Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tunteet seurustelun alussa salata ja näytellä vaikeasti valloitettavaa?

Vierailija
31.03.2023 |

Useammassa seurusteluyrityksessä on käynyt niin, että kun olen tutustunut mukavan tuntuiseen mieheen ja ollut avoin jakamaan tunteitani, hän on halunnut edetä suhteessa nopeammin kuin minä. Sen seurauksena olen alkanut tuntea oloni painostetuksi ja olemme loitontuneet, minkä takia sitten jompi kumpi, yleensä minä, olen halunnut lopettaa suhteen.

Pitäisikö suhteen alussa jotenkin himmailla, ettei heti käy ilmi että olen ihastunut? Se tuntuu epärehelliseltä ja on minulle vaikeaa kun olen suora ja vilpitön luonne. Mutta pitääkö siitä huolimatta vain yrittää näytellä? En ole aivan kokematon seksin saralla, mutta etsin kestävää parisuhdetta ja haluan vakuuttua siitä että suhteella on oikeasti tulevaisuutta. Muutaman kerran olen saanut tuntea tulleeni hyväksikäytetyksi ja siitä toipuminen on vienyt aikaa ja voimavaroja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Näyttämällä tunteesi ja ihastuksesi olet saanut miehet ihastumaan ja haluamaan suhdetta. Nyt kysyt että pitäisikö olla näyttämättä tunteita? Mitä sillä sitten ajattelit saavuttavasi?

Itse olen nainen, mutta jos toinen vaikuttaa vaikeasti saavutettavalta niin en ihastu vaan siirryn seuraavaan. En halua roikkua ihmisessä joka ei halua minua. Miehistä en tiedä mutta mielestäni paras neuvo on olla pelaamatta mitään pelejä. Jos olen ihastunut, näytän sen. Johti se sitten mihin tahansa niin se on varmaan paras lopputulos.

En ole ollut yhtään varma, minkälaista suhdetta ne miehet ovat oikeasti halunneet. Minulle riittäisi, että kun kerron etsiväni miestä loppuiäkseni, toinen reagoisi haluamalla viettää aikaa kanssani, juttelemalla omista tunteistaan ja vaikuttaisi edes vähän aikaa tyytyväiseltä siihen, että olemme vasta hiljattain tavanneet ja oppineet hiukan tuntemaan toisiamme. Halu edetä nopeasti seksiin antaa minulle oikeastaan ihan vastakkaisen kuvan.

Ap

Tapailet vääränlaisia miehiä. Selvästi haluat edetä retro tyyliin hitaasti mutta kumminkin niin että kumpikin tietää jutun juonen.

Voi olla. Miehet eivät vain jakaudu oikeanlaisiin ja väärälaisiin sillä tavalla, että voisin jotenkin helposti valita ehdokkaat niistä oikeanlaisista. Vasta yritettyäni voin sen tietää.

Jakautuu. Yksinkertaisesti miehen täytyy tietää kahvittelun aikoihin omat halunsa. Et kattele kuukautta pidempää empijää. Säälitreffit on out.

Vierailija
22/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Näyttämällä tunteesi ja ihastuksesi olet saanut miehet ihastumaan ja haluamaan suhdetta. Nyt kysyt että pitäisikö olla näyttämättä tunteita? Mitä sillä sitten ajattelit saavuttavasi?

Itse olen nainen, mutta jos toinen vaikuttaa vaikeasti saavutettavalta niin en ihastu vaan siirryn seuraavaan. En halua roikkua ihmisessä joka ei halua minua. Miehistä en tiedä mutta mielestäni paras neuvo on olla pelaamatta mitään pelejä. Jos olen ihastunut, näytän sen. Johti se sitten mihin tahansa niin se on varmaan paras lopputulos.

En ole ollut yhtään varma, minkälaista suhdetta ne miehet ovat oikeasti halunneet. Minulle riittäisi, että kun kerron etsiväni miestä loppuiäkseni, toinen reagoisi haluamalla viettää aikaa kanssani, juttelemalla omista tunteistaan ja vaikuttaisi edes vähän aikaa tyytyväiseltä siihen, että olemme vasta hiljattain tavanneet ja oppineet hiukan tuntemaan toisiamme. Halu edetä nopeasti seksiin antaa minulle oikeastaan ihan vastakkaisen kuvan.

Ap

Joo siis tämä! Jotenkin sitä haluaisi ensin jonkinlaista vahvistusta myös miehen tunteista, mutta mies onkin sitten vain sänkyyn etenemässä - ja minä edelleen mietin, välittääkö tuo minusta edes yhtään. Minulle ei vaan riitä että mies haluaa tavata ja haluaa kanssani fyysistä läheisyyttä, vaan ensin pitäisi olla selvillä siitä, että ollaan samalla kartalla tunnetasolla. 

Nopeasti seksiin pyrkimisestä syntyy vaikutelma, että mies näkee innokkaassa naisessa vain helpon panon. Ja varmaan usein se onkin juuri näin, ja siksi niitä omia tunteita voi olla fiksua yrittää pantata.

Nro 3

Ottakaa mallia Itä-Euroopan naisista. Pistäkää mies työskentelemään hyväksynnän eteen. Halpa potkitaan välittömästi pellolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tapailet vääränlaisia miehiä. Selvästi haluat edetä retro tyyliin hitaasti mutta kumminkin niin että kumpikin tietää jutun juonen.

Voi olla. Miehet eivät vain jakaudu oikeanlaisiin ja väärälaisiin sillä tavalla, että voisin jotenkin helposti valita ehdokkaat niistä oikeanlaisista. Vasta yritettyäni voin sen tietää.

Jakautuu. Yksinkertaisesti miehen täytyy tietää kahvittelun aikoihin omat halunsa. Et kattele kuukautta pidempää empijää. Säälitreffit on out.

Kohdalleni ei ole mitään empijöitä osunutkaan. Muutaman kanssa ensimmäiset treffit ovat jääneet ainoiksi sen takia, että ovat kysyneet seksistä aivan suoraan. Ja joskus taas ei muuten ole kemiat kohdanneet. Eli ne myöhemmin karille menneet jututkin ovat ensi alkuun vaikuttaneet aivan lupaavilta.

Ap

Vierailija
24/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo siis tämä! Jotenkin sitä haluaisi ensin jonkinlaista vahvistusta myös miehen tunteista, mutta mies onkin sitten vain sänkyyn etenemässä - ja minä edelleen mietin, välittääkö tuo minusta edes yhtään. Minulle ei vaan riitä että mies haluaa tavata ja haluaa kanssani fyysistä läheisyyttä, vaan ensin pitäisi olla selvillä siitä, että ollaan samalla kartalla tunnetasolla. 

Nopeasti seksiin pyrkimisestä syntyy vaikutelma, että mies näkee innokkaassa naisessa vain helpon panon. Ja varmaan usein se onkin juuri näin, ja siksi niitä omia tunteita voi olla fiksua yrittää pantata.

Nro 3

Minulla taas ei tällä kertaa ollut sitä ongelmaa. Mies kun ei halua minua -tai siis en kelpaa seksiin nähtävästi, pitäisi olla nuori laiha pimatsu. Ilmeisesti lompakoksi ja kotipiiaksi kelpaan, niistäkin on sanomista aina.

10

Vierailija
25/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että minkäänlaisella venkoilulla on mitään merkitystä. Aitoa kiinnostusta joko on tai ei ole.

Vierailija
26/26 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nro 3

Minulla taas ei tällä kertaa ollut sitä ongelmaa. Mies kun ei halua minua -tai siis en kelpaa seksiin nähtävästi, pitäisi olla nuori laiha pimatsu. Ilmeisesti lompakoksi ja kotipiiaksi kelpaan, niistäkin on sanomista aina.

10

En näe tuossa sinun tilanteessa kuin kaksi vaihtoehtoa: joko otat suhteenne ongelmat vakavasti puheeksi miehen kanssa, tai sitten lähdet kävelemään. Ei kannata tuhlata elämäänsä huonossa suhteessa, yksinkin on paljon parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi