa. T. Erikoislääkäri + dippainssipariskunta

Vierailija
27/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lapsia potkitaan hengiltä

Vierailija
28/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on kiusaajapuolue numero uno ja persut sen raíraiskaileva pikkuveli.

Vierailija
29/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset hukkuvat kakkaan

Vierailija
30/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvari kirjoitti:

Itse maksan veroni mielelläni jos sillä saa ympärilleen myös hyvinvointia ja turvallisemman yhteiskunnan. Ei kiinnosta ollenkaan amerikan malli, jossa ihmiset ajetaan niin ahtaalle, että turvallisuus kärsii. Iloitsen siitä, että myös muilla menee vähintään riittävän hyvin.

En minä perusturvaa ja yhteiskunnan turvallisuutta vastusta vaan luonnon ylisuojelua ja rahan lapioimista ulkomaille.

Vierailija
31/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset suomalaisduunarit äänesti

Vierailija
32/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän woketus on aiheuttanut.

Vierailija
33/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustan, että raaka kiusaaminen yleistyy.

Varhaiskasvatus, koulut ja kaikki on jo pilattu nykyisen hallituksen toimesta.

Vierailija
34/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvari kirjoitti:

Ootko ihan vajaa? Ilmastoöyhötys? Täällä öyhötä muut kuin te persut, jotka suljette silmänne oikealta maailmalta.

Vierailija
35/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehen kanssa ruvettiin myös käymään keskustelua siitä, että viedään osaamisemme muualle. T. Lääkäripariskunta

No varmaan niin, kokoomushan on luvannut hyvätuloisille veron alennuksia.

Ja sekö on ainoa syy äänestää? Ovat luvanneet myös lukukausimaksuja yliopistoihin myös suomalaisille opiskelijoille, sekä leikata tutkimuksesta ja koulutuksesta. Hyvinvointiyhteiskunnan ja tasa-arvon rappeuttaminen painaa minun vaakakupissani enemmän, kuin veroale joka sattuu osumaan meidän talouteen.

Vierailija
36/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jo lista valmiina tällaisen vaalituloksen varalta. Ensi viikolla alkaa haku. Halukkaat voi jäädä tänne -30 asteen pakkaseen moukkien ja öyhöjen kanssa tappelemaan vähenevistä euroista.

Vierailija
37/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion puolustaa Suomen luontoa ja eläimiä viimeiseen hengenvetoon asti.

Persut heittävät roskia ja ruumiita luontoon, kannattavat lihansyöntiä ja turvetuotantoa. Ettei voit hyvästellä sen luonnon, se on yhtä rairairaiskattu kuin köyhän aunus näiden kiusaajien jäljiltä.

Vierailija
38/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän woketus on aiheuttanut.

Miten edes voisit YRITTÄÄ perustella tämän? Asiahan on täysin päinvastoin.

Vierailija
39/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää lupaa hyvää hallituspohjaa hyvätuloisille nettoveronmaksajille. Ollaan saatu tarpeeksemme vasemmistoöyhötystä ja maalais-kepu öyhötystä. Nyt on kaupunkilaisporvarien aika!

Vierailija
40/53 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvari kirjoitti:

En minä perusturvaa ja yhteiskunnan turvallisuutta vastusta vaan luonnon ylisuojelua ja rahan lapioimista ulkomaille.

Hieman on ristiriitaa puheissa. En minä perusturvaa vastusta, kunhan ei vaan minun rahoilla. Luontoa ei pysty ylisuojelemaan. Olemme jo nyt tehneet niin paljon hallaa, että omat lapsemme tulevat kärsimään seurauksista. Eikä kukaan lapioi rahaa ulkomaille. Paitsi pääomasijoittajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme