Te, jotka olitte nuorena hyvännäköisiä: kertokaa tökeröistä ehdotuksista ym.
Minua erään tutun naisen itseäni tuplasti vanhempi mies pyysi vähäpukeisiin kuviin!
Se nainen oli vieläpä siinä, kun mies pyysi!
Sanomattakin selvää, etten mennyt. Ihmettelen vieläkin, miten hän julkesi.
Oli niitä muitakin, mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
Entä teillä?
Kommentit (5)
Minua on lääpitty naisten ja miesten toimesta.
M45
Ei ahdistelun kohteeksi joutumiseen tarvitse edes olla hyvännäköinen. Kunhan on teini-ikäinen ja tissit alkaneet kasvaa
Sieppausyritys, lähentelyä, itsensäpaljastelua... mutta enimmäkseen tuijottamista, mikä ärsytti paljon. Ei kaikki pidä huomiosta.
Paljon vanhempi äijä tyrkytti pankkikorttiaan ja sen tunnuslukua, että olisin ottanut ne ja käynyt katsomassa automaatilla kuinka paljon äijän tilillä on rahaa. Ei ollut edes kovin kännissä. Äijä oli onnekas, että en nuorena idealistina nyysinyt sen rahoja. Yritin vain saada sen järkiinsä. Nykyään jos joku äijä tekisi niin, ottaisin kortin ja häipyisin niin pitkälle kuin äijän rahat riittää. Mitä se edes selittäisi poliisille, kun itse antoi kortin ja tunnusluvun?
Äijä vielä sanoi jotain että tulen muistamaan hänet. Siinä hän oli oikeassa, koska olen nauranut jutulle monet kerrat ja kertonut hänestä muille esimerkkinä miesten idioottimaisuudesta.
Ihan perus oli ne rahan tarjoamiset seksistä ja kun en suostunut, huoritteluhuudot päälle (miehillä on rautainen logiikka :D)
Autoja pysähtyi viereen ja sedät pyysivät kyytiin, mammat kysyivät treffeille poikansa kanssa.
Aina, missä tahansa, kaikkialla lähestyttiin. Jopa juoksulenkillä satunnainen normivaatteissa ollut mies saattoi tunkea lenkkiseuraksi rinnalle.