Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mitä haluaisit ihan oikeasti ja rehellisesti pyytää anteeksi toiselta

Vierailija
01.04.2023 |

Oletko kenties jo pyytänyt, kerro sekin. Vai haluaisitko, mutta et ehkä uskalla? Kerro rehellisesti, tiedän että teitä on paljon, joita asia vaivaa. Tee se nyt tässä, helposti nimettömänä. Se on ensiaskel siihen, että ehkä jonain päivänä voit ehkä tehdä sen oikeassa elämässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "asia" vaivaa?

Kalasteletko nyt anteeksipyyntöä itsellesi jostain kuvitellusta loukkauksesta?

Vierailija
2/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole anteeksipyydettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Monella ihmisellä olisi sitä vastoin anteeksipyydettävää minulta, vanhemmista lähtien.

Vierailija
4/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään anteeksipyydettävää. Osaan anteeksipyytää ilman arkailua, jos olen loukannut muita, enkä jää todellakaan hautomaan anteeksipyytämättä mitään asioita. Miksi tekisin niin? 

Vierailija
5/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäjsin anteeksi että minulla on liian pieni pippeli

Vierailija
6/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää loukkaantuko ja asettuko heti puolustuskannalle sen takia, että aloituksessa sanottiin hieman provosoivasti "etkö uskalla". Anteeksi pyytäminen ei ole aina helppoa, siksi tässä tarjotaan helppo ja nimetön keino. Enkä tarkoita itseäni, että minulta pitäisi pyytää jonkun anteeksi, ei. -AP

Vierailija
7/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella olisi anteeksi pyydettävää, mutta he eivät itse sitä joko tajua tai suostu myöntämään, kuten tässä jo kommenteissa tullut esille "ei ole mitään anteeksi pyydettävää". Turha kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi