Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö rannekelloa?

Vierailija
31.03.2023 |

Miksi? Miksi et?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käytän ehkä en. Montako ketjua samaa kyselyä

Vierailija
22/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän. Herrasmiehen tunnistaa siitä, kun on automaatti ranteessa. Myös hyvä puheenaihe kahvihuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aktiivisuusranneketta jossa on kello. Eli sehän on samalla rannekello. Kai se on sama millä nimellä sitä haluaa kutsua.

Vierailija
24/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätän, minulla on ollut rannekello 64 vuotta. Ja ennen kuin kysyt, niin on se sama.

Vierailija
25/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rannekelloa. Mulla oli sellainen kolmannella luokalla ala-asteella. Äiti valitti kun en ollut x aikoihin kotona ja en voinut väittää etten tiedä paljonko kello on. Ratkaisu oli rikkoa kello ja sen koommin en ole rannekelloa pitänyt. Täytyy myöntää että olin jo nuorena fiksu jätkä.

Vierailija
26/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän harvakseltaan, mies antoi muutama vuosi sitten synttärilahjaksi.

Vierailija
27/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt yläasteen jälkeen, en tykkää pitää mitään ranteessa.

Itse käytän taskukelloa samasta syystä.

Lisäksi taskukellot - etenkin vanhemmat - ovat sielukkaita ja teknisesti mielenkiintoisia laitteita!

Vierailija
28/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti käytän. Herrasmiehen tunnistaa siitä, kun on automaatti ranteessa. Myös hyvä puheenaihe kahvihuoneessa.

Aivan totta. Harmi kun omissa töissä ei kannata pitää kuin patterihalpista (Casio MQ-24) eikä esim. Rolexia. Toisaalta pysyypä Rolle parempana, kun ei arkena käytä.

Työkaverilla oli G-shock ja kylläpä siitäkin juttua riitti.

Vierailija
29/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah It's alla Gucci and Rolex Baby 🙂

Vierailija
30/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä rannekelloa. Mulla oli sellainen kolmannella luokalla ala-asteella. Äiti valitti kun en ollut x aikoihin kotona ja en voinut väittää etten tiedä paljonko kello on. Ratkaisu oli rikkoa kello ja sen koommin en ole rannekelloa pitänyt. Täytyy myöntää että olin jo nuorena fiksu jätkä.

Etkö ole vielä aikuinen etkä voi mennä ja tulla ihan omanmielesi mukaan ja katsoa rannekellostasi aikaa? Vai tuliko joitain traumoja?

Vierailija
31/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peisetti.

Vierailija
32/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole vielä aikuinen etkä voi mennä ja tulla ihan omanmielesi mukaan ja katsoa rannekellostasi aikaa? Vai tuliko joitain traumoja?

Väittäähän tuo passi että olisin aikuinen. Puhelimen kello riittää mulle ihan hyvin. Saattaa mulla jotain taumojakin olla mutta ne ei liity kelloihin eikä aikoihin. 

Vierailija
33/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käytän. On yksinkertaisen tyylikäs, jollainen itsekin haluaisin olla.

Vierailija
34/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta käyttäisin jos vielä saisi siroja pieniä rannekelloja, jotka eivät paina kättä ja ovat kauniita.

Vierailija
35/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vuodenmies-tyyppi tekee aina näitä rannekelloaiheisia aloituksia mainostaakseen sivustoaan.

Vierailija
36/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Omega ja 2 kappaletta Tag Heurereita. Töissä käytän halpiskelloa.

Vierailija
37/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Mulla on kolme pukukelloa ja lisää tekisi mieli hankkia. Ne on hienoja ja miehelle kalvosinnappien ohella ainoita tyylikkäitä koruesineitä.

Vierailija
38/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta käyttäisin jos vielä saisi siroja pieniä rannekelloja, jotka eivät paina kättä ja ovat kauniita.

Kyllähän niitä saa. Paljon on esim. nahkarannekkeisia kelloja missä on vaan joku 20 milliä leveä kellotaulu.

Vierailija
39/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Omega ja 2 kappaletta Tag Heurereita. Töissä käytän halpiskelloa.

Toivottavasti et kuitenkaan pidä Tagia ns. kunnon kellona....

Vierailija
40/46 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voidaankin jo kysyä, että mikä kello pojalle armeijaan. Sitä odotellessa.