Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takertuva kaveri

Vierailija
02.04.2023 |

Kaverini on takertuva ja kontrolloiva. Pommittaa kokoajan yhttydenpidolla ja on tunkemassa väkisin kylään.

Ei auta vaikka sanoo, että nyt en ehdi puhua. Tai tänään ei sovi tulla. Jatkaa juttua silti ja alkaa jankkaamaan, että olen kuitenkin jo matkalla tulossa sinne.

Jos minulla on muita menoja, alkaa tivaamaan mitä ja kenen kanssa ja milloin palaan ym. Kun tietää, että olen jossain tai toisen kaverin kanssa alkaa viestipommitus, että laitan muut aina hänen edelle ja minun on heti tultava häntä tapaamaan.

Pahimmillaan tulee samaan paikkaan tai kulmille kyttäämään ja vaatimaan huomiota. Kaikki mies suhteet ja moni kaveruus hänellä päättynyt. Ihmettelee mikä muissa on vikana kun hänet hylätään.

Vaikka kuinka olen yrittänyt ottaa asioita puheeksi, ei muuta tapojaan. Nyt alkaa itselläkin olla mitta täynnä. Olen olettanut etäisyyttä ja vastaan vaan lyhyesti, että en ehdi nyt olla tekemisissä.

Ei mene jakeluun vaan pommitus jatkuu. Jonkinlainen persoonallisuushäiriö tuo on, mutta miten ihmeessä tuollaisesta ihmisestä pääsee eroon nätisti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä