Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wc - paperi on pirun kallista

Vierailija
01.04.2023 |

Pakko ostaa maksoi mitä maksoi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupassa 8-pack Serlaa 5,98 euroa. Kyllä minulla raha riittää sen ostamiseen, mutta onhan tuo jo aika överi hinta. Pari vuotta sitten se maksoi jotain kolmosella alkavaa, eli hinta on kohta tuplaantunut.

On ihan omaa tyhmyyttäsi jos ostat tuollaisia minipakkauksia kun samaan aikaan jossain tokmannilla on perhekoko tarjouksessa.

Olen kiireinen töissäkäyvä sinkku, ei minulla ole aikaa juosta jossain hemmetin Tokmanneissa vessapaperin perässä.

Vierailija
22/30 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee 40 euroa kuussa vessapaperiin.

Ja ei muuten varmasti mene. XD

Nyt jotain rajaa tohon pas*anpuhumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee miltei enemmän wcpaperia pissaa pyyhkiessä kuin kakan jälkeen. Näin keski-iässä tuntuu, että virtsarakko ei tyhjene, jollei tee venytysliikkeitä pöntöllä. Vatsa toimii hyvin ja usein kakan jälkeen selviän parilla pyyhkäisyllä.

Vierailija
24/30 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidesuihku on hieno keksintö, ainoo vaan, että työpaikalla ja esim. TAMK.issa se on ihan turha vettä säästävä huljutteluhana millä tee mitään, mutta paperia on ilmaiseksi.

Vierailija
25/30 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sugarbaby nuolee mun perseen puhtaaksi, säästyy paperia, mutta ei kyllä varsinaisesti rahaa.

Vierailija
26/30 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Onneksi sitä on aika usein tarjouksessa. Olen kyllä jo pitkään miettinyt, miksi wc-paperi on aika paljon kalliimpaa kuin talouspaperi. Talouspaperia ilman pystyy kuitenkin elämään. Vai onko se syy juuri se: kallis talouspaperi jää kauppaan, mutta vessapaperia ostetaan maksoi mitä maksoi.

Vierailija
27/30 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANNAN HINNAT <3

Vierailija
28/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupassa 8-pack Serlaa 5,98 euroa. Kyllä minulla raha riittää sen ostamiseen, mutta onhan tuo jo aika överi hinta. Pari vuotta sitten se maksoi jotain kolmosella alkavaa, eli hinta on kohta tuplaantunut.

Mä ostan Prismasta aina jotain Rainbow:n pehmeintä ja kuusi rll maksaa ehkä 3€?

Eli 50cnt rulla, eipä toi nyt paljon ole, rulla kuitenkin kestää miehellä varmaan viikon.

Vierailija
29/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sugarbaby nuolee mun perseen puhtaaksi, säästyy paperia, mutta ei kyllä varsinaisesti rahaa.

Tää ois muutes hyvä, täytyy hommata joku petite sugar baby. ;)

Vierailija
30/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pyyhkiminen ja pese pidellä, kuivaat pyyheliinaa.