Fritsuja tekevä aikuinen mies
Olen tapaillut uutta miestä ja kaikki menee erinomaisesti MUTTA mies tekee minulle kaulan täyteen fritsuja vaikka olen kieltänyt hienovaraisesti. En todellakaan pidä siitä. MIKSI aikuiset miehet tekee fritsuja!?!? Valaiskaa tietämätöntä.
Kommentit (24)
Joku verivampyyri, roikkuu kaulassa? Merkkaa sut, on mustis. Jos sanoo kunnolla EI. Psykotyypit yleensä harrastavat tuota väkisin. Muutkin? Joku toinen osaa antaa paremman selityksen.
Tyyppi jäänyt teinin asteelle. Täysin kehityskelvoton yksilö. Kierrätykseen heti!
Jos ihan tarkoituksella imuttelee niin outoa. Mutta kyllä meilläkin mies välillä kiihkoissaan seksin aikana tehnyt jäljen kaulaan. Kun minulle helposti tulee mustelmia.
Mies tekee näitä selvästi tarkoituksella, mutta sanoo vain oho sori hihi kun katson peilistä itseäni
Mies on aika ylimielinen luonne niin olen miettinyt et liittyykö siihen.
Sanot vaan ihan suoraan. Ei se sitä varmaan pahuuttaan tee. Onhan ne aika noloja yli parikymppisillä. Toi "hienovaraisesti vihjailu" ei ole toiminut kivikaudellakaan, joten älä luota siihen nyttenkään. Vähän innoissaan vaan taitaa olla. Sanot, että jätetään ne fritsut niille yläkoulun vanhoille heiloille. Niillä ei ole tulevaisuutta.
Aprillia aprilliako ap?
On nii paskaa juttua.. 
Merkkailee reviiriään kuin koira. Ja silloin, kun imee kaulaasi, sinä todennäköisesti vain huokailet, kun tuntuu niin hyvältä, etkä työnnä pois ja sano vihaisesti, että nyt loppuu tuo imuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se.
Sika
Omistushaluinen. Minulla oli nuorena tällainen mies.
Onko se Olavi? Suomen kuuluisin kaulanimuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Omistushaluinen. Minulla oli nuorena tällainen mies.
Minkälainen luonne tällä miehelläsi oli? Tämä mies jota tapailen on ylimielinen, mutta minua kohtaan ystävällinen. Huomaan kyllä hänen ylimielisen olemuksen
Ime sille kunnon mustelmat pari kertaa kaulaan, niin luulisi oppivan? Kyllä naisellakin on imutehoa suussa.
Mun miesystävä teki järkyttävän kokoisia fritsuja alueille, jotka yleensä jää vaatteitten alle. Tiesi kyllä, että harrastan mm. uintia yms, jossa niitä on vaikea peittää. Asia aika ok, kuuma suhde oli mun mieleen. Mutta ei se, että mies kielsi tekevänsä tätä, väitti, ettei pure eikä ole tehnyt fritsuja.
Onko kuultu itsestään syntyvistä fritsuista... Hän sai ilmeisesti jotain kicksejä siitä, että väitti ja kuvitteli, että joku muu oli ne tehnyt. Mulle riitti, ettei voinut ite myöntää käyneensä niin kuumana viime yönä yms. Päästin rassun menemään.
En tiedä. Sano sille asiasta suoraan.