Fritsuja tekevä aikuinen mies
Olen tapaillut uutta miestä ja kaikki menee erinomaisesti MUTTA mies tekee minulle kaulan täyteen fritsuja vaikka olen kieltänyt hienovaraisesti. En todellakaan pidä siitä. MIKSI aikuiset miehet tekee fritsuja!?!? Valaiskaa tietämätöntä.
Kommentit (24)
ei kiitos kirjoitti:
Mies tekee näitä selvästi tarkoituksella, mutta sanoo vain oho sori hihi kun katson peilistä itseäni
Mies on aika ylimielinen luonne niin olen miettinyt et liittyykö siihen.
Mä tein noin 45 vuotiaana muutaman vuoden mua vanhemmalle naiselle muutaman fritsun pakaraan. Mua on haukuttu vaikka miksi. Varmasti ylimieliseksikin. Oikeasti olen ehkä ystävällisin mitä voit kohdata. Aina pidän ovia auki mummoille ja autan vaikka kassien kanssa. Mutta puhutaanpa oleellisesta.
Sänkyhommat on monille niin vaikeita kun ei uskalleta kertoa. Siksi yks ehkä entinen oli paras. Oikeesti on hän entinen. Jos nyt jotain neuvoa voisin antaa niin uskaltakaa. Toinen ehkä ensin käytettävä neuvo on varoittaa toista etukäteen. Kun haluaa jotain sex juttua niin varsinkin naisille se kannattaa kertoa tunteja etukäteen.
Niillä kestää ihan älyttömiä aikoja päästä fiilikseen. Tosin siitäkin on poikkeuksia. Olin paikalla ja ehdotin laske housut alas ja pyllistä. Tää kysyi miksi? Vastasin sä tiedät kyllä. Molemmat sai ja se oli minunkin mielestä ennätys siis sillain että molemmat sai.
Vierailija kirjoitti:
Ime sille kunnon mustelmat pari kertaa kaulaan, niin luulisi oppivan? Kyllä naisellakin on imutehoa suussa.
Tekispä nainen joskus noin.
Juokse. Tekee tahallaan juuri päinvastoin, mitä olet pyytänyt ja sitten nauraa päälle. Iso ISO varoitusmerkki, jos vahingoittaa toisen kehoa ja nauraa päälle. Hyi mikä kakaramies.
Tosiasiassa luulen, että kuitenkin merkkasi mut siltä varalta, että joku muu olisi nähnyt mut vähissä vaatteissa. Ym. pervoa. Minä kun olin erittäin rakastunut enkä olisi ollut kenenkään muun kanssa.
20/20