Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain potkut

Vierailija
31.03.2023 |

Mulla on ollut aika rankkaa reilu vuoden kun elämänhalu ollut ihan nollissa. Sain työpaikan jossa ehdin olla töissä tyytyväisenä muutaman kuukauden kunnes sain yllättäen potkut. Nyt on ihan hirveä motivaatiopuute ja ahdistus. Oon yrittänyt hakea 10 kertaa työpaikkoja avaamalla koneen mutta en pysty. Itkettää. Työelämä on raadollista. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

gpt5 tulee ja "kaikki" saa potkut

Vierailija
42/43 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on irtisanottu koeajalla kolme kertaa. Olen vahva suorasanainen ihminen, en mikään kiusaaja, mutta puutun asioihin, toiset eivät tunnu puuttuvan. Olen hyvin positiivinen ja haluan yleensä parantaa ihmisten työoloja, tästähän ei tykätä. Pitäisi olla lammas ja määkiä niinkuin muutkin. Ei vaan pysty. Jos näen epäkohtia puutun niihin, pidän aina työkavereiden puolta, minun puoltani ei tunnuta pitävän. Suomalaiset ovat tällaisia, puukottavat mieluummin selkään kuin puolustaisivat heitä puolustavaa. Pelkäävät tietysti oman paikan menettämistä, siksi meillä voidaan niin huonosti, kun kukaan ei uskalla tehdä mitään, sitten kun uskaltaa, laitetaan pihalle. Koeaikana on helppo laittaa pihalle, todella helppo. Olen hengissä edelleen. Nämä työpaikat mistä minut on laitettu pihalle koeaikana, näissä kaikissa on ollut todella huono työilmapiiri, joten en ole menettänyt mitään.

Meidän työpaikalla oli sinun kaltainen "suorasanainen" ihminen oli muuten todella rasittava ja ahdistava persoona sai onneksi lähtöpassit juurikin koeajalla ja sen jälkeen töissä sai taas hengittää vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaikki ilo irti! Omien arvojensa vastaisesti ei kannata elää. Mikäli työelämä ei sinua kaipaa, maksimoi sosiaalituet ja tee sitä mistä saat parhaimmat kiksit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi