Wc - paperi on pirun kallista
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 40 euroa kuussa vessapaperiin.
Ja ei muuten varmasti mene. XD
Nyt jotain rajaa tohon pas*anpuhumiseen.
Minulla menee miltei enemmän wcpaperia pissaa pyyhkiessä kuin kakan jälkeen. Näin keski-iässä tuntuu, että virtsarakko ei tyhjene, jollei tee venytysliikkeitä pöntöllä. Vatsa toimii hyvin ja usein kakan jälkeen selviän parilla pyyhkäisyllä.
Bidesuihku on hieno keksintö, ainoo vaan, että työpaikalla ja esim. TAMK.issa se on ihan turha vettä säästävä huljutteluhana millä tee mitään, mutta paperia on ilmaiseksi.
Mun sugarbaby nuolee mun perseen puhtaaksi, säästyy paperia, mutta ei kyllä varsinaisesti rahaa.
On kyllä. Onneksi sitä on aika usein tarjouksessa. Olen kyllä jo pitkään miettinyt, miksi wc-paperi on aika paljon kalliimpaa kuin talouspaperi. Talouspaperia ilman pystyy kuitenkin elämään. Vai onko se syy juuri se: kallis talouspaperi jää kauppaan, mutta vessapaperia ostetaan maksoi mitä maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupassa 8-pack Serlaa 5,98 euroa. Kyllä minulla raha riittää sen ostamiseen, mutta onhan tuo jo aika överi hinta. Pari vuotta sitten se maksoi jotain kolmosella alkavaa, eli hinta on kohta tuplaantunut.
Mä ostan Prismasta aina jotain Rainbow:n pehmeintä ja kuusi rll maksaa ehkä 3€?
Eli 50cnt rulla, eipä toi nyt paljon ole, rulla kuitenkin kestää miehellä varmaan viikon.
Vierailija kirjoitti:
Mun sugarbaby nuolee mun perseen puhtaaksi, säästyy paperia, mutta ei kyllä varsinaisesti rahaa.
Tää ois muutes hyvä, täytyy hommata joku petite sugar baby. ;)
Lopeta pyyhkiminen ja pese pidellä, kuivaat pyyheliinaa.
Olen kiireinen töissäkäyvä sinkku, ei minulla ole aikaa juosta jossain hemmetin Tokmanneissa vessapaperin perässä.