Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin ja tarvitsen apua

Vierailija
02.04.2023 |

Hei, olen (19 vuotias) ihan hukassa. Erosin viikko sitten 2,5 vuoden poikaystävästäni (18 vuotais) kenen kanssa asuin yhdessäkin vähän päälle 1 vuoden(minä jätin), meillä oli jo pitkään mennyt huonosti suhteessa, ei oiken ollut luottamusta puolintoisin ja olin itsestään selvyys myös. minun osaltani en pystynyt jatkamaan, koska mielenterveys ja itsetunto ei ole hyvin minulla. Kuitenkin rakastan yhä exääni.

Haluaisin keskittyä nyt eron aikana parantamaan itseni ja kasvamaan ihmisenä, mutta onko väärin pyytää että exäni odottaisi minua vuoden. Hän on ollut kuitenkin elämäni rakkaus ja koti mihin palata öisin.

Minusta tuntuu joka yö ihan kamalalta ja olen ollut masennuksessa pitkään. En halua että exäni kokisi samaa kipua kuin minä ja en halua että hän saa masennuksen takiani myös. En pysty antamaan rakkautta kun en itseänikään rakasta, vaikka silti rakastan exääni.

Auttakaa, joku miten saan hoidettua elämäni kasaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi semmoista pyytää. Koita nyt vain opetella olemaan itseksesi ja jos vuoden päästä näyttää tilanne siltä, että olet vähän aikuistunut ja poikkis on vielä vapaana ja kiinnostunut, niin kokeilette sitten uudelleen. 

Vierailija
2/4 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pyytää odottamaan, se on nyt murheet murehdittava ja annettava itselle aikaa. Ei se luottamus siitä palaudu. Tsemppiä ja voimia, löydät aikanaan uuden, paremman ja arvoisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Miksei voisi pyytää odottaamaan vuoden? Näähän on vielä teinejä ja vasta aikuistumassa. Toisaalta tuon ikäisenä ehtii vuodessa tapahtua vaikka mitä, että eipä ne lupailut välttämättä mitään merkitse. Olishan se tietysti aikamoinen testi tulevaisuuden kannalta...

Vierailija
4/4 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä