Alan kohta leipoa mokkapaloja meidän 7vee "pilalle", arvatkaa oliko vaikeaa saada kaikki uskomaan että olen oikeasti synnärillä ja vauva tulossa!
Etenkin kun laskettu aika oli vasta 2.5, poika otti varaslähdön. Aprillipäivän aamuyönä klo 3 päivitin Facebookiin ja Instagramiin lähteväni synnärille, ei uskottu. Kuka hemmetti nyt herää kolmelta aprillaamaan ja menee vielä kassi olalla seisomaan parkkipaikalle..
Sitten uskottiin kun laitoin vauvasta kuvat :D
Kommentit (56)
En tiedä ymmärnkö lukihäiriön takia otsikon paremmin kuin muut vai eivätkö ihmiset oikeasti tiedä mitä pila,pilailu tarkoittaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olipa sekavasti kirjoitettu juttu.
Keskittyisi nyt vauvaansa tutustumiseen eikä postaisi huuruisia tekstejä tänne! :)
Eipä ihme, ettei kukaan usko, kun noin monimutkaisella tavalla itseäsi ilmaiset.
Miksi joku leipoisi pilaillakseen mokkapaloja?
Onko aloittaja kenties juovuksissa tai väkevässä psykoosissa? Uskomattoman sekavaa aivoripulia.
Olen oikeasti synnärillä
Aikamuodot otsikossa saavat luulemaan, että olet tällä hetkellä synnyttämässä ja 7-v on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, ettei kukaan usko, kun noin monimutkaisella tavalla itseäsi ilmaiset.
Tajusin vihdoin, että synnytys on tapahtunut 7 vuotta sitten. Kirjoitustyylistä tuli vaikutelma, että laittaa postausta suurin piirtein synnäriltä, kun kirjoittaa noin hengästyneesti ja kiireisen oloisesti.
Miksi ei voi kirjoittaa niin, että ottaa vastaanottajan huomioon? Kaikki eivät asu sun päässä ja tunne sun ajatuksia, ap. :)
Jotkut oikeasti kuvittelevat että tänne voi oksentaa omaa tajunnanvirtaansa sellaisenaan, ja että muiden pitäisi saada siitä tolkkua.
Alan kohta leipoa mokkapaloja meidän 7-vuotiaalle "pilalle". Tällä muotoilulla olisimme jo päässeet pitkälle, me lukijat siis.
"Leivon mokkapaloja meidän 7 vuotta vanhalle jekulle, eli 7 vuotta sitten olin synnärillä, eikä kukaan uskonut, ettei ollut aprillijekku"
Olisi ollut selkeämpi otsikko!
Olipa kieltämättä melkoinen ripulioksennusotsikko
Herranjestas, kun oli vaikeaa tajuta tuo otsikko...
AV on muuttunut ilkeilijöiden kerhoksi. Just oli kirjoitus missä aloittelija ihmetteli palstan muuttumisesta. Mikä h emmetti teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa sekavasti kirjoitettu juttu.
Synnytin aprillipäivänä ja minun luultiin huijaavan. Nyt leivon lapselleni synttäriherkkuja. MItä sekavaa tuossa oli? Ap
Ihan selkeä se nyt on. Hauska juttu ja onnittelut pojalle 7v johdosta.
Joo, nyt selkesi kun vähän selvensit. Aluksi ei kyllä saanut tolkkua. Mutta Hauska juttu! Onnea teidän "pilalle"!
Vierailija kirjoitti:
"Leivon mokkapaloja meidän 7 vuotta vanhalle jekulle, eli 7 vuotta sitten olin synnärillä, eikä kukaan uskonut, ettei ollut aprillijekku"
Olisi ollut selkeämpi otsikko!
Meidän 7 vuotta vanha jekku tarkoittaa koiraa.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Täällä myös yksi pila ja vitsi.
48vuotta sitten päätin viimein,2 vkoa yliaikasena tulla maailmaan.. aprillipäivänä.
Äiti olisi halunnut nimekseni April mutta pappi ei suostunut ja ihan hyvä niin! Kuitenkin Suomessa asutaan ja ihan Suomalainen perhe .