Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suostumus

Vierailija
02.04.2023 |

Naiset huomio!

"Seksuaalirikoslain kokonaisuudistuksen myötä raiskauksen tunnusmerkistö muuttui suostumusperusteiseksi vuoden 2023 alusta.

Nyt viimeistään pitää ymmärtää, ettei erektiosta voi päätellä suostumusta"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE:llä tänään juttu jossa todetaan:

"Vaikka seksuaalirikoksia miehille tekevät pääosin toiset miehet, joskus tekijä on nainen.

Jos kysymys on yhdynnästä, moni ei käsitä, miten nainen edes voisi raiskata miehen. Sehän vaatisi erektion.

Erektio voi tapahtua vaikkapa jännityksestä, säikähdyksestä tai muutoin tahattomasti. Raiskattu mies saattaa myös ejakuloida. Jos nämä asiat tapahtuvat, uhri saattaa tuntea häpeää myös siitä, että oma kroppa on tavallaan pettänyt, Mansikka-aho sanoo."

Mene ja tiedä - ehkä minutkin on monesti raiskattu!

Vierailija
2/5 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin luvan että unissanikin mun heppiin saat koskea. Vain yhden kerran 9 vuoden aikana hän teki sen. Heräsin siihen ja sanoin jatka. Miehen sellainen kiihottuneisuus on niin näkyvämpi kuin naisella. Niin ja netissä mullakin on yli 20 cm. 

Oikeqasti realisempi koko eikä sitäkään ole kuin yksi tai kaksi pystynyt ottamaan suuhun kokonaan. Pitkien suhteiden lisäksi mulla on yhden yön juttuja. Ne on kaikki saluunoista ja silloin mulla ei ole ihan tarkkoja muistikuvia kaikesta. Sanonpa vaan siitä mitä muistan että naiset suostuu vaikka mihin humalassa. 

Tosin on niissä naisissakin ihme tapauksia. Yksi teki eri tavoilla suikkareita kun halusi nähdä miten reagoin. Yksi reaktio oli antaa samaa takaisin. Mä olen kateellinen naisille kun voi saada monta peräkkäin. Joitain kertoja on estetty liikkeellä ja vahvistettu sanoilla lopeta ihan oikeasti tai mulla menee taju.

En usko niihin ruikkaus orkkuihin. Mitä olen huomannut niin 3-4 orkkua on usein tuutilullaa naiselle. Alkuhuumassa on aivan varmasti ollut enemmän. Kun pitää seinistä tukea ja mutisee huh kun huippaa niin ei oo feikannut orkkuja, 

Mun on vaan vieläkin vaikea uskoa että mitätön tavis koko voi riittää. Oraalissa olen varmasti hyvä mutta sai muka nysälläkin 14/4,5 toistuvia orkkuja. Niin kivaa kuin se olikin monta vuotta niin en ole varma. Tiedän että on saanut isompaa aikaisemmin niin saattoi feikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies54 kirjoitti:

"Vaikka seksuaalirikoksia miehille tekevät pääosin toiset miehet, joskus tekijä on nainen.

Jos kysymys on yhdynnästä, moni ei käsitä, miten nainen edes voisi raiskata miehen. Sehän vaatisi erektion.

Erektio voi tapahtua vaikkapa jännityksestä, säikähdyksestä tai muutoin tahattomasti. Raiskattu mies saattaa myös ejakuloida. Jos nämä asiat tapahtuvat, uhri saattaa tuntea häpeää myös siitä, että oma kroppa on tavallaan pettänyt, Mansikka-aho sanoo."

Ihmeellinen juttu, jos tuollainen "raiskaus" menisi oikeudessa läpi!!

Vierailija
4/5 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies54 kirjoitti:

Ihmeellinen juttu, jos tuollainen "raiskaus" menisi oikeudessa läpi!!

Kyseähän on suostumuksen puutteesta? Se tapahtuiko mitään vai ei, on oikeudessa toisarvoinen asia.

Vierailija
5/5 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin nuorena seurustelemaan annoin nykyiselle vaimolle luvan, että aina olen valmis kuin partiolainen kun hän  haluaa seksiä ja kullia. Tämän lupauksen on myös pitänyt. Sanonut ja toivonutkin, että olisi käyttänyt kulliani aamuseisokissa tai vaikka herättänyt suikareilla. Mutta  eipä ole kysymättä käyttänyt, varsinkaan kun ei ole ollut halukas aamuisin.