Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratas-asiaa, mitkä olisi näihin tarpeisiin sopivat, osaatteko auttaa?

27.11.2006 |

Lapset on kohta 1v ja 3v, isompi ei istu enää rattaissa, vaan hänet olisi tarkoitus laittaa seisomalaudalle.

Rattaat hajosi alta, ja juuri myin kamalat tuplat pois, joten pikainen tarve olisi yhden lapsen kuomurattaille.

Niihin pitäisi saada seisomalauta. Brion lauta olisi jo olemassa.

Rattaiden pitäisi lisäksi olla kevyet, ja selkänoja saatava makuuasentoon, jotta ensikesänä syntyvä vauva kävisi niihin myös.

Myöhemmin olisi tarkoitus hankkia tulokkaalle+keskimmäiselle tuplat, joissa työntäjä näkee lapset. Toisia Brio Twinwettejä ei meille enää.

Niihin täytyisi myös saada seisomalauta kiinni.

Työntösuunta niin, että lapset työntäjään päin.

Kantokoppa täytyisi saada näihin.

Yhtään ei haittaisi, että kuomurattaisiin ja tupliin sopisi sama kantokoppa, mielellään kovareunainen.

Autoon mahtumista ei tarvitse ajatella, sillä meillä ei ole autoa, ja kuljetaan paljon kävellen.

Olisko vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, pakko vastata jotain, kun yksi lause oli kuin suoraan minun suusta!!! EI TWINETTEJÄ TÄNNEKÄÄN ENÄÄ IKINÄ:))) Juuri sain omani kaupaksi enkä enää koskaan moisiin koske. En ymmärrä miksi niitä näilläkin palstoilla ylistetään ja kehutaan.

Meillä kuomurattaina Emmaljungan crosswayt (nykyään kai citycross) ja tykännyt olen todella paljon. Niihin saa sekä kovaa että pehmeää koppaa.

En ehkä osannut kauheesti kokemuksia kertoa mutta pakko oli kommentoida;)

Vierailija
2/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieteri:

Hih, pakko vastata jotain, kun yksi lause oli kuin suoraan minun suusta!!! EI TWINETTEJÄ TÄNNEKÄÄN ENÄÄ IKINÄ:))) Juuri sain omani kaupaksi enkä enää koskaan moisiin koske. En ymmärrä miksi niitä näilläkin palstoilla ylistetään ja kehutaan.

Ahtaat ja kamalat työntää. ;) Täytyy noita emmaljungia käydä kurkkimassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppimari: Eli siis kuin traktorit tai mihin nyt vertais - järkyt joka tapauksessa!! Yhden kokemuksen perusteella sanon, että brio teki meille ekan ja vikan visiitin kerralla, toisia brioja ei tule. Jotenkin se koko varustelukin on jäänyt jonnekin 90-luvun puolväliin kun vertaa esim. emmaljungaan. Niitä crosswayta on myös tuplina, ehkä hivenen jyhkeemmät kooltaan kun twinetet mutta mun mielestä saa ollakin kun kerran vauvaa niissä kuljetellaan. ratasosa on helppo kääntää joko naama työntäjään tai eteenpäin. Tyhmä kun olin niin säästin ja lankesin brioon - never again!!

Vierailija
4/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset 2,5v ja 4kk. Meillä oli myös nuo Twinetet viime elokuun, sitten möin pois ja ei meillekään enää ikinä!! Ostettiin sitten Emmaljungan Twin City Crossit ja ollaan oltu ihan tyytyväisiä. Meillä on ensi vuoden mallistosta Moonlight väriset :). Mutta lähtevät nämä myyntiin kun esikoinen oppinut nyt viimeisen kuukauden aikana kävelemään tosi mallikkaasta. Nyt unelmoinnin kohteena Jungle Lime, Cerox tai joku muu Emmaljungan yksönen :). En oo vaunufriikki, en!! Emmaljungan seisomalaudat toimii siten että siinä on adapteri, ja jos tupliin haluaa laudan pitää ostaa vain sellainen jossa tuplien adapteri.

Vierailija
5/5 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ora Landit tai Jovi Landit on meille tulossa ensi kesänä kun kuopus on 1v8kk ja uusi vauva syntyy. Samat rattaat, Ora Landeissa vaan viimeistellympi kangas ja ovat himpun verran kalliimmat. Kokonaisleveys vain 74cm, taitaa olla kapeimmat saatavilla. Silti käsittääkseni lapsilla on enemmän tilaa kuin monissa muissa rattaissa! Näihin saa myös Oran seisomaludan, joka myös meille on tulossa.

Meilläkin nyt yhdenistuttavat Emmaljungat, ja oon kanssa tykänny. Mutta tuplana Emmaljunga taitaa olla leveimmästä päästä.