Turkin presidentti vahvisti parlamentin päätöksen Suomen Nato-jäsenyyden ratifioinnista
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vahvistanut, äläpäs trollaa.
Onpa. Suomesta tulee ensi viikolla liittokunnan 31. jäsen.
Tuleeko, ensi viikolla?
Riippuu siitä miten kauan Turkilta kestää asiakirjan toimittamisessa Washingtoniin. Unkarilla ei siinä kauaa nokka tuhissut mutta ensi viikko on paitsi edelleen ramadania niin myös pääsiäisviikko joten itse veikkaisin jäsenyyden vahvistamista vasta seuraavalla viikolla.
Eikös siinä ole se 15 pv, jonka aikana se on toimitettava sinne.
Vierailija kirjoitti:
Joko rupee trollien hymy hyytymään. Alkaa teillä olemaan oljenkorret jo aika vähissä.
Ne on jo tovin urputtanut artiklasta 5 ja sen toimattomuudesta. Ja sitä jatkuu, kunnes moskovia romahtaa. Siis vuoden loppuun asti korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin teki.
Nyt vaan Turkin ja Unkarin paperit Usan pääkaupunkiin.
Sitten ulkoministeri Haavisto allekirjoittaa Suomen paperin.
Sekin menee Usaan, arkistoinJa sitten pääsihteeri Stoltenberg, kutsuu Suomen
Naton jäseneksi.Ja on aika avata kuohuviinipullo ja juhlia.
Meillä on jo shamppanja kylmässä. Pääsiäisenä syödään hyvin, juodaan kuohuvaa ja nautitaan Natojäsenyydestä.
Oikein! Niin meilläkin. Nato-vastaiset taas itkevät yksin itsarikuutiossaan kärpästen paskomaa putkutin-julistettaan hypistellen. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan mahtava viikonloppu.
Päästiin NATOon vasemmiston vuosikymmenien vastustuksesta huolimatta ja kaiken kirsikaksi huomenna vaalit. Satakoon huomenna taivaalta vaikka itse paskaa, niin se ei pilaa mun päivääni.
Niin, eikö olekaan hyvä juttu?
Ja PM Sanna vei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästiin NATOon vasemmiston vuosikymmenien vastustuksesta huolimatta ja kaiken kirsikaksi huomenna vaalit. Satakoon huomenna taivaalta vaikka itse paskaa, niin se ei pilaa mun päivääni.
Orpon "vasemmistohallitukseksi" sanoma hallitus se Suomen kyllä Natoon hommasi. Anna kunnia niille, joille se kuuluu.
Vasemmiston mieli muuttui vasta gallup-tulosten jälkeen. Ennen sitä eivät saaneet sanaa suustaan. Paitsi ne vanhan polven taistolaiset, jotka on aina olleet ajatusta vastaan.
Ymmärrän kyllä, että heitä harmittaa kovin.
Joka tapauksessa tämä hallitus nyt oli se, joka näyttää vieneen asian maaliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon "vasemmistohallitukseksi" sanoma hallitus se Suomen kyllä Natoon hommasi. Anna kunnia niille, joille se kuuluu.
Vasemmiston mieli muuttui vasta gallup-tulosten jälkeen. Ennen sitä eivät saaneet sanaa suustaan. Paitsi ne vanhan polven taistolaiset, jotka on aina olleet ajatusta vastaan.
Ketä harmittaa? Aatteet muuttuvat, ajat muuttuvat ja ihmiset muuttuvat. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja PM Sanna vei!
Hän muiden mukana. Mutta varmaan sekin veetuttaa?
Jokohan sitä voisi tilata kebabia?
Turkilta hieno lahja meille, demokraattiselle maalle.
Varaan Istanbulin matkan nyt. Olen jo pitkään halunnut käydä ikivanhoissa kristillisissä mestoissa siellä.
Voidaanko nyt lopettaa nöyristely ja sanoa tuolle Turkin diktaattoripellelle suorat sanat?
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko nyt lopettaa nöyristely ja sanoa tuolle Turkin diktaattoripellelle suorat sanat?
Maltetaan nyt vielä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Pjotrilla ja Iikorilla alkaa tuplatyövuoro, pitää trollata tuplasti lisää paskaa. Niitä hatuttaa kun NATO tallensi Suomen. Lähdenpä tästä seuraamaan erään "dosentin" twitter-tiliä, haluan nähdä hänen reaktionsa. :D
Laita linkki johonkin ketjuun, niin saamme joukolla hyvät huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin teki.
Meillä on jo shamppanja kylmässä. Pääsiäisenä syödään hyvin, juodaan kuohuvaa ja nautitaan Natojäsenyydestä.
Oikein! Niin meilläkin. Nato-vastaiset taas itkevät yksin itsarikuutiossaan kärpästen paskomaa putkutin-julistettaan hypistellen. XD
Ne juo alikäynyttä kiljua, sekä vetää Jenkemiä, molempia yhtäaikaa lohduttaakseen itseään.
Toivon mukaan NYT viimeistään rysytrollit tajuavat luovuttaa ja lopettaa tuottamasta hyödytöntä propagandaroskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja PM Sanna vei!
Hän muiden mukana. Mutta varmaan sekin veetuttaa?
Kyllä. Kyräilijät: Taistolaiset ja VKK.
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan NYT viimeistään rysytrollit tajuavat luovuttaa ja lopettaa tuottamasta hyödytöntä propagandaroskaansa.
Näin ei tapahdu, otteet vain kovenevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa tämä hallitus nyt oli se, joka näyttää vieneen asian maaliin asti.
Ja putinisti ulisi ettei varmasti tämän hallituksen aikana tule niin tapahtumaan, koska Marin....Mariniahan ne vihaa kuin ruttoa, koska on eka poliitikko täällä kuka uskaltaa suoraan sanoa asiat niinkuin ne on russsaan nähden.
Mustamaalausta ollut kokoajan ja vielä näyttää tänäänkin valheet lentävän....vaikkei niillä mitään vaikutusta mihinkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin teki.
Ne juo alikäynyttä kiljua, sekä vetää Jenkemiä, molempia yhtäaikaa lohduttaakseen itseään.
Hyhyi! Kaikkea ne itämieliset keksii. >P
Naton kultainen viitta on laskeutunut Suomen kansan harteille!!! Lähden Tehtaankadulla laulamaan Tähtilippua! 😲🎶