Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo, ettei viitsi enää olla yhteyksissä ihmisiin?

Vierailija
01.04.2023 |

Välillä tulee tunne että voisi jakaa jonkun jutun someen tai laittaa viestiä sukulaiselle tai tutulle mut sitten tuleekin tunne että ei jaksa, viitsi, tuskinpa muita kiinnostaa, mitä mä nyt jotain tällaista lähettämään yms. Yhteydenpidot vähenee. Oon huomannut että pärjäilen itseksenikin ja muut ihmiset alkaa unohtua. Taustalla on pitkään jatkunutta yksinäisyyttä. Onko tää nyt sitä, että oon "oppinut olemaan yksin" vai onko tää nyt sitten oire jostain masennuksesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jalostunut elämässäsi siihen vaiheeseen, ettet enää puhkea kukkaan, vaan painut takaisin palkovaiheeseen, missä et tarvitse enää mitään.

Vierailija
2/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on niin huonosti käyttäytyviä ihmisiä etten jaksa soitella/viestitellä heille enää lainkaan. Tulisipa joku uusi tuttavuus jostain niin piristyisin taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jalostunut elämässäsi siihen vaiheeseen, ettet enää puhkea kukkaan, vaan painut takaisin palkovaiheeseen, missä et tarvitse enää mitään.

Ihan hyvin sanottu. Ei tässä odota enää mitään, ikää on liikaa mihinkään puhkeamisiin ja palossa itsekseni on ihan ok, siedettävää, välillä mukavaakin kun ei enää kaipaa.

ap

Vierailija
4/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä jos pärjäät ja viihdyt yksin. Laita silti vaan viestiä, kyllä ihmisiä kiinnostaa. Älä eristäydy täysin. Jos ovat huonoa seuraa, löydät kyllä vielä parempaa<3

Vierailija
5/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, että on pettynyt ihmisiin liian usein.

Vierailija
6/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä lopulta kyllästyy kun on aina ainoa aloitteentekijä yhteydenpidoissa.

Jos ei tee aloitetta, niin kukaan ei ota kontaktia. Koskaan. Vuodet vierivät.

Sitten siihen tottuu.

Vierailija
7/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Välillä tulee mieleen, että laitanpa jostain asiasta siskolle viestiä kun juttelimme samasta aiheesta kun viimeksi soittelimme - öö joskus monta viikkoa tai kuukautta sitten :( enpä laitakaan viestiä, tuskin hän edes muistaa koko asiaa enää ja on muutenkin varmaan kiireinen.

Luulen itse, että olen sekä lievästi masentunut että liian tottunut yksinoloon.

Vierailija
8/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sinä itse tiedät oletko yksinäinen vai tykkäätkö olla yksin? Itse tykkään olla yksin, en halua olla yhteyksissä muihin paljoakaan.

Vierailija
9/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en paljoa viitsi enää pitää yhteyttä, kun se olen aina minä, kun pitäisi olla soittamassa ja käymässä. Se vastapuoli ei sitten inahdakaan, vaikka olisi 'vuoro'. Vastavuoroisesti, vastavuoroisesti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi