Mikä mun menkkoja vaivaa?
Vuodan melkein yhtä pahasti kuin ekojen kuukautisten aikana synnytyksien jälkeen. Sen lisäksi mukana tulee aika paljon verihyytymiä. Mitään kipuja ei ole. Mutta eihän tässä uskalla edes lähteä mihinkään kun yhtäkkiä saattaa holahtaa verta enemmän tai vähemmän.
Yleensä mulla on menkat olleet suht iisit. Mietin, voisiko liittyä tulevaan menopaussiin tms. Ikää mulla ei tosin ole "kuin" 38v.
Kommentit (9)
Joskus on vaihtelua, älä mieti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut koronarokotuksia?
En ainuttakaan.
-ap-
Polyyppi tai myooma kohdussa? Kannattaa käydä tsekkaamassa ultrassa!
Mulla tosin myös vuoto muuttunut raskauksien ja synnytysten jälkeen, välillä ei tule oikein mitään ja sitten ihan yllättäen holahtaa iso satsi kerralla. Olen miettinyt onko kohtu tai kohdunkaula nykyisin jotenkin huonossa asennossa tai ns. rytyssä ja aina välillä sitten suoristuu jolloin vuoto pääsee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Polyyppi tai myooma kohdussa? Kannattaa käydä tsekkaamassa ultrassa!
Mulla tosin myös vuoto muuttunut raskauksien ja synnytysten jälkeen, välillä ei tule oikein mitään ja sitten ihan yllättäen holahtaa iso satsi kerralla. Olen miettinyt onko kohtu tai kohdunkaula nykyisin jotenkin huonossa asennossa tai ns. rytyssä ja aina välillä sitten suoristuu jolloin vuoto pääsee ulos.
Mulla on kyllä koko kroppa niin huonossa kunnossa (ja erityisesti keskivartalon lihakset) etten kyllä yhtään ihmettelisi vaikka joku paikka olisi rytyssä.
Yleensä menkoissa on ollut vaihtelua lähinnä toiseen suuntaan (eli on niukemmat kuin normaalisti). Mutta tämä pääsi kyllä vähän yllättämään ja pelästyttämään.
-ap-
Oliko kierto tavallista pitempi? Silloin voi olla tavallista runsaampi vuoto.
Tyypit, ei kannata alapeukuttaa, kun joku kysyy menkkahäiriöiden yhteydessä koronarokotteista. Menkkahäiriöt on ihan todettu ja jopa julkisesti myönnetty haittavaikutus. Sitä minäkin ensiksi kysyisin, koska se nyt vaan on aika ajankohtainen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kierto tavallista pitempi? Silloin voi olla tavallista runsaampi vuoto.
Tyypit, ei kannata alapeukuttaa, kun joku kysyy menkkahäiriöiden yhteydessä koronarokotteista. Menkkahäiriöt on ihan todettu ja jopa julkisesti myönnetty haittavaikutus. Sitä minäkin ensiksi kysyisin, koska se nyt vaan on aika ajankohtainen vaihtoehto.
Myös sairastettu korona aiheuttaa kuukautismuutoksia, miksi kysyisit ensin rokotuksista, kun ap:n ikäinen nainen ei todennäköisesti ole ottanut koronarokotusta vuoden sisään, kun taas melko varmasti on viime aikoina sairastanut koronan.
Itse olen 10 vuotta ap:ta vanhempi ja sekä korona että koronarokotukset aiheuttavat ihmerllustä kierron sekoilua ja hormonihäikkää.
Myoomat.