Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola: Päivi Lipponen

Vierailija
31.03.2023 |

Oli hämmentävä tilanne kun ensitapaaminen oli sovittu Päivin työpaikalle Eiran Aikuislukioon ja vielä sinne luokkahuoneeseen keskelle tuntia. Siinä sitten halasivat tervehdykseksi koko luokan edessä. Ja Mariakin meni sekasi millon Päivi puhuu hänelle ja millon luokalle.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva hekotus on rasittavaa.

Vierailija
82/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana koira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi tosi mukavan tapainen nainen. Leuhka ei ole ainakaan. Fiksukin on vielä.

Vierailija
84/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi voisi siivota hellansa ja uuninsa.

Vierailija
85/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytetty Töölön kotia kuin porraskäytävää. Paavolla saattaa olla muistiongelma oikeesti, vaikutti siltä.

Vierailija
86/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina aatellu et päivi on jo seiskakymppinen. On sen oloinen.

Vierailija
87/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisgan maria voinu kysyä onko päivillä joku sivusuhde?

Vierailija
88/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin, ja aiemmin tätä ketjua lukeneena ootin ihan erilaista tyyppiä!! Mun mielestä tosi hauska, aito ja rehellisen oloinen, siis Ihminen! Mutta tällä palstallahan ketään ei sovi kehua.

Vierailija
89/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tie pohjoiseen Maria kirjoitti:

Mä katton sitten tota ohjelmaa kun Maria Veitola menee Väyrisille. Paavo V. on kiinnostavampi kun Paavo L.

Paavo on yli 80 v ja kirjoittaa 1 sivun kirjaan påivässä. Paavo ei enää ota vieraita kylään, ne vuodet ovat menneet jo

Tiedätkös mitä? Jos hyvin käy, säkin koet ne vuodet vielä, mutta luultavasti luojas armahtaa sut aiemmin. R.I.P.

Vierailija
90/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivillä saattaisi hyvinkin olla sisällään tukahdutettua seksuaalienergiaa, näkisin. On nimittäin pirtsakan oloinen nainen "siinä mielessä", että voisi olla hyvinkin kiihkeä ihminen. Mutta eiköhän asia ole jo hoidossa, kun jossain lehtiartikkelissa taisi mainita jotain erityisistä (mies)ystävistä, keiden kanssa viettää aikaa.

Eikös se demarien Mäkynen voisi käydä helpottamassa Päivin poltetta.

Ehkä käykin.

Vierailija
91/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣! Maria Veitola tapaa Päivi Lipposen, tutustuakseen häneen ja av-mammat repii pelihousunsa kaivaessaan historiatietoja Paavosta, hallituksesta jne., eikö tän ohjelman tarkoitus ole juurikin kaivaa se ihminen esiin sieltä 7- lehden otsikoiden takaa?? Oon vissiin ymmärtänyt formaatin väärin 🧐?

Vierailija
92/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi puhui, touhusi ja nauroi lakkaamatta. Kyllä ilopilleri, mutta mietin, siitäkö johtui, ettei Marialla ollut normaaleja ilta- ja loppupohdiskeluja, jotka ovat mielestäni yleensä ohjelman parasta antia. Ja mietin, peittääkö Päivi tohottamisellaan jotain.

Mulle tuli sama mieleen. Ei ole todellisuudessa mikään herttainen emäntä. Olisi halunnut pitää ex-miehensä sukunimen, Hertzberg, vaan ex-mies ei antanut. Oliko nimi arvon rouvasta hienompi, kuin umpisavolainen Lipponen.

Ei liity varsinaiseen asiaan, mutta miten ex-mies voi estää pitämästä sukunimeä? En ole kuullutkaan sellaisesta laista.

Asiasta taitettiin peistä aikoinaan ihan kunnolla. Päivi olisi halunnut olla sukunimeltään Hertzberg. Muistan asian. Googlaa tai ota muuten selvää, minun ei tarvitse.

Vierailija
93/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytetty Töölön kotia kuin porraskäytävää. Paavolla saattaa olla muistiongelma oikeesti, vaikutti siltä.

Paavo on aina ollut tuollainen hiukan hidas ja kankea puheissaan. Hiukan mörkömäinen

Päivistä sai kyllä erilaisen kuvan kun mitä olen luullut.

Vaikutti kivalta naiselta.

Vierailija
94/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttu mitä askaa kommentointia taas. Hirveitä ihmisiä olette. Onko vielä paljon kiviä mitä heitellä?

Vierailija
95/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin varovasti kommentoi, kun Veitola hehkutti "viisikkoa" l. nykyistä naishallitusta/-poliitikkoja. Nosti esiin jo eläköityneitä naisia: E Rehnin, Riitta Uosukaisen, joita kehui estottomasti, ja joilla totesi olleen vaikeampaa politiikassa, kuin nykynaisilla. Taitaa valtakunnan politiikasta putoaminen ottaa yhä koville, kyllä kansanedustajan valta yms. mukana tulevat edut yhden peruskoulun hissanmaikan hommat ilmeisesti peittoaa.

No onhan se tosiasia, että ennen oli naispoliitikoilla vaikeampaa, kuin nykyisillä. Ainakin joissakin asioissa. Eräskin naisministeri kertoi, et imetti kun oli jotkut neuvottelut menossa. Miesministerit sopivat, että kaikki!! äänestykset tehdään just silloin, kun vauvalla oli ruoka-aika. Kiusaamista ei edes yritetty peittää.

Et sitten pointtia ymmärtänyt? Tässä tapauksessa puhut asian vierestä. Rautalangasta en käy vääntämään.

Vierailija
96/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin varovasti kommentoi, kun Veitola hehkutti "viisikkoa" l. nykyistä naishallitusta/-poliitikkoja. Nosti esiin jo eläköityneitä naisia: E Rehnin, Riitta Uosukaisen, joita kehui estottomasti, ja joilla totesi olleen vaikeampaa politiikassa, kuin nykynaisilla. Taitaa valtakunnan politiikasta putoaminen ottaa yhä koville, kyllä kansanedustajan valta yms. mukana tulevat edut yhden peruskoulun hissanmaikan hommat ilmeisesti peittoaa.

No onhan se tosiasia, että ennen oli naispoliitikoilla vaikeampaa, kuin nykyisillä. Ainakin joissakin asioissa. Eräskin naisministeri kertoi, et imetti kun oli jotkut neuvottelut menossa. Miesministerit sopivat, että kaikki!! äänestykset tehdään just silloin, kun vauvalla oli ruoka-aika. Kiusaamista ei edes yritetty peittää.

Et sitten pointtia ymmärtänyt? Tässä tapauksessa puhut asian vierestä. Rautalangasta en käy vääntämään.

Ei kukaan pyydäkään, itse et ymmärtänyt pointtia.

Vierailija
97/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi muisti klubitalon vain vaalien alla,vaikka oli sen ns suojelija.

Vierailija
98/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu Päivi hössötti että esiliinassa Muumeilla oli juhlat 😁

Vierailija
99/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi puhui, touhusi ja nauroi lakkaamatta. Kyllä ilopilleri, mutta mietin, siitäkö johtui, ettei Marialla ollut normaaleja ilta- ja loppupohdiskeluja, jotka ovat mielestäni yleensä ohjelman parasta antia. Ja mietin, peittääkö Päivi tohottamisellaan jotain.

Mulle tuli sama mieleen. Ei ole todellisuudessa mikään herttainen emäntä. Olisi halunnut pitää ex-miehensä sukunimen, Hertzberg, vaan ex-mies ei antanut. Oliko nimi arvon rouvasta hienompi, kuin umpisavolainen Lipponen.

Ei liity varsinaiseen asiaan, mutta miten ex-mies voi estää pitämästä sukunimeä? En ole kuullutkaan sellaisesta laista.

Asiasta taitettiin peistä aikoinaan ihan kunnolla. Päivi olisi halunnut olla sukunimeltään Hertzberg. Muistan asian. Googlaa tai ota muuten selvää, minun ei tarvitse.

Ei kai juridisesti pysty oikein mitenkään estämään jos pysyttäytyy lain puitteissa. Ehkä jos on jotenkin erityisesti suojeltu sukunimi (en ole juristi) voi olla jotain mahdollisuuksia. Mutta ex-aviomies nosti aiheen julkisuuteen antamalla asiasta säännöllisesti haastatteluja lehdistölle kunnes Päivi ymmärsi yskän ja katsoi paremmaksi vaihtaa sukunimensä Lipposeksi ikävää julkisuutta välttääkseen.

Ja ihan aiheesta. Omalla eksällä taisi olla jotain samanlaisia ajatuksia vaikka sukunimeni aika tavallinen onkin. Oli jo raskaana toiselle miehelle, eropapreissa muste ehtinyt juuri ja juuri kuivua, ja jostain syystä olisi edelleen halunnut pitää minun sukuni nimeä. Ehkä syynä oli se, ettei olisi joutunut selittelemään suhdestatustaan puolitutuille ja viranomaisille jos olisi ollut sama sukunimi kuin lapsilla. Laitoin sitten viestiä hänelle, että ihanko tosissaan meinaa näin toimia, niin jonkin ajan kuluttua oli sitten älynnyt vaihtaa nimensä.

- eri

Vierailija
100/116 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavo on aina ollut tuollainen hiukan hidas ja kankea puheissaan. Hiukan mörkömäinen

Päivistä sai kyllä erilaisen kuvan kun mitä olen luullut.

Vaikutti kivalta naiselta.

Ei Paavolla enää kovin montaa vuotta voi olla jäljellä. Näkeehän sen jo liikkumisesta (tai sen puutteesta) ja normaalia enemmän hapuilevasta puheenparresta. Jos sivu päivässä tulee muistelmiin tekstiä niin näinköhän ehtii valmistua ennen kuin päivät on täynnä. Taisi tosin sekin olla vain oman egon nostatusta ettei vaikuta Päivin rinnalta ihan toimettomalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä