Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väliä sillä on jos puolisosta paljastuu jotain kuoleman jälkeen?

Vierailija
02.04.2023 |

Paljastui minunkin mielestäni että oli kahden naisen kanssa yhtäaikaa. Mitä sitä ihmettelemään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se voi saada tuntemaan että on elänyt valheessa tietämättään jne.

Entiset muistot muuttuvat kun miettii että eikö puoliso ollutkaan työmatkalla silloin kerran vaan olikohan sittenkin toisen naisen kanssa lomalla. Vai oliko työmatka mutta salarakas mukana jne.

Vierailija
2/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää varmasti ainakin kymmeniä kysymyksiä joihin ei enää voi saada vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua, että minusta jää jälkeen mitään epämääräistä taimikään salaisuuteni tulee julki. Ei sillä nyt minulle enääole väliä, mutta näin etukäteen sillä on minulle väliä.

Vierailija
4/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se voi saada tuntemaan että on elänyt valheessa tietämättään jne.

Entiset muistot muuttuvat kun miettii että eikö puoliso ollutkaan työmatkalla silloin kerran vaan olikohan sittenkin toisen naisen kanssa lomalla. Vai oliko työmatka mutta salarakas mukana jne.

Tämä minun tapaukseni oli rouva ykkösen ja kakkosen välillä. Itse olin rouva numero kolme.

Vierailija
5/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit muistot voi muuttua rumiksi, jos paljastuu jotain luurankoja kuoleman jälkeen. Julkkisten kohdalla vielä revitään niistä otsikoita, mikä voi tuntua omaisista kurjalta. (Tässä Donnerin tapauksessa leski kyllä taisi soitella iltapäivälehtiin ihan itse.)

Vierailija
6/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit muistot voi muuttua rumiksi, jos paljastuu jotain luurankoja kuoleman jälkeen. Julkkisten kohdalla vielä revitään niistä otsikoita, mikä voi tuntua omaisista kurjalta. (Tässä Donnerin tapauksessa leski kyllä taisi soitella iltapäivälehtiin ihan itse.)

Varmaan vihoissaan itse haluaa mustata miehen maineen.

Vierailija
7/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ei selvästi häiritse, että puoliso valehtelee heille eikä kerro tärkeitä asioita.

Itse olisin hyvin pettynyt tuollaiseen käytökseen. Se saa miettimään, mistä kaikesta muusta on valehdeltu. Luottamuksen pettäminen tuntuu kamalalta, se on manipulointia ja saa olon tuntumaan hyväksikäytetyltä. Kuin koko yhteiseltä elämältä ja rakkaudelta putoaisi perusta pois.

Vierailija
8/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin ei selvästi häiritse, että puoliso valehtelee heille eikä kerro tärkeitä asioita.

Itse olisin hyvin pettynyt tuollaiseen käytökseen. Se saa miettimään, mistä kaikesta muusta on valehdeltu. Luottamuksen pettäminen tuntuu kamalalta, se on manipulointia ja saa olon tuntumaan hyväksikäytetyltä. Kuin koko yhteiseltä elämältä ja rakkaudelta putoaisi perusta pois.

Eihän hän minun kanssani tuota tehnyt. Vaan oli naimisissa vaimo numero ykkösen kanssa ja samalla avoliitossa, tulevan vaimo numero kakkosen kanssa.