Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muistaisit jouluna lapsen kummeja, jotka eivät

Vierailija
27.11.2006 |

pidä mitään yhteyttä lapseen? Itse kutsuimme aikamme kylään ja kohtelimme vieraanvaraisesti, mutta jos itse olisimme menneet vastavierailulle, ei koskaan sopinut. Eivät ole oma-aloitteisesti halunneet nähdä kummilastaan tai pitää muuten yhteyttä (kortein, ym.). Tuskin saa lapsi lahjaakaan.

Vieläköhän pitäisi silti yrittää? Kannattaako edes lähettää lapsen askartelemaa lahjaa ja korttia, mahtaakohan kiinnostaa vai päätyykö suoraan roskiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eivät koko viiden vuoden aikana ole kutsuneet kylään kertaakaan ja joka kerran jos on ehdotettu piipahtavamme on jotain aivan älytöntä muuta tekemistä, esim. kävelylenkki naapurin kanssa tai vessan pesua. Ei ole elämäntilanteesta kiinni tämä homma. Mietin vain, kauanko kannattaa lapsen takia yrittää...

Vierailija
2/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elessä teidän lapsen lahjominenkaan... lähetä nyt hyvänen aika lapsesi askarteluita yms, ei tarvi kostaa, jos mielestäsi huono kummi onkin ja voihan olla, että tilanteet vaihtelee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttöön kokonaan pari vuotta sitten, paitsi anoppilaan olivat jättäneet tytölle paketin viime jouluna.. mutta synttäreitä tai muita ei oo kahteen vuoteen muistanut ja tyttö on vasta neljä... Viime vuonna jätettiin lahja antamatta kun ei tiedetty anoppilaan jätetystä, mutta en tiedä pitäiskö nyt laittaa jotain. Tyttö ei edes tunnusta kuvista kummisetäänsä vaan aina kysyy et kuka on ja missä se sitten on... Kurjaa:( Aluksi kyllä pyydettiin käymään yms, mutta ei ikinä sopinut, eikä he ikinä soita itse.

Vierailija
4/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kummi on ilmoittanut, ettei kiinnosta olla tekemisissä, eikä se kummilapsi ole muita lapsia kummallisempi. Lapsi haluasi lähettää jotain jouluksi, mutta en tiedä viititsinkö itse enää vaivautua.

Tuskin on kyse yliherkkyydestä aplläkään

Vierailija
5/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät koko viiden vuoden aikana ole kutsuneet kylään kertaakaan ja joka kerran jos on ehdotettu piipahtavamme on jotain aivan älytöntä muuta tekemistä, esim. kävelylenkki naapurin kanssa tai vessan pesua. Ei ole elämäntilanteesta kiinni tämä homma. Mietin vain, kauanko kannattaa lapsen takia yrittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän