Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä, jotka ovat saaneet Hashimoto-diagnoosin?

Vierailija
02.04.2023 |

Millaisia oireita oli, epäiltiinkö ensin jotain muuta, ovatko lääkkeet auttaneet? Entä kauanko kesti, että olo koheni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. alkoi pelottaan oirekuvaus, johtaako tämä kuolemaan`?

Vierailija
2/6 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Hayabusa- ja Motoguzzi-diagnoosit. Kroonisia, ei parannu koskaan. Voi vain lieventää oireita oikeilla lääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodelta 2006:

Lihasoireinen Hashimoton tyreoidiitti

https://www.duodecimlehti.fi/duo96090

Vierailija
4/6 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Menin suoraan yksityiselle endolle ollessani tosi huonossa kunnossa (+30 kg jne). TPOAb 420, mutta TSH ja T4V viitteissä. Välitön tyroksiinilääkitys. Olo parani aika nopeaan, mutta lääkityksen kanssa oli hirveää säätämistä välillä vajaa-, välillä liiketoiminnalla. Vajaalle se lopulta jäi, tilanne vakaa jo 10 v.

Vierailija
5/6 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Hayabusa- ja Motoguzzi-diagnoosit. Kroonisia, ei parannu koskaan. Voi vain lieventää oireita oikeilla lääkkeillä.

Mulla oli nuorena Honda. Muistan hyvin, miten se alkoi oireilemaan kun kadut alkoivat olla sulat. Parasta lääkettä oli liike, eteenpäin. Välillä mietin, että miten selvisin siitä hengissä kypärättä.

Vierailija
6/6 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Menin suoraan yksityiselle endolle ollessani tosi huonossa kunnossa (+30 kg jne). TPOAb 420, mutta TSH ja T4V viitteissä. Välitön tyroksiinilääkitys. Olo parani aika nopeaan, mutta lääkityksen kanssa oli hirveää säätämistä välillä vajaa-, välillä liiketoiminnalla. Vajaalle se lopulta jäi, tilanne vakaa jo 10 v.

Tiedätkö, kauanko tauti oli jyllännyt ennen kuin sait apua? Kun googlettamisen perusteella se yleensä kehittyy hiljalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme