Tykkäätkö saada lahjaksi kummilasten askarteluja?
Mielestäni nuo ovat hiukan hankaliakin. Omienkin muksujen töitä on kaapit täynnä (paljon esilläkin), eikä " vieraiden" lasten askarteluille oikein olisi tilaa enää. Tuntuisi silti kurjalta hävittääkään muksun vaivalla tekemiä ja rakkaudella antamia lahjoja. Pitäisikö itse siirtyä antamaan kummille vain kortti tai suosiolla " kaupan lahja" ?
Kommentit (8)
paljon enemmän kuin kaupasta ostetulla lahjalla...mitä lapsi ei ehkä edes itse ole valinnut tai edes nähnyt.
Enkä ainakaan pidä niitä esillä. Omien lastenkin askarteluja on paikat täynnä. En kaipaa kummilapsilta mitään lahjoja.
arvostan aina enemmän itse tehtyjä lahjoja. Mutta mä en kyllä ymmärrä täällä vallitsevaa kummisymbioosia: en muista saaneeni ikinä yhdeltäkään kummilapseltani yhtään lahjaa, enkä edes ymmärrä miksi pitäisi. En kyllä ole myöskään maailman aktiivisin yhteydenpitäjä muihin kuin veljeni lapseen, jonka sylikummi olen.
väsäämän lahjan roskikseen! Onko tullut mieleen, että sitä lasta voisi isompana sykähdyttää, jos näyttäisit, että tällaisen taideteoksen sain sulta 10 vuotta sitten.
Kaikki muut menee roskiin. Sellaset hirvitykset, jotka värisilmätön ipana on tuhrannut mustaa ja sinistä läikkää täyteen saa jo kananlihalle! Omien lastenkin työt pääsevät harkitusti käyttöön /esille.
Vierailija:
väsäämän lahjan roskikseen! Onko tullut mieleen, että sitä lasta voisi isompana sykähdyttää, jos näyttäisit, että tällaisen taideteoksen sain sulta 10 vuotta sitten.
Enkä ole onneksi saanutkaan. Kummilapsieni äidit ovat sen verran fiksuja, että eivät kanna meille mitään töherryksiä. Tietää että meillä on niitä omastakin takaa.
Ei niitä askarteluja tarvi vuositolkulla pitää esillä. Meillä yleensä kaikki " omatekemät" lahjat on pari kuukautta esillä, sitten jonkun siivouksen yhteydessä siirrän ne aarrearkkuun.