Onko teillä parisuhteessa iso ikäero?
Mulla 4v. nuorempi nainen ja hyvin menee. Entä jos vaikka 10v. tai enempi...
Kommentit (31)
Saman ikäisiä olette ap sen rouvasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on 14 vuotta vanhempi kuin minä
Sama täällä ja olen ensimmäistä kertaa naimisissa, eikä ole aikomusta erota, yhdessä oltu kohta 20 vuotta.
T Tulokset puhuvat puolestaan
Ei ole, mies on 5 vuotta nuorempi.
Neljän vuoden ikäero ei ole iso.
4v. = 4-vuotias = neljävuotias
Vierailija kirjoitti:
Mies on 7 vuotta vanhempi . Ikäero on juuri sopiva .
Miksi se on aina noin päin? Mies on se isähahmo, josta nainen etsii suojelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on 14 vuotta vanhempi kuin minä
Sama täällä ja olen ensimmäistä kertaa naimisissa, eikä ole aikomusta erota, yhdessä oltu kohta 20 vuotta.
T Tulokset puhuvat puolestaan
Tuo suhteen kestäminen onkin tässä se olennainen pointti ja eniten vaikuttaa eroavan ne, kenellä ei juurikaan ole sitä ikäeroa, joka paljastaa sen, että miehet ja naiset hakevat tiettyjä asioita elämässä täysin eri ikäisinä.
Esimerkiksi todella harva mies on oikeasti sopiva isäksi alle 35 vuotiaana, moni ei ole siihen kypsä edes alle 45 vuotiaana ja sekin nähdään tilastoissa: ero, ero, ero, ero...
Vaimo yli 20v nuorempi. Ei ongelmia ikäero ole aiheuttanut; hyvin mennyt. Tulevaisuudesta ei koskaan tiedä; oli ikäeroa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mies on 12 vuotta vanhempi. Liian iso ikäero, nyt vanhemmiten sen huomaa kun mies on sairastunut vakavasti.
Vähän sama tilanne. Miehellä muistiongelmia ja luonnekin muuttunut hankalammaksi kaiken aikaa. Mietin jo omaa jaksamista.
Olen 52 v opemies ja nuoret naiset ovat todella kuumana minuun. Vaimokin on kymmenisen vuotta nuorempi.
Meillä mies on minua 9 vuotta nuorempi. Ollaan oltu yhdessä jo kohta 40 vuotta. Meillä on mennyt oikein hyvin kaikki nämä vuodet. Toivottavasti jatkossakin. Vanhuushan se jo edessä häämöttää, mutta kyllä me vielä elämässä hyvin kiinni ollaan.
Aika. 16.5 vuotta. Minä 35M, hän 18N.