Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö saada lahjaksi kummilasten askarteluja?

Vierailija
27.11.2006 |

Mielestäni nuo ovat hiukan hankaliakin. Omienkin muksujen töitä on kaapit täynnä (paljon esilläkin), eikä " vieraiden" lasten askarteluille oikein olisi tilaa enää. Tuntuisi silti kurjalta hävittääkään muksun vaivalla tekemiä ja rakkaudella antamia lahjoja. Pitäisikö itse siirtyä antamaan kummille vain kortti tai suosiolla " kaupan lahja" ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä askarteluja tarvi vuositolkulla pitää esillä. Meillä yleensä kaikki " omatekemät" lahjat on pari kuukautta esillä, sitten jonkun siivouksen yhteydessä siirrän ne aarrearkkuun.

Vierailija
2/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon enemmän kuin kaupasta ostetulla lahjalla...mitä lapsi ei ehkä edes itse ole valinnut tai edes nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ainakaan pidä niitä esillä. Omien lastenkin askarteluja on paikat täynnä. En kaipaa kummilapsilta mitään lahjoja.

Vierailija
4/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan aina enemmän itse tehtyjä lahjoja. Mutta mä en kyllä ymmärrä täällä vallitsevaa kummisymbioosia: en muista saaneeni ikinä yhdeltäkään kummilapseltani yhtään lahjaa, enkä edes ymmärrä miksi pitäisi. En kyllä ole myöskään maailman aktiivisin yhteydenpitäjä muihin kuin veljeni lapseen, jonka sylikummi olen.

Vierailija
5/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsäämän lahjan roskikseen! Onko tullut mieleen, että sitä lasta voisi isompana sykähdyttää, jos näyttäisit, että tällaisen taideteoksen sain sulta 10 vuotta sitten.

Vierailija
6/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut menee roskiin. Sellaset hirvitykset, jotka värisilmätön ipana on tuhrannut mustaa ja sinistä läikkää täyteen saa jo kananlihalle! Omien lastenkin työt pääsevät harkitusti käyttöön /esille.

Vierailija
7/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

väsäämän lahjan roskikseen! Onko tullut mieleen, että sitä lasta voisi isompana sykähdyttää, jos näyttäisit, että tällaisen taideteoksen sain sulta 10 vuotta sitten.

Vierailija
8/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole onneksi saanutkaan. Kummilapsieni äidit ovat sen verran fiksuja, että eivät kanna meille mitään töherryksiä. Tietää että meillä on niitä omastakin takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme