Onko täällä ihmisiä, jotka ovat saaneet Hashimoto-diagnoosin?
Millaisia oireita oli, epäiltiinkö ensin jotain muuta, ovatko lääkkeet auttaneet? Entä kauanko kesti, että olo koheni?
Kommentit (6)
Mulla on Hayabusa- ja Motoguzzi-diagnoosit. Kroonisia, ei parannu koskaan. Voi vain lieventää oireita oikeilla lääkkeillä.
Jep. Menin suoraan yksityiselle endolle ollessani tosi huonossa kunnossa (+30 kg jne). TPOAb 420, mutta TSH ja T4V viitteissä. Välitön tyroksiinilääkitys. Olo parani aika nopeaan, mutta lääkityksen kanssa oli hirveää säätämistä välillä vajaa-, välillä liiketoiminnalla. Vajaalle se lopulta jäi, tilanne vakaa jo 10 v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Hayabusa- ja Motoguzzi-diagnoosit. Kroonisia, ei parannu koskaan. Voi vain lieventää oireita oikeilla lääkkeillä.
Mulla oli nuorena Honda. Muistan hyvin, miten se alkoi oireilemaan kun kadut alkoivat olla sulat. Parasta lääkettä oli liike, eteenpäin. Välillä mietin, että miten selvisin siitä hengissä kypärättä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Menin suoraan yksityiselle endolle ollessani tosi huonossa kunnossa (+30 kg jne). TPOAb 420, mutta TSH ja T4V viitteissä. Välitön tyroksiinilääkitys. Olo parani aika nopeaan, mutta lääkityksen kanssa oli hirveää säätämistä välillä vajaa-, välillä liiketoiminnalla. Vajaalle se lopulta jäi, tilanne vakaa jo 10 v.
Tiedätkö, kauanko tauti oli jyllännyt ennen kuin sait apua? Kun googlettamisen perusteella se yleensä kehittyy hiljalleen.
Huhhuh.. alkoi pelottaan oirekuvaus, johtaako tämä kuolemaan`?