Huomenta Nato-Suomi, hyvin pyyhkii
Mitkä fiilikset Ígorilla ja Tatjanalla nyt kun Nato tallentaa Suomen?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäs Ruotsi? :( Ei menty käsikädessä
Ruotsilla ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli herätessä heti jotenkin erilainen tunnelma ja hetken mietittyäni tajusin sen turvallisuuden tunteeksi. Bonuksena ei ole haissut enää yhtään venäläiseltä kaalipierulta.
Tässä ketjussa kyllä haisee kaalipierulta voimakkaasti, kun ryssssät purkavat v i tu tustaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saisimme nyt sitten natosotilaita Suomeen, myös niihin kaupunkeihin, missä varuskuntia ei ole eikä sotilaita ikinä nähdä.
Meillä ei ole edes poliiseja. Jos ajaa peurakolarin niin luulisi, että edes silloin poliisi tulisi paikalle, mutta ei tule.
En ole nähnyt yhdenkään poliisin kasvoja meidän kaupungissa koskaan.[/quoteOlen todella pettynyt Suomen poliisin toimintaan.
Vaikka näkisin mitä niin en jatkossa soita hätäkeskukseen, sieltä ei mitään apua tule.
Jos näkee vaikka ryöstön niin äkkiä itse kotiin. En soita hätäkeskukseen. Poliisi ei tullut, kun ajoin peurakolarin. En luota enää poliisiin.
Miksi peurakolariin tarvit poliisia, väittääkö peura että sinä olet syyllinen
Kyllä pitää tulla katsomaan missä kunnossa auto on ja voiko sillä jatkaa ajoa sekä katsomaan olenko kunnossa.
No, jos teidät ryöstetään niin älkää itkekö, kun kukaan ei soita apua. Poliisi ei tullut kolaripaikalle niin en todellakaan enää odota tuleeko ne vai eikö. Menen itse kotiin.
Eipä ole mikään yllätys, että teillä siellä ryssssissä ei toimi mikään. Poliisi vie suoraan ukrainaan ja antaa kenttälapion aseeksi, jos joudut heidät kanssaan tekemisiin
Olen kyllä ihan suomalainen nainen ja sinä kehtaat vielä vittuilla. Teistä suomalaisista miehistä ei ole mihinkään. Menkää kuskaamaan niitä juoppoja, kun ne on teille tärkeämpiä kuin suomalaiset naiset.
Îgorilla on jo niin paha vodka-psykoosi, että luulee olevansa nainen XDDD
Ylen jälkiviisaissa yksi analysoi nukke-episodia että takerrutaan tällaiseen ja ollaan miellyttämässä hirmuhallitsijaa ja diktaattoria.
Ääliö. Erdoganin pitää vahvistaa sopimus. Siihen voi mennä viikkoja ja jos tyyppi alkaa taas saman venkoilun niin kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saisimme nyt sitten natosotilaita Suomeen, myös niihin kaupunkeihin, missä varuskuntia ei ole eikä sotilaita ikinä nähdä.
Meillä ei ole edes poliiseja. Jos ajaa peurakolarin niin luulisi, että edes silloin poliisi tulisi paikalle, mutta ei tule.
En ole nähnyt yhdenkään poliisin kasvoja meidän kaupungissa koskaan.[/quoteOlen todella pettynyt Suomen poliisin toimintaan.
Vaikka näkisin mitä niin en jatkossa soita hätäkeskukseen, sieltä ei mitään apua tule.
Jos näkee vaikka ryöstön niin äkkiä itse kotiin. En soita hätäkeskukseen. Poliisi ei tullut, kun ajoin peurakolarin. En luota enää poliisiin.
Kyllä pitää tulla katsomaan missä kunnossa auto on ja voiko sillä jatkaa ajoa sekä katsomaan olenko kunnossa.
No, jos teidät ryöstetään niin älkää itkekö, kun kukaan ei soita apua. Poliisi ei tullut kolaripaikalle niin en todellakaan enää odota tuleeko ne vai eikö. Menen itse kotiin.
Eipä ole mikään yllätys, että teillä siellä ryssssissä ei toimi mikään. Poliisi vie suoraan ukrainaan ja antaa kenttälapion aseeksi, jos joudut heidät kanssaan tekemisiin
Olen kyllä ihan suomalainen nainen ja sinä kehtaat vielä vittuilla. Teistä suomalaisista miehistä ei ole mihinkään. Menkää kuskaamaan niitä juoppoja, kun ne on teille tärkeämpiä kuin suomalaiset naiset.
Da Tatjana 😂
Olen kyllä suomalainen nainen.
Juoppoja ja päihteidenkäyttäjiä kyllä poliisi auttaa.
Jonkun paskat housuissa olevan juoppomiehen takia sitä apua ei varmaan kolaripaikalle tullut.
Jos jatkossa näen kolarin niin ajan ohi ja menen kotiin. Jos en saa itse apua niin miksi soittaisin apua muillekaan.
Da Tatjana 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni ryssssän trollilla tunteisiin 😁
Itse olet mielenterveysvikainen juoppo. Toinen on ollut kolarissa.
Kun sulla on raskas kaasujalka ja ajat ulos tieltä niin minä ajan ohi ja nauran. En soita mihinkään.
Tatjanalla vodka-psykoosi päällä XDDD
Tänään on historiallinen päivä. MAHTAVAA!!! Sinne Pietariin toivotan pelkkiä pierettäviä kaaliaterioita maailman tappiin. Juhlan kunniaksi haen kuoharia ja tänään kilistellään. Lapseni ja erityisesti poika on turvassa <3.
Natofanillaeioleaivoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla aika suunnitella hautajaiset itsenäiselle Suomelle. Hyvästi itsenäisyys! Hyvästi kaikelle sen eteen tehdylle työlle. Hyvästi päätösvallalle! On aika surra.
Da Pavel 😂😂
Hyvin on natoaivopesu mennyt perille, kun jaksat hokea tuota samaa mantraa, ressukka oot.
I goria vi tutt aa 🤣🤣🤣😂😂🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Erdoganin pitää vahvistaa sopimus. Siihen voi mennä viikkoja ja jos tyyppi alkaa taas saman venkoilun niin kauemmin.
Erdo on jo komentanut parlamenttinsa ratifioimaan jäsenyyden yksimielisesti. Jotain venkoilua saattaa vielä tulla, mutta ei se paljon paina isossa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Da Tatjana 😂
Olen kyllä suomalainen nainen.
Juoppoja ja päihteidenkäyttäjiä kyllä poliisi auttaa.
Jonkun paskat housuissa olevan juoppomiehen takia sitä apua ei varmaan kolaripaikalle tullut.
Jos jatkossa näen kolarin niin ajan ohi ja menen kotiin. Jos en saa itse apua niin miksi soittaisin apua muillekaan.
Suomalainen nainen ryssssän trollina 😁😁😂😂😂😂
Miten autokolari liittyy ryssiin.
Täällä vauvapalstalla ei ole kuin mielenterveysvikaisia miehiä.
Da Tatjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä usa, siellä ongelma kirjoitti:
Saattaa natokiima jossain vaiheessa hiipua, kun huomataan ettei se nyt mennytkään niinkuin kuviteltiin. Kun kolmonen alkaa, niin Suomi on aika ensimmäisten joukossa ottamassa nukea vastaan. Siinä vaiheessa olen hyvin kaukana, enkä suostu rintamalle menemään tykinruoaksi. Onneksi sotahulluja natofanittajia löytyy siihenkin tehtävään.
Siis Venäjä säteilyttää ensimmäiseksi lähimaastonsa?
Onko tämä sitä venäläistä logiikkaa?Pietari on reilun 200 km päässä Suomen rajasta. Laskeuma menee takuuvarmasti Pietariin.
Minkä takia ne ampuisi monikärkisen juuri siihen Lappeenrantaan? Tai Imatralle. Mitä vikaa Turus? Joo o, 200km....pikemmin700km.
Olisi ihanaa jos suomeenkin saataisiin iso arsenaali ydinaseita, jos uhka kohdituis meihin niin niitä voisi tarvittaessa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan hauskaa seurata moskoviittien myötäilijöiden itkua ja parastahan tässä on se, että syyllinen Suomen NATO-jäsenyyteen löytyy sieltä moskoviittien johdosta :D
Minusta suomalaisena syylliset tähän löytyvät suomen eduskunnasta. Pas...kat housuissa tehdään päätöksiä ja olemattomista isoja ongelmia. Kokoomus on tätä ajanut vuosikymmeniä. Meillä ei ole eikä tule mitään hätää venäjän kanssa, rahaa vain kuluu täysin turhaan naton myötä.
Da Ìgor. Turhaanhan tässä on pv:lle rahaa kannettu ja metsissä rymytty vuosikymmenet.
Voi mikä vuosi, 2023! Suomi vihdoinkin NATOon, Euroviisuvoitto ja mahdollisesti viinit ruokakauppaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan hauskaa seurata moskoviittien myötäilijöiden itkua ja parastahan tässä on se, että syyllinen Suomen NATO-jäsenyyteen löytyy sieltä moskoviittien johdosta :D
Minusta suomalaisena syylliset tähän löytyvät suomen eduskunnasta. Pas...kat housuissa tehdään päätöksiä ja olemattomista isoja ongelmia. Kokoomus on tätä ajanut vuosikymmeniä. Meillä ei ole eikä tule mitään hätää venäjän kanssa, rahaa vain kuluu täysin turhaan naton myötä.
Mihin sä oikein perustat tuon katteettomaan optimistin. Yksi Venäjän tuntija expat venäläinen sanoin että vaikka Putte nyt vetäytyisi Ukrainasta ja palauttaisi Krimin, sota ei olisi ohi. Puttepossu katsoo asioita historian perspektiivistä, mitä 200 vuoden päästä hänestä kirjoitetaan. Hän haluaa olla Pietari Suuri 2.0 ja maailmasta Ruskie mir, venäläinen maailma. Katso Puttea, lehdet kirjoittaa miten Putte on epätoivoinen, kun todellisuudessa Putte on tyytyväinen. Ikuinen pyhä sota on hyvässä käynnissä. Lapsia on ruvettu aivopesemään jo alakoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ylivoimainen enemmistö suomalaisista ymmärsi, että terr***stivaltioon ei voi luottaa. Naton raja on ainoa raja, jota se sakki ei uskalla ylittää.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä vuosi, 2023! Suomi vihdoinkin NATOon, Euroviisuvoitto ja mahdollisesti viinit ruokakauppaan!
Venäjä ei homoviisuihin osallistu ja vodkatkin on jo ruokakaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natofanillaeioleaivoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla aika suunnitella hautajaiset itsenäiselle Suomelle. Hyvästi itsenäisyys! Hyvästi kaikelle sen eteen tehdylle työlle. Hyvästi päätösvallalle! On aika surra.
Da Pavel 😂😂
Hyvin on natoaivopesu mennyt perille, kun jaksat hokea tuota samaa mantraa, ressukka oot.
I goria vi tutt aa 🤣🤣🤣😂😂🤪🤪
Minä tuon kirjoitin, eikä vituta. Olen supi suomalainen. Kyllähän tämä nato homma on niitä eniten tekopyhiä pas...kat housuissa tehtyjä päätöksiä, joilla tuhotaan kaikki mitä tämän maan eteen on rakennettu. Meitä ei ole edes uhkailtu ja jokainen vähänkin asioita tutkinut tietää että ukraina on Venäjälle aivan eri asia kuin suomi, meillä ei ole eikä tule heille mitään annettavaa, mikä olisi edes syy uhkailla. Jatkoa ajatellen kun heillä toivottavasti valta vaihtuu järkevämpään, on meidän entistä vaikeampi luoda kauppasuhteita heihin ja kyllä se vain meidän taloudessa näkyy.
Îgor se vaan jatkaa XDD
Tänään otetaan kuohujuomat Natolle🥂🥂🍾