Yle: Naiset raiskaa, ahdistelee ja häiritsee miehiä
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset ei seksuaalisesti ahdistele miehiä? Selvä. M28
Tottakai naiset väittää naisten olevan syyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on raiskattu elatusten muodossa.
Nainen käytti hyödyksi kiimakullia ja ei käyttänyt pillereitä.
Se, joka ei aivan varmasti halua lapsia hulehtikoon ehkäisystään. Ja se joku voi olla myös mies. Miehet muistakaa tämä!
Oliko käsite "stealthing" tuttu? Siinä tekijä joko valehtelee ehkäisystään, tai ottaa ehkäisyn pois salaa ilman toisen suostumusta.
Eli naiset: huolehtikaa itse omasta ehkäisystänne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet raiskaa miehiä. Oliko yllätys? Ei.
Naiset ahdistelevat miehiä jatkuvasti. Ostatte seksiä alaikäisiltä suklaasilmiltä jotka ovat paenneet sotaa... Portsarit ja taksikuskit saavat päivittäin osansa humalaisten naisten ahdistelusta...
Te vain vähättelette tekojanne, toimit itse esimerkkinä asialle.
Eihän se ole mitään vähättelyä, että useampi on tässä oikaissut vain aloituksessa esitetyn virheellisen väittämän, joka oli esitetty aloitukseen linkattuun juttuun viittaamalla. Ainoa seksuaalista väkivaltaa vähätellyt kommentti tässä ketjussa on miehen kirjoittama.
Vastenmielisesti käyttäytynyt rikollinen Reynhard Sinaga on aika ronskin näköinen naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisesti käyttäytynyt rikollinen Reynhard Sinaga on aika ronskin näköinen naiseksi.
Se mikään nainen olekaan?
Miehet raiskaa toisiaan ja mieskuva on kapea. Jutussa ei ollut mitään uutta. Nämä ovat asioita, joihin miehet ainoastaan voivat vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet raiskaa miehiä. Oliko yllätys? Ei.
Naiset ahdistelevat miehiä jatkuvasti. Ostatte seksiä alaikäisiltä suklaasilmiltä jotka ovat paenneet sotaa... Portsarit ja taksikuskit saavat päivittäin osansa humalaisten naisten ahdistelusta...
Te vain vähättelette tekojanne, toimit itse esimerkkinä asialle.
Vaatisi hyvin erilaista huumorintajua, että tekisi jonkin mainitsemistasi teoista.
Alaikäiset, portsarit (oikeasti, portsarit, HAHAA!) tai taksikuskit (toinen HAHAA!) eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ilmiselvä mies, eli homoraiskaaja.
Naiset yleensä ruiskaavat alaikäisiä, koska ovat näitä isokokoisempia. Jatkuvasti saa mediassa näistä lukea. Myös toisaalta huumenaiset usein ruiskailevat toisia, olen lukenut.
Miehet ansaitseekin kaikek kärsimyksen. Naisia on sorrettu vuosisatoja.
Jokainen mies on PASKAA! PASKAA! PASKAAAAAA!!!
Eli naiset ei seksuaalisesti ahdistele miehiä? Selvä. M28