Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi Acon 10 ja viivan paikka...

27.11.2006 |

Nyt olisi tärkeä kysymys teille Acon10:llä joskus testanneille! Tein tänään testin, kun aloin epäillä, että kyseessä oli viime viikolla valemenkat, mutta sain vain yhden punaisen viivan ja sen lisäksi selvän viivanpaikan! Olen aikaisemminkin testaillut samaisella testillä mutten ole nähnyt mitään viivanpaikkaa. Onko kenelläkään mitään kokemuksia? Etten nyt ainakaan lähtisi liian korkealle liitelemään.. ja eikö sen pitäisi kaiken järjen mukaan olla ennemmin haamu kuin viivanpaikka jos niikseen olisi että raskautta tarkoittaisi?

Emik kp 32 tai 6

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy (jos edes näkyy) todella ohuena, harmaana (?).. Jos siis viivasi on vähänkään punertava, niin olisiko sitten plussa?! Toivon, että on ja kerro sitten, kun selviää suuntaan tai toiseen!

Minä itse tein monta testiä ja haaleista haalein viiva tuli ja vahvistui ajan myötä! :)

Vierailija
2/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vastauksia, että ei ole.

Minulla oli kanssa todella hailukka viiva viime keskiviikkona, mutta seuraavana päivänä oli jo aavistuksen vaaleanpunainen ja lauantaina tulis sitten vahva plussa.

Toivottavasti se on plussa, uskoisin niin, mutta testaa vielä toisella testillä tai myöhemmin uudestaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta:

Menkat myöhässä pari päivää. Tein testin aamupissasta. Puhdas nega, ei minkäänlaista viivaa tai viivanpaikkaa edes auringonvalossa katsottuna. Vain valkoinen ruutu.

Menkat alkoivatkin seuraavana päivänä.

Toka kerta:

Menkat pari päivää myöhässä. Testi päivällä, ei siis aamupissaa. Paksu punainen plussaviiva, yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

(nyt menossa rv 36+)

Eli minun kokemukseni mukaan nega on täysin puhdas nega, ei mitään viivoja -tai viivan paikkoja- ruudussa.

Suosittelen tekemään testin uudelleen parin päivän päästä.

Vierailija
4/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aconin 10 testi myös ja en kyllä nähnyt minkäänlaista viivaa tai viivanpaikkaa sillon testissä kun negaa on näyttänyt. vaikka kuinka tiirasin ja eri valoja vasten niin ei yhtään mitään muutaku valkosta tyhjää! nyt viimesimmällä kerralla kun testasin niin ensin sain aivan puhtaan negan(ei aamupissasta) sit parin päivän päästä aamupissasta tuli aivan haalean haalea viiva,mut ei juurikaan selvä. vaan näin viivan ja ihan vähän punertavaa siinä viivassa. sillonkin epäilin et kyttäsin liian tarkkaan sitä ja näen jo omiani. kolmas testi sit antoi selvän haamun ja vasta neljäs,sillon tein kylläkin apteekin testin ja sit tuli selkeä plussa!! PLUSSAONNEA sinulle,toivottavasti se on muutaman päivän päästä plussa!! malta pari päivää niin sit uudestaan testaamaan:)

Vierailija
5/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole viivan paikkaa mielestäni.

Mitään viivaan viittaavaakaan ei ekassa kierrossa tullut.

tokassa tuli ensin testi ajan ulkopuolella niin haalea viiva että tietyssä valossa vain näin, mutta joka päivä se siitä vahvistui vähän.

nyt rv 7+5

Vierailija
6/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan nyt tosiaan odottaa pari päivää ja sitten testata uudestaan.

Emik

Vierailija
7/7 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tein uuden testin ja negahan se valitettavasti oli. Nyt taas uskotaan ja toivotaan että tästä kierrosta tärppäisi ja ne kaksi viivaa vahvistuisi.

Emik