Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2596)
Katon telkkarista. Ei kai loppuäänestystä näe ruudusta etukäteen, vai?
Vierailija kirjoitti:
Katon telkkarista. Ei kai loppuäänestystä näe ruudusta etukäteen, vai?
Kyllä sen näki kun oli heti 19:30 avaamassa ohjelman ja kerkes katsomaan ja kelaamaan ennen kuin serverit meni nurin. Teemu voitti.
Niin, voitti viimeisen kisan, mutta äänestys on vielä edessä
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan Teemu voitti koko kisan. Ne jotka pystyi katsomaan sen Ruudusta pystyi kelaamaan. Tytti tuli toiseksi. Teemu antoi Ramille ylimääräisen äänensä ja voitti just yhdellä.
Eipä ole vika Ruudussa:)
No eipä varmaan, kun palveluntarjoaja itsekin tiedottaa että vika on just tasan siellä 😂
Vierailija kirjoitti:
Tätä tarkoitinkin. Telkkarista näkyi edeltävä kisa hyvin.
Eipä ole vika Ruudussa:)
Ei toki, ihan huvikseen itse palveluntarjoajakin tiedottaa, että vika on juurikin siellä 😂
Sonja mokasi. Entä jos Teemu olisi äänestetty pois jja kolme naista olisi ollut finaalissa?
Sergei oli kyllä kiukkunen viimeisessä neuvostossa :D. Ei ihme että ei ole podcastissaan tykänyt Tytistä yhtään.
Tytillä on kamala mummoryhti.
Tv stä katson , mutta kannattaako katsoa loppuun tätä. Harmittaa kun ei löydy Katsomosta USA n Selviytyjät kausi 41, ei tule edes uusintana.tuli tänään uusi jakso Subilla.
Sonjan stringit näkyivät läpi tuomariston asussa.
Vierailija kirjoitti:
Tv stä katson , mutta kannattaako katsoa loppuun tätä. Harmittaa kun ei löydy Katsomosta USA n Selviytyjät kausi 41, ei tule edes uusintana.tuli tänään uusi jakso Subilla.
Olisi voinut siirtyä katsomaan USA n kautta.
Nyt lähti ainakin täällä pyörimään,aiemmin oli siis samoja ongelmia.
Onpa tuo Sergey todella katkera
Jep, kunnon draamakuningatar tuo Sergei. Olispa rasittavaa joutua olemaan samassa huoneessa hänen kanssaan!
Miksei Sonja tervehtinyt Roposta, kun tuli tuomaristoon?
Kunpa Teemu voittaisi. Voi hitto että minä aina inhoan tuota pillitämistaktiikkaa, jolla yritetään vedota äänestäjiin.
Hyvä homma, ei tee mieli enää edes katsoa koko jaksoa, kun toi palvelu lagas tolleen, etttei sitä pääse katsomaan. Lehdessä jo juttuakin.
T. Mulla ei oo tv, joten ruudun varassa olen.