***Ensikot vko 48***
Kommentit (33)
Loppuviikko käsillä ja taas viikonloppu ovella. Mikäs sen mukavampaa, vaikka töistäni tykkäänkin :)
Täällä on ollut keskustelua siitä, miten mies on ollut mukana vauvakuumeilussa. Meillä mies on selkeästi se " järkevämpi" osapuoli tässä asiassa, suhtautuu faktoihin faktoina eikä suostu lähtemään mukaan mun spekulaatioihin. Tämä on kyllä tosi hyvä, koska jos molemmat vatvoisivat näitä asioita, niin kyllähän siinä aika koville joutuisi. Miehelle on myös jäänyt se lohduttajan rooli, vaikka tiedän että hän kärsii tästä asiasta yhtä lailla. Pitää aina välillä muistaa miestä hemmotella, joska hän on ihan korvaamaton ihminen tässä tilanteessa, eikä mitenkään ulkopuolinen.
TUITTU: Sullahan on selkeät suunnitelmat hoitojen suhteen. Hyvähyvä! Vaikka eihän aina kaikki mene niinkuin suunnitellaan, niin selkeät ajatukset asioiden etenemisestä tekee tätä " projektia" asteen verran helpommaksi. Pitää vaan muistaa, että osaa myös tarvittaessa muuttaamaan suunnitelmiaan. Minulla ainakin on se heikkous, että alan sitten suunnitelmien teon jälkeen alitajuisesti olettamaan, että asiat menevät haluamallani tavalla ja mahdolliset pettymykset ovat entistäkin raskaampia. Tsemppiä sinulle!
KATHY: Hei sinullekin pitkästä aikaa! Tsemppiä sinulle oviksen bongaamiseen ja toivottavasti terot auttaa pitämään kierrot kasassa. Hyviä hermoja myös tulosten odottamiseen!
BROOKE: Välillä on hyvä laittaa vauva-asiat taka-alalle, hienoa että olet onnistunut siinä. Jospa se stressaamattomuus olisi sinulle se taikasana juuri tässä kierrossa!
KILLA: Annahan sille tädille lähtöpassit ja eksytä se kauas! Toivottavasti sun miehesi lämpeää hoitoajatuksiin. Nämä taitaa olla just niitä asioita, joiden lopputulos ei hoputtamalla parane.
TUISKUTIUSKU: Kerrohan sitten kun olette tulokset saaneet. Jaksuja sinne!
SARA-MARIA: Hei sinullekin! Välillä olen piipahtanut kuumeilupuolella lukemassa kuulumisia. Toivottavasti olet toipunut ja jaksat hyvin eteenpäin. Minä olen ainakin siirtynyt tänne puolelle, joten minut voi vauvakuume-puolen listalta siivota. Olen sen niin itselleni järkeillyt, että tälläkin puolella voi ja saa vauvakuumeilla, vaikka se l-nimi (huom. en halua sanoa sitä sanaa) kuulostaakin jotenkin lohduttomalta. Kiitos sinulle kun jaksat emännöillä listaa. Ainiin, olen muuten vanhalta nikiltäni Kepardiina, jonka lyhensin käytännöllissyistä Diinaksi. Eli löydyn teidän listasta varmaankin vanhalla nimellä.
OMA NAPA: Kp 32 menossa ja kaksi viimeistä kiertoa ovat olleet juuri tämän pituisia. Menkkaoireita ei ole, mutta odottelen niitä ensi viikolla alkavaksi. Raskaustoiveet ovat kyllä enemmän kuin alhaalla, vaikka ultrassa näkyikin että olen ovuloinut. Olisi kai siellä näkynyt muutakin, jos tärppi olisi käynyt...?
Toiveikasta torstaita kaikille ensikoille!
-Diina-
Sain just tietää kaverilta, et meidän yhteinen kaverimme odottaa esikoistaan viimein (yks km takana). Ihana juttu ja oon onnellinen hänen puolestaan, mutta olis ollut ihana, että mulle olis uskallettu kertoa kasvokkain/puhelimitse enkä olis saanut näin välikäsien kautta tietää asiasta. On kuitenkin jo rv.16 ja kuulemma näkyy todella selkeesti päällepäin. Jotenkin tuntuu niin pahalta. Kai hän on ajatellut ettei pahoittais mun mieltä, kun tietää missä tilanteessa me ollaan, mutta musta toi satuttaa enemmän, kun ei kerrota. Omalla lailla sitä osas odottaa, et koska heillä tärppää uudestaan, mutta silti en osannut varautua tälläseen. Ja taas tulee myös sellanen olo, et miksi muut onnistuu raskautumaan ja mä en sitten millään, vaikka eihän se multa ole pois, jos toiset onnistuu. Taidan vaan tarvita aikaa uutisen sulattelussa ja tänään on muutenkin kauheen herkällä päällä. Tuli jo pienet itkut itkettyä aamun lehtee lukiessa ja nyt itkettää taas.
Taidan painua hetkeksi peiton alle itkemään, josko sitten helpottas ja jaksais ottaa miehen hymyillen vastaan työreissusta.
-Kathy-
... huh ollut tämä viikko taas niin kiire, ja tämä päivä iiihan liian pitkä velvollisuuksien parissa. Taidan mennä kohta ostamaan jotain herkkua ja siirtyä kirjan tai telkkarin ääreen :).
Kathy ja Apila voi teitä, tiedän just miltä toi tuntuu:(. Itkeminen auttaa, toivottavasti teidän kummankin olot sitten paranee, voimahalaus molemmille! Kathy mä odotan myös koko ajan oikeasti kauhusta kankeana milloin seuraava ystävä kertoo raskaudesta vaikka en mäkään toivo että multa alettaisiin salata asioita - hankalaa! Mä olen henkisesti sen verran tiukilla, että en meinaa ollenkaan pystyä käsittelemään ystävien raskauksia, siis ollenkaan, menen ihan tolaltani ja itken vain " maailman epäreiluutta" :(.
Apila toivottavasti pääsette nyt kumminkin pian lääkärille. Kathylle tsemppiä simppatulosten odotteluun!
Kille onneksi olosi on jo parempi, hyvää ivf-suunnittelua sulle, iso ja tärkeä askel! Mä saatan myös tammikuussa olla menossa ivf:ään.
Joko Tuiskutiuskun tulokset tuli? Peukkuja että hyviä uutisia!
Entä Vanniksen ovis, oliko se nyt sitten tapahtunut? Peukkuja piinaan! Mulla ei varsinaisia muljahduksia ole munasarjoissa ollut mutta sen sijaan vihlonnan tapaista, tosin se on vasta km:n jälkeen, että ehkä ihan eri asiasta kyse. Toivottavasti ei vaivaa kovasti!
Onko Naksun rasvaletille löytynyt järjellistä selitystä ;) ? Jostain hormoneistahan se ilman muuta johtuu.
Tuittu sulla on ihan mahtavat suunnitelmarakennelmat! Pettymyksiltä ei koskaan voi välttyä mutta mäkin tunnen asioiden olevan paremmin " hallinnassa" jos olen miettinyt kaikki vaihtoehdot.
Diina onnea oviksen johdosta, jee! Ei siellä ultrassa mitään vielä näy vaikka olisi tärppikin!! Ei vielä aikoihin! Eli kaikki mahikset on=).
Kiitos kaikille teille ihanille tsempeistä, mulla tuli tosi paljon parempi olo kun just eilen viimeksi itkin tuntikausia tätä mun tilannetta... Diina kirjoitti kauhean kivasti siitä mun " sisukkuudesta ja päämäärätietoisuudesta" , voimaannuin taas ja huomasin, että olin taas verrannut itseäni " helppoihin" tyyppeihin lähipiirissä ja heidän ahdasmielisiin arvoihinsa (mm. että yksinhuoltajaperhe olisi jotenkin puutteellinen tai huono). Eihän mun niin pidä tehdä vaan just elää tätä mun ikiomaa projektia, suomalaisen sisun tarinaa =). Ja mä en ole missään vaiheessa lähtenyt siitä, että jos mulla joskus lapsi olisi, että meidän perhe olisi jotenkin ei-perhe, siis ei-isää, ei-ydinperhe tms vaan me oltais ihan oikea ja kokonainen perhe, jossa vahvuutena olisi vieläpä se, että meihin saisi liittyä myöhemmin joku jos haluaa:).
Niin ja hoidoista: sinne ne pikku siimahännät sujahti tiistaina! Ajoitus lääkärin mielestä kumminkin ok, nyt on kai siis pp2 vai miten se lasketaan... En kauheasti jaksa miettiä kun 7. kerta jo on mutta kyllähän se siellä takaraivossa on..:)
Halaukset Killalle, Brookelle ja jokaiselle teille muillekin!
Omanapainen tilitys vaan tällä kertaa...
Eli nyt kp2 ja varasin ajan ultraan ens viikon torstaille. Clomit aloitan siis huomenna, pitääpä niitä lähteä nyt sitten ostamaan. Eli viikon tuhruttelun jälkeen alkoi eilen vuoto. Niin ja hiusten rasvoittuminen rauhoittui toissa päivänä - tosi kumma juttu! :) Mutta näin, inssiin siis mennään ja lujaa!
Mukavaa loppuviikkoa enskoille!
Bianco: mites piikittely? Onko ollut ylitsepääsemätöntä?
milka ¿ joo, molemmilla kerroilla mun on käsketty jäädä siihen pöydälle vähintään 15 minuutiksi inssin jälkeen. Sitten, lääkäri sanoi mulle myös, että inssipäivänä tai sitä seuraavana ei olis välttämättä hyväksi tehdä mitään kovia urheilusuorituksia. Mun piti viimeksi varmistaa kun oli pelireissu tulossa ja kun inssi tehtiin to niin lauantaina oli jo ok revitellä =) Kyllä ne on kovia nuo summat mitä joudut maksamaan, huh! Itsellä oli tili jo tyhjänä näidenkin hoitojen jälkeen. Saa rueta mieskin sponsaan näitä juttuja =) Mutta sullakin siis inssi tehty. Nyt piinaillaan =)
kille oli jo varaillut suunnitteluaikaa ivf:ään. Meilläkin se on keväällä edessä jos tästä tai seuraavasta inssistä ei tärppää. Eli perässä hiihdellään. Mulla on kanssa joululahjastressi. Onneksi suuntaan viikonloppuna Hesaan niin pääsee oikein kunnolla shoppailemaan. Siis jos olis rahaa =) No, voihan sitä ainakin ikkuna-shoppailla. Ja Vannis on myös matkalla ivf:ään. Mä saankin teiltä sitten hyvää infoa asian tiimoilta. Mut vielä teilläkin toivoa ettei koko ivf:ää tarvita.
Kiitos Diinalle tsempeistä. Tiedän ton itsesyytösten kehän myös! Eilen sain kans aivan hillittömän raivarin ja huusin miehelle ja kaikki asiat vaan otti pattiin. Piti lähteä kaverin luo rauhoittumaan hetkeksi ja sitten se meni onneksi ohi. Mitä lie hormoniryöppyjä!
apilalle, Killalle, Tuiskulle, Naksulle ja Brookelle huiskutus! Ja kaikille muillekin tietysti!
Tuitulla on ihan selvät suunnitelmat! Niin sitä pitää. Ja Kathyllakin tutkimukset ovat alkamassa. Siitä se lähtee! Mä tiedän niin tuon tunteen kun KAIKKI muut vaan on raskaana ja itse ei ole. Se ottaa niiiiin koville joskus.
Sara-Maria: saat poistaa mut ainakin sieltä teidän listoilta. Kun tätä taivalta on takana nyt jo 1,5 vuotta niin en taida enää sinne palata. Mut käyn vilkaisemassa aina välillä mitä teille kuuluu!
ON: eipä ihmeempiä. Mieliala vaihtelee, mutta pääasiallinen fiilis on vaan ¿ei huvita mikään¿. (siksi kirjoitan tätä jopa töissä =) Nyt on pp8, joten piina jatkuu vielä toisenkin viikon jos tätiä ei ennen sitä näy. Edelleenkän ei sellaisia oireita mitä ei aikaisemminkin olisi ollut....
Vaivun nettipimentoon itsenäisyyspäivään asti. Sitten voi ollakin jo jotain kerrottavaa. Hyviä viikonloppuja kaikille ja positiivista mieltä.
t. Afternoon
[color=red]Järkky pahoinvointi ja väsymys meneillään. Nyt vaan ei sit nukuta kun päivällä nukuin niin paljon... Mut laatta on lentäny poikkeuksetta joka päivä, tänään olo tosin on jo ollut helpompi, sillä löysin avun pahoinvointiin: inkiväärin! Pakko uskoa että se tepsii kun kerran sitä itse olen tämän päivän ajan kokeillut, eikä ole ollut läheskään niin huono olo ollut kuin esimerkiksi eilen. Vaikka tänäänkin oksensin. Mutta onhan tämä vaan kestettävä, sen verta iso palkinto tästä riepotuksesta sitten heinäkuussa tulee että pakkohan tätä on kestää! Mun pitäis nyt sit varmaan alkaa siirtymään ihan kunnolla tuonne o-puolelle, vaikka notkun vielä tuolla kuumeilupuolellakin... hih. No en pidä mitään kiirettä... Kaikkea hyvää teille kaikille!
T:Titi rv6+5[/color]
Naksulla, höh :( . Toivottavasti et ole kauhean pettynyt, ja sulla näyttääkin olevan hyvin käynnissä jatkon petailu, hyvä niin, tsemppiä!
Aftis mä kysyin nyt inssissä, että miksi toisia pyydetään makaamaan ja mun klinikalla ei. Lääkäri sanoi, että aikoinaan oli käsitys, että piti maata kauankin, mutta sitten on havaittu, että tuloksissa ei ole eroa vaikka nousisi hetikin - että parhaat siimahännät uivat joka tapauksessa heti munatorviin, eivätkä voi valua pois tms. Mutta kyllä minäkin nyt sitten taas halusin vähän maata, taisin melkein 10 minuuttia siinä ehtiä olla ennenkuin vastaanottoaika loppui:). Sulla on piina jo pitkällä, jännää!
Mulla pp4 (jos siis aletaan laskea inssiä seuraavasta päivästä?). Kyttään kans tuntemuksia... kun kerran se onneton plussa oli niin tietää kai miltä pitäisi tuntua, mutta kaipa voi olla erilaista eri kerroilla... Pinna on kireellä, just raivosin kaverille mitättömästä syystä, pitää soittaa ja lepytellä...!
Mukavaa viikonloppua itse kullekin:)
No jopas on meidän pino kuollut kokoon viime aikoina... Koitetaas pikaisesti kommentoida viime aikojen juttuja, anteeks jo etukäteen jos mokailen kun pakko toimia nopeesti! :)
Kille: Niin sitä pitää, nokka ylös vaan ja uutta putkeen ¿ ei auta muu! Hyvä siis että mieli on jo parempi! Ja toivotaan että ivf:n suunnittelu tuo tulosta!
Vannis: Piinaaaa! Joko on tietoa tuoda meillekin? ;)
Diina: No höh, miks se sun lekuri ei sitä ssg:tä tehny heti? Mun lääkäri ainakin nimenomaan sanoi, että tehdään heti vaan ni päästään asiaan! Musta just noin pitäis ajatellakin, tässä ollaan odoteltu ihan tarpeeks kauan jo joka ikinen!! Tsemppiä sinne! Huh, luinkin pidemmälle ja sullahan on jo jännät paikat! bd bd bd bd bd bd bd
Apila: Moikka moi! Toki me sut muistetaan! Ei muuta kun jatkakaa harjoituksia! ;) Käyhän useemmin moikkaamassa!
Tuittu: Sulla on oikeen kunnon ¿sotasuunnitelmat¿! Oikein!!!
Kathy: Heips vaan sullekin! Pidän peukkuja miehen simppatulosten puolesta!! Voi kurjaa, ymmärrän kyllä tunteen tosta odotuksen kertomisesta... Itse asiassa eräs läheinen multa sitä kysyikin, että sitten jos heillä tärppää ennen meitä niin haluanko tiedon heti vai että hän pitkittää sitä. Musta tosi ajattelevaista häneltä. Sanoin tietty, että heti... Toki sanoin myös, että oon jo valmiiks pahoillani, jos en osaa olla yhtä intona kuin heidän aiemmista pikkuisista. Mutta iloinen osasin olla aidosti, vaikka uutinen tulikin vähän jäljessä ¿ tarkoittaa siis että oli mm. tänne Vauvaan siitä infonnut ja parille kamulle ennen mua! =)
Brooke: MOIIII! Onhan se vielä kehissä, hyvä! Hienoa että oot saanut ajatukset pois tästä ¿sekoilusta¿! Mulla vähän sama homma, paitsi että työt vie kaikki ajatukset ¿ ei siis musta yhtään sen parempi vaihtoehto kuin vauvajuttujen pohdinta...
Ja Milkalla on taas odottavan pitkä aika, vai kuinka? =) Peukkuja pidän myös sulle! Joo, ei tullut mitenkään yllätyksenä toi vierailu, vaikka toki toivoin muuta! ;) En vajonnut maahan tällä kertaa vaan innolla odotan inssiä (mitä en kylläkään vielä ees oo täysin sisäistänyt että nyt tätä paria viedään ¿ inssi on totista totta pian!!)
Aftis: Ja sullakin piinaaaaa, josko se plussa NYT sieltä tulisi??? bd bd bd
Killaa vielä huutelen, etpä oo säkään vähään aikaan poikennut täällä... Sun tädin kestitsemiset taitaa olla jo ohi, vai kuinka? Tsemppiä taas uuteen kiertoon!!!
ON: kp3 ja eka clomi masussa! " innolla" odotan mitä oireita ne mulle tuo, varmaan ne näköhäiriöt mitä pahimmillaan siinä selosteessa povataan! ;) Nyt siis tähtäimessä ens torstai... Toisaalta noi työkiireet on ihan hyväksi, en meinaan oikeesti oo ehtiny suomaan juurikaan ajatuksia tälle koko asialle... Vaikka stressi ku stressi, eipä kai se koskaan hyvää tee olipa se minkä vuoksi tahansa... Nyt pehkuihin, ukkeli lähti eilen hesaan ryypiskelemään, joten oon yssikseni tän viikonlopun!
Moikka ensikoille! Hiljaista ollut viikonloppuna, jouluostokset taitavat jo viedä aikaa. Itse oon tänään tehnyt soittokierroksen ja kartoitellut vähän lähipiirin lahjatoiveita, tai erityisesti lasten. Helpottaa sitten ostoskierrosta kun on jo vähän miettinyt etukäteen. Löysitkö Aftis hyviä lahjoja ostoskierroksella?
Aftis, Milka, Diina ja Vannis piinailee ja me muut hengessä teidän mukana! Hirveästi plussatuulia sinne!!! Joko on jotain tuntemuksia tai muuta uutisia? Ihan ette pysty joulukalenterista laskemaan piinapäiviä :) Pitäisköhän alkaa inssin jälkeen availemaan jotain omatekoista piinapäiväkalenteria... näkisi aina kuinka aika edistyy. Sellaisia pitäisi oikeastaan jakaa lapsettomuusklinikoilla. Samanlaista tuskaahan se on kuin lapsena joulun odottelu!
Naksukin on vauhdissa clomien kanssa. Nuo lääkeselosteet on aika huimia luettavia välillä. Sen verran masokisti olen, että luen ne aina kanssa läpi...
Kurja että Titi-uuta kiusataan pahoinvoinnilla. Tsemppiä sinne, ja katse tulevaisuuteen, siellä odottaa hieno palkinto.
Toivottavasti Kathylla on jo parempi mieli. Välillä aina mikä tahansa uutinen vaan katkaisee kamelin selän. Mutta surut pitää surra, sitten taas jaksaa. *halaus*
ON: Piikittelyt on menneet mallikkasti, kiitos Aftis kysymästä, se piikki on niin pieni että eihän se edes tunnu kun sen survasee vatsanahkaan. Hankalampaa onkin ollut muistaa piikittää joka ilta. Vähän oon stressannut, että mitä jos munis kasvaa siellä liian vauhdikkaasti, kun vatsassa on nippaillut ja selkää särkenyt tässä loppuviikosta. Ja oon pelännyt siis, että mitä jos se omia aikojaan jo irtoaa ennen ultraa. Mutta ovistestien mukaan niin ei ole vielä käynyt, ja huomenna onkin jo ultra ja päätetään sitten irroituspiikin ajankohta. Hui miten jännää!
Heilutuksia myös muille ensikoille, ja loistavaa itsenäisyyspäiväviikkoa! Nähdään sitten keskiviikkona Haloskalla, eikö ;)
Bianco
Taas on viikko mennyt niin vauhdikkaasti, että hädin tuskin ehtinyt teitä kurkkimaan! No hyvä vaan, että hommaa riittää niin ei ehdi tätä lapsettomuutta murehtia! :)
OMA NAPA heti alkuun: miehen kanssa on nyt sitten asia puhuttu! Se ei osannut sanoa, miksi sille tästä nyt on niin vaikeeta puhua, mutta sanoi että haluaisi yrittää vielä muutaman kuukauden luomusti eli jos ei maaliskuuhun mennessä plussaa tule, niin sit inssiin! En mä nyt tässä ihan intona ollut, kun oisin halunnut aloittaa hoidot jo vuoden alusta, mutta toisaaalta hyvä edes että vaan 3kk. Oishan se voinut sanoa vaikka puoli vuotta tai vuodenkin! Ilmeisesti sen on näitä asioita saatava kypsytellä, sama se oli koko vauvailun kanssa aikanaan. Ja ainakin sit tiedän, ettei se suostunut vaan mun painostuksen alla vaan ihan omasta halustaankin. 3 kk menee kuitenkin sitten nopsaan ja voisihan sitä vielä kertaalleen kokeilla kaikki kotikonstitkin. :)
DESE: voi kurjuus sun viime viikonlopun tunnelmia! Tiedetään tuo tunne! Tää taitaa olla sellaista aaltoilua, että välillä vaan se aallonpohjakin tulee vastaan. Siitä ei onneksi pääse kuin ylöspäin! (((jaksuhali)))) sinne!
NAKSU: mulla alkaa kanssa olla vähän sellainen fiilis, että melkein toivoisi kaksosia (jos tässä nyt ylipäänsä joskus raskautuu). Tiedän kyllä, että niissä raskauksissa on omat riskinsä, eikä kahden vauvan hoitaminen tosiaankaan mene siinä missä yhden, mutta kuitenkin. Sittenpähän ois ne kaksi lasta, joita mä nyt ainakin toivoisin! Juhuu, teillä alkaa tositoimet! Näytähän nyt sitten mulla mallia ja ota se plussa heti ekalla yrittämällä! :)
PIGGELIINA: vilkutukset sinnekin! o/ Joko ovis oli?
MILKA: huh noita sun hintoja! No osaapa tää täällä ehkä hetken aikaa olla valittamatta, kun oikeesti toinen maksaa yksin tuollaiset summat! Mä niin toivon nyt sitä plussaa sulle! Vahinko, ettei tutuissa ole sopivaa luovuttajaa. Hyvä, että inssi osui kohdalleen kuitenkin! :) Täällä on peukkujen lisäksi varpaatkin pystyssä, että saat uuden plussan, ja tällä kertaa kyytiläinen pysyy matkassa 9kk! Ja vielä piti kommentoida, että miksette olisi sun lapsen kanssa perhe! Mun mielestä perhe ei tarkoita äiti, isä ja lapsi tai kaksi, vaan kaikenlaiset kokoonpanot kahdesta aikuisesta lähtien on perheitä! Onneksi nykyään on niin monenlaisia perheitä olemassa, ettei kai ihmisiä enää niin hirveästi hätkäytä erikoisemmatkaan kokoonpanot! Tai jos hätkäyttää, niin jätät ne omaan arvoonsa! :)
BIANCO: hyvä, että piikittelyt on sujuneet hyvin! Joo, treffit Halosella on sovittu! ;)
KILLE: voihan itkut, että pieleen meni! Nyt sit ei voi muuta kuin pitää sulle peukkuja IVF:ään! *bd*
AFTIS: kiitti tsemppauksesta! :) Täähän menee jännäksi, kun meidän pitää odottaa itsenäisyyspäivään asti sun uutisia! *bd*
VANNIS: vieläkö piinailu jatkuu?! *bd*
DIINA: jaksamista tutkimuksiin, kyllä se aika lopulta kuitenkin kuluu, vaikka tuntuisi että hitaasti! Ja hyvä, että olit ovuloinut! :) Löysikö se tätsä sut?
APILA: voihan kurja, ettei teidän hommat nyt etene! Toivotaan, että tulosta alkaa sitten tulla nopeesti, kun lekuriin vihdoin pääsette!
TUITTU: ihanat suunnitelmat! :) Nyt vaan ne toteuttamaan!
KATHY: toivotaan hyviä uutisia miehen simppakokeesta! Ja kurja toi sun kaverin raskaus-uutinen! Mä pelkään kanssa, että saisin vikana tietää jos joku lähipiirissä plussaisi! Ja niin tuttuja on noi tunteet, sillä tosiaan se kirpaisee, vaikka tietää ettei se itseltä ole pois! :( Mä oon ihan kamala, mutta olin tosi helpottunut, kun yksi hyvä ystävä (jonka plussauutisia kauhun sekaisin tuntein odotan) totesi, että tuskin lähiaikoina kun eivät miehen kanssa paljon puuhastele töiden ja esikoisen väsyttäminä! Ihan kauheeta, mutta olin melkein iloinen asiasta! :( Ei sillä etten mä niille toista lasta soisi, mutta kun ekakin tuli melkein vahingossa ilman yrittämistä. Puhuttiin silloin, kun meilläkin yritys alkoi, että kiva olla sitten yhdessä äitiyslomalla jne, mutta niinpä se on jo töihin ehtinyt takaisin.
BROOKE: mepä saatetaan sitten mennä teidän kanssa aika samoissa, jos ei luomuihmettä nyt tässä ennen sitä tule! :)
TUISKU: huiskutukse sinnekin! :)
SARA: heippa vaan! Kyllä mutkin saa siivota pois listalta, kun en nyt enää kuumeilupuolelle ole palaamassa. Vähän haikea olo, yksi ajanjakso päättyy sitten ihan konkreettisesti, mutta niinhän se vaan elämässä on! Plussaonnea kovasti sinne teille kaikille! :)
KEIJU: tervetuloa vaan mukaan munkin puolesta! Kurjaa, ettei teillekään oo vielä plussaa suotu! :( Vaan täällä seura on onneksi mukavaa!
Heipat vielä kaikille, joita en erikseen maininnut! :)
Killa kp 7/28-40
Hei kaikille! :)
Pitkästä aikaa.. Kauhea kiire koko ajan aamusta iltaan töissä.. onneks itsenäisyyspäivä on vapaa.. Alkaa vähän painaa nää 7pv työviikot.. sit vielä remonttia siihen päälle... Täällä ei erikoista kp18/26 Tammikuuta ja hoitojen aloitusta odotellaan.. Miestä hirvittää ku joudun pistämään... :) Vaikka yritin vakuuttaa että se ei tunnu paljon mitään... Miehet.. :) Ja me naiset muka hössötetään.. :) Jaksuhaleja kaikille!!
Menen nukkumaan että jaksaa vielä 2työpäivää ja sit on 1 vapaa...
Kertoilen kuulumisia aina kun ehdin. Varmasti enemmän tammikuussa kun jotain tapahtuu.. Vaikka en usein ehdi kirjoitella olette silti ajatuksissani!!
Olette PARHAITA!!!! Muistakaa se! :)
Trixie
Pitkästä aikaa täällä kävin pyörähtään ja harmikseni näin vanhat enskat edelleen tahkomassa tätä samaa rataa kuin itsekkin..ja siirtyneen tälle puolelle jo.
Meillä siis edelleen tahkotaan samassa tilanteessa kuin 2,5 vuotta sitten eli ihan täysin alkupisteessä ilman yhen yhtäkään plussaa!! Paljon muuta on elämässä kerenny sinä aikana tapahtumaan, mutta ei sitä suurinta odotusta ole palkittu.
Meillä kun tuo ovis on hukkunut jonnekkin ja clomit odottaa kaapissa, mutta elämäntilanne syksyn ollut sellainen jotta niitä ei mitenkään oo pystyny alottaan. Nyt sitte on miehen kanssa asioita juteltu halki ja poikki ja pinoon ja clomit alotetaan vuoden alusta josko saatais tää mun kroppa kuntoon ja sitä kautta pieni nyytti syliin. Rankempiin hoitoihin ei ole nyt ainakaan ens vuoden puolella mahollisuus lähteä koska hoitopaikka on vajaan parin sadan kilometrin päässä ja molemmilla vuorotyö ei tule kulkeminen sinne onnistumaan, pakko vaan keplotella noilla clomeilla ja toivoa tulosta niiden kautta tai sitten ootellaan lisää..
Ajatukset on siirretty jo jonkin asteisesti sille tasolle jotta tässä nyt saatetaan elää elämä kaksin, koska mä en varmaankaan ole valmis kuin korkeintaan pariin hoitokertaan, niin raadolliselta kuin se kuulostaakin. Mä oon henkisesti niin herkkä joten ei tee hyvää mun mielelle se vuoristorata hoidoissa. Uskon kaikella olevan tarkoituksen ja myös sillä jos jäämme pysyvästi lapsettomiksi.
Toivottelen kaikille oikein lämmintä ja rauhallista joulua odotusta ja joulua ja oikein monta ihanan plussaista joululahjaa!!
Palajan taasen joskus kurkkimaan teiän kuulumisia,
Käärö kp5
[color=maroon] Moi, tulin kurkkimaan tosiaan teidän enskakamujen kuulumisia tuolta kuumeilupuolelta ja samalla oli kyllä hiukan asiaakin. Siitä on nimittäin jo jonkin aikaa ku tuolla tehtiin esittelypinon siivousta ja nyt päätettiin tehdä joulusiivous esittelypinossa. Me ei olla teitei unohdettu ja tulinkin kyselemään teidän säilyttämissä tuossa meitin esittelypinossa. Ajatuksena on parin viikon päästä tehdä lopullinen siivous. Ilmotelkaahan, että haluutteko että teidätkin säilytetään vielä tuolla meidän esittelyssä mukana vaikka olettekin tänne puolelle siirtyneet.
Sekavaa tarinaa näin yöaikaan, mutta toivottavasti siinä on jotain ymmärrettävää :)
Kauheesti plussatuulia ja tsemppiä hoitoihin :)
-Sara-Maria-