Jos avaisit oven virpojille, mitä antaisit palkaksi?
Kommentit (58)
Virpooko ne tulevana sunnuntaina?
Kukaan kansanedustajaksi pyrkivä ei sitten saa lahjoa lapsia millään virpomispalkkioilla.
Roskapussin annan. Viekööt mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Apua millon ne tulee
Palmusunnuntaina ne ainakin yleensä meille tulee.
Pitääkin etsiä joululta jääneet suklaat. Ne joutaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Apua millon ne tulee
Sunnuntaina
Ostin 3 pakettia suukkoja ja 10 pätkistä. Tuossa on 28 palkkaa, toivotaan että suurin osa menisi. Kiva kun tulevat. Ennen koronaa kävi tosiaan enemmän virpojia, viime vuonna kävi ehkä kymmenkunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua millon ne tulee
Ehkä sisäsiittoisella uudellamaalla, muualla Suomessa pääsiäsilauantaina
Kurkkupastilleja, Mynthon extra väkevä. Vain yksi pastilli per virpoja. Muuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo valmiiksi pikkupatukoita ja tarroja. Niitä annan.
Siis mitä tarroja??
Niin. Ihan työkonetarroja, prinsessoja, yksisarvisia. Ajattelin antaa suffelin kanssa. En tiennyt sen olevan kauhee synti.
Nykyään synnit määrittelee intersektionaalinen feminismi, joka on vihervasemmiston hartaasti harjoittama uskonto, jonka päämääränä on muiden julma nöyryyttäminen.
Annan nuuskapusseja 1-2 kpl riippuen lapsen koosta. Käytiin talvilomalla Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua millon ne tulee
Kyllä niitä viime vuonna vaan kävi täällä Keski-Suomessakin palmusunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole oikein mitään. Veikkaan, että nykynaperot ei jotain madariineja tai viinirypäleitä arvostaisi :D
Ja joo, en avaa ovea. Onneksi täällä meidän okt-alueella nuo lapsiperheelliset käyvät virpomassa vain toistensa ovilla.
Keitettyjä kananmuniahan niille kuuluu perinteisesti antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua millon ne tulee
PV sen lauantais kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole oikein mitään. Veikkaan, että nykynaperot ei jotain madariineja tai viinirypäleitä arvostaisi :D
Ja joo, en avaa ovea. Onneksi täällä meidän okt-alueella nuo lapsiperheelliset käyvät virpomassa vain toistensa ovilla.
Meillä sisäsiittoisella Pohjanmaalla annetaan keittämättömiä munia.
Sanna69 kirjoitti:
jauhoja
Sanna! Ne on vasta lapsia!
Keitettyjä kananmunia, oli kaappiin jäänyt edellisvuoden kananmunia 🐣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa kyllä löydy niitäkään kaapista. Jotain pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä on, mutta tuskin nekään kovin riemukasta vastaanottoa saisi :)
Suklaamunia, erilaisia suklaapatukoita ja lakritsipötköjä olen varannut. Virpojat saavat niistä valita mitä haluavat.
Ennen koronaa kävi paljon virpojia mutta viime vuonna vain muutama. Toivotaan että tänä vuonna virpojia ovelleni tulisi, minulla ei ole mitään tätä perinnettä vastaan ja tulla saa niin palmusunnuntaina kuin pääsiäislauantainakin kun kotona kerran ollaan.