Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Ensikot vko 48***

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelin tonne viime viikon pinoon, mutta kopioin sen tekstin nyt tänne niin ton pinon voi jättää rauhaan... =)

Jokos Dese on löytänyt oviksen? Kummia ovat nää jutut, ei niitä kyllä pysty ymmärtään!!! Toivotaan nyt että on ollut/tulee ja saatte sen jouluplussan! =) Meinasin muuten tipahtaa eilen ihan totaalisesti kun kysyin eilen mieheltä (ihan siis piruuttani, pelottelumielessä, heh) autolla kun tultiin kotiin äin porukoilta, että oisko kivaa jos tulis kaksoset. Miehen naamalle levis ihan valtava hymy ja vastas hiljaa et oishan se! Oikeesti heitin ihan vitsillä ku oli tylsä matka ja toinen yllättää noin! Huh! Siis eihän sitä nyt mitään kaksosia oikeesti, yks riittää ihan hyvin mutta tolla asialla on kiva leikitellä mielessään...

Ja ystävämme FIO!!!!! Onnittelut pienestä prinsessasta! Kyllä oot kuule säkin mielessä vähän väliä, ei hyviä enskakamuja noin vaan unohdeta! =) Mukavaa vauvaeloa ja kerrohan kuulumisia tännekin!

Aftis: Kyllä, nyt ne plussat napataan!!! Hui että kun kuulosti hurjalta toi sun inssi, suoristelut ja kaikki! Mutta eikös se vaan niin oo että kaiken sitä kärsii että sen oman nykerön sylkkyynsä sais? Heh, onpas tieteellinen diagnoosi, vähän oudot munasarjat! ;) Toivotaan että ne nyt siitä piristyy ¿ tai no eihän niitten tarvii ku se plussa tulee jo!!!!!! :D

Vannis, usko pois, kyllä se ovis oli silloin! Sitä tulee hurjan epäileväiseksi kun joutuu niitä tikkuja kyttäämään päivästä toiseen, että sitte ku se plussa siihen tulee niin sitäkään ei ota uskoakseen!

Tuisku: Voi että, voimia sinne! Kurjat tulokset, mutta toivottavasti syy löytyy ja sitä kautta tilanne normalisoituis! *halaa*

Heiiii, Hemuli oli saanut kanssa käärönsä!! Hieno juttu, samat toivotukset siis kuin Fiollekin!

Oona: uutta putkeen vaan, miestä siis! ;) Kyllä se vaihtelu kuule joskus kuulostais itellekin ihan houkuttelevalta, mutta ei nyt sentään, vitsi vitsi ¿ mut haaveilla saa! =) Rattoisaa joulunodottelua sullekin ja älä meitä silti hylkää, ethän?

Killa: Mikäs on tilanne siellä? Joko alkoi? Kyllä se nyt pirulauta on kumma kun ei se tärppi teillekään tule!!!

Keiju: Tervetuloa vaan!

ON: kp24/25-28 ja kp20 alkoi jo tuhruttelu!!!! Ihan tosi vaaleaa, mutta kuitenkin... Kummia on nää jutut! Oviksen oletan siis olleen (jos on ollu ollenkaan) kp13-14. Tänään ei oo vielä mitään lorahtanu, mutta kyllä tää nyt on jo kummallista, odotan vaan että hanat aukee. Mutta täytyy sanoa, että nyt on ollut kyllä yks tosi kumma ¿oire¿ ¿ oire siis jostakin, en siis oleta että välttämättä mahd. raskaudesta. Mutta hiukset rasvoittuvat niiiiiiin kamalasti, että yks pesu päivässä ei meinaa riittää. Normaalisti siis pesen joka päivä, mutta en siks että oisivat likaiset vaan tavan vuoksi. Mun äitikin jo heitti ilmoille, että nyt on kyllä hormonit sekaisin sulla ¿ arvatkaa säikähdinkö että nyt paljastuin! Siis ihan totta, lauantaina pesin aamulla ja illalla olivat jo pesun tarpeessa ¿ siis aivan ku voipurkissa uitetut ¿ YÄÄÄÄKS! Mistä tällanen yhtäkkinen juttu voi johtua?!

No, nyt meen touhuumaan, johan tässä aikaa vierähtikin!

Vierailija
2/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee pelkkää omanapaista tilitystä. Tuntemukset ovat meistä jokaiselle varmasti tuttuja, joten hyppää viestin yli, mikäli et jaksa lukea ajatusteni juoksua. Tämä on kuitenkin se helpoin paikka avautua. Ei näitä juttuja kun viitsis koko maailmalle kailottaa. Ainakaan ihan vielä.

Viikonloppu meni enemmän ja vähemmän ikävissä tunnelmissa. En tiedä, mistä syystä olin oikein itkupilli päivästä toiseen. Jotenkin sitä vaan on niin toivoton olo koko raskautumisen suhteen. Lauantaiaamu alkoi aamuitkulla lueskellessani Vauva-lehden näytenumeroa. Sunnuntaina itkin katsellessani Dr. Philin perhejaksoa, jossa hehkutettiin kuinka ihana perhe voi olla. Sunnuntai-iltana kyynelehdin taas TV:n ääressä, kun sieltä tuli Amyn lailla, jossa raskaus on esillä jaksosta toiseen. Eilen illalla padot sitten sortuivat kokonaan ja itkeä vollotin pari tuntia ja kirosin elämän epäreiluutta. Oli siinä miehellä kestämistä. Parhaansa hän tietysti yrittää tukiessaan ja lohduttaessaan, mutta ei tätä surua ja murhetta voi millään saada mielestä pois. Joskus sitä toivoisi, että joku herättäisi ja sanoisi kaiken olleen vain pahaa unta... Ei meillä mitään lopullista tuomiota ole tämän asian suhteen tullut, mutta olo on aika toivoton. Varsinkin kun tuntuu/näyttää siltä, ettei ne clomitkaan tilannetta auttaneet. On tainnut ovis kuitenkin jäädä väliin tässä kuussa. Yritän saada gynen puhelimen päähän keskiviikkona, jotta voidaan sopia jatkosuunnitelmista. Luultavasti clomiannostusta lisätään ja sitten taas toivotaan parasta. Se paras saisi vaan luvan tulla jossain vaiheessa.

Tiedän, ettei tämä asia on kenellekään helppo ja joillakin voi tilanne olla paljon toivottomampi. Toivottavasti en loukannut ketään harmittelemalla omaa oloani. Kumpa meidän kaikkien asiat kääntyisivät parempaan suuntaan -ja pian. Olette tärkeitä, kun olette olemassa ja jaksatte kannustaa sekä piristää huonoinakin päivinä.

~dese~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahaleja lähettelen täältä vaikka tuskinpa nuo auttavat... Kurjaa kyllä miten joskus nämä asiat vetää kyllä mielen niiiin matalaksi. Toivon että sun olo tosta pian kohenee!

Sitten vielä tuli mieleen, että voiko se ssg aiheuttaa tuota tuhrua? Siispä antakaahan sen läpi käyneet kuulua, onko teillä ollut vastaavaa? Kun kyllä tuo nyt pistää miettimään...

Missäs kummassa te kaikki taas olette, jälleen vapaapäivänä täällä on aivan autiota! =)

Vierailija
4/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille meille!

Loppuviikosta en ehtinyt ollenkaan palstailemaan, kun kiirettä pitää ennen ansaittua joululomaa *laskee päiviä*, mutta nyt sain vihdoin ja viimein viime viikon pinon luettua ja pääsen taas keskusteluun mukaan :o)

Titi oli plussannut eli oikeen hirmuisesti onnea teille! Voi kun ihanaa!! Toivotaan, että kaikki menee hyvin :o)

Naksulla näyttäis kaksosia pukkavaan jos tärppi tulee ;o) kun kerran oli 2 muhevaa munista kypsymässä. Voi kun oiski ihanaa¿ Tuhrutteluun en osaa antaa kommenttia, mutta toivottavasti joku muu osaa.

Mulle sanoi lääkäri ultrassa, että toivottavaa ois saada yks hyvä munis kypsyyn ja silloin clomien aikaan ne katto tosi tarkkaan ettei oo tullu ¿ylistimulaatioo¿ eli kypsyny montaa munista kerralla. Mulla oli yks hyvä munis irtoamassa, mut ei vaan tahdo jostain syystä tärpätä *raapii päätään*

Mitäs jos sun hiusten rasvoittuminen johtuu jostain hormonimuutoksesta? Eikös se oo mahdollista¿?

Vannis on bongannut oviksen ainakin merkeistä päätellen. Saitko viivat testiin vielä vahvemmaksi? Mutta kyllä noi sun oireet selvästi oviksen oireita oli ja peiton allakin olitte pöllyytelly eli toivotaan parasta. Teillähän on sillä suunnitelmat valmiina. Hyvä homma!

Desen miehellä on suurperhekuume selvästi, kun vielä kolmoset menis tosta vaan.. Hihii, hauskoja noi miehet kaikissa analyyseissaan :o) Ja pupuilukuumetta pukkaa ;o). Eipähän tarvii nyt pähkäillä ajoituksen kanssa ja saat keskittyä askarteluihin. Vähän täällä mietiskelen samaa, vaikkakin isompien kanssa. Mutta kyllä heistäkin leikki- ja joulumieltä löytyy kummasti, vaikka ovat jo niin aikuisia olevinaan.

Luin sun viikonlopusta ja lähetän oikein ison rutistushalin sinne! Kukaan ei varmasti loukkaantunut sanoista! Hyvähän se vaan on, että pystyy kertomaan ja purkamaan mieltään.

Tuitulle ¿tädinkestitsemisjaksuja¿. Mulla täti kypsy aika nopeeta ja lähti litomaan. En kyllä toivottanu tervetulleeks uudestaan ;o)

Tää alkukierron tylsyys puskee päälle, samalla kun on pessimistisen/varovaisen toiveikas taas tässäKIN kierrossa. Jospa kuitenkin¿.

Aftiksella on jännät paikat ja inssi meni hyvin! Voi kunpa sieltä plussa tuliskin! Mua kiinostaa toi sun lääkärin kommentti sun munasarjoista, kun mullekin on sanottu ihan samaa, että ei oo pco mut jotenkin kummat kuitenkin.

Tuiskutiusku oli saanut ikäviä simppauutisia. Voi itkut! Toivottavasti ne selvittää mistä kaikki johtuu, tällähän viikolla saatte kuulla tulokset. Jaksamisia sinne.

VihervaaranAnna odottaa kanssa miehensä simppatuloksia. Hyvä että lomailitte ja saitte muuta ajateltavaa! Tsemppiä teille.

Killellä jännät paikat!! Peukkuja sinne!

Killa: eikös se niin oo, että lämmöt ei nouse jos ei ovulaatiotakaan oo ollu. Eli sen perusteella oisit ovuloinu. Ens kerralla sitten pupuilut peliin ;o)

ON: tylsääkin tylsempää eli kp9 ja ovis vielä kaukana tulevaisuudessa *huokaa*.

Terveisiä ja paljon vilkutuksia kaikille muillekin Enskoille!

toivoopi Piggeliina

Vierailija
5/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Dese tiedän noi aallonpohjat! Iso halaus sulle, toivottavasti parempi mieli taas tulee ja löydät taas rohkeutta, ja saat lääkärinkin kanssa puhuttua ja selvitettyä asioita. Noilla itku- ja epätoivopäivilläkin on tarkoituksensa luulen - niitten jälkeen sitten kyllästyy itseensä (minä ainakin) ja päättää taas olla reipas:).

Kiva AnnaV että pääsit lomallesi ja löysit taas muita asioita mietittäväksi, vaikka ei varmasti voi kokonaan unohtaa tilanteen jännittävyyttä. Kiitos erityistsempistä, samaa sinulle!

Piinailijoille peukkuja, Killelle, Aftikselle ja olikos muita (anteeksi laho pää)!

No Killa tosi kiva jos sun mies on ollut nyt kivempi, kyllähän hän ymmärtää, että asia on sulle tosi iso, ja varmasti hänelle itselleenkin. Eipä ainakaan sivuuta aihetta kevyesti vaan on vakavissaan asiassa mukana, omaa tahtiaan.

Pohdit sitä, voisiko joku mun kavereista luovuttaa mulle siittiöitä. Olen miettinyt sitä, ja jopa ihan alkuinnostuksessa kysynytkin yhdeltä (kieltäytyi nätisti, ajatus tuntui hänelle vieraalta). Aion kyllä aihetta miettiä eteenpäin, jos en lakiin mennessä ole päässyt projektissani eteenpäin. Siinä on vaan se, että pitäisi mielettömän tarkkaan miettiä ja sopia etukäteen kunkin oikeudet ja velvollisuudet. Ehkä kurjinta mitä voisi lapselle tehdä, olisi hankkiutua tilanteeseen, jossa " isä" on joku lähipiiristä, mutta ei ole kiinnostunut viettämään yhtään aikaa lapsen kanssa isänä. Tai että hänellä olisi lapsi(a) jonkun ystäväni kanssa, joille hän toimisi isänä, mutta ei toimisi isänä mun lapselle.

ON: Aikamoinen yllätys oli tänään ultrassa: munis oli ottanut tajuttoman spurtin eikä lääkäri ollut ihan varma olisiko ovis voinut olla jo eilen koska lh-testit käskettiin aloittaa vasta tänään! Siis tänään on kp11, ja yleensä mulla ollut ovis joskus kp16 ja 19 välillä! Ihan uskomatonta. Vaikka kun sitä mietin, on asia ihan selvä: mulla tosiaan on nyt se hyvä ovis km:n jälkeen, ja kun hormoniannosta vielä nostettiin viime kerrasta (jolloin munis kasvoi liian hitaasti), on lopputuloksena huippunopea kasvu.

Olen siis todella harmistunut, sillä inssi on vasta huomenna. Pikapikaa mulle annettiin klinikalla irrotuspiikki, mutta inssiin ei kertakaikkiaan päässyt enää tänään. Eli menikö tässä nyt ajoitus mistiin kun lääkäri ei huomioinut km:n vaikutusta hormonin annostuksessa + tuli vielä viikonloppu väliin niin ei voinut tsekata ultrassa päivää-paria aiemmin?? Hitto jos olisin tajunnut olisin oma-aloitteisesti aloittanut lh-testit jo eilen, voi perseenperse suoraan sanottuna. Ja 900 euroa tästäkin lystistä sitten maksan tällä kertaa:( .

Eikä se rahakaan vaan se ajanhukka, mulla kun on enää 6 kuukautta armonaikaa tässä kotimaassani hoidoissa käydä :(.

Toivoisin että tekevät huomenna ultran ennen inssiä että onko se munis nyt sitten irronnut ennen aikojaan vai ei. Toisaalta en tiedä haluanko tietää, jotta voisin kumminkin elätellä jotain toivoja... Tai ehkä ne eivät tee koko inssiä jos näyttää että on ihan liian myöhäistä...

Sellaista tänään. Keijulle tervetuloa minunkin puolestani:). Piggeliinalle ja teille kaikille muillekin enskattarille morjestus!

Vierailija
6/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viikko on vierähtänyt enkä ole laisinkaan kirjoitellut. Olen kyllä silloin tällöin käynyt kuulumiset tarkistamassa. Titi-uutakaan en ole vielä ehtinyt onnitella: isot onnittelut ja paljon tarroja vaaville!

Milkalla oli huono ovistuuri! Kuinka ne nyt noin yltyi kasvamaan, ihme juttu. Onko nuo luovutussiittiöt noin kalliita, vai miksi sulla inssi maksaa noin paljon? Mulla on mennyt ihan ohi jos olet sitä valottanut täällä aikaisemmin. Mutta varmasti eniten harmittaa tosiaan tuo ajoitus. Toivotaan nyt, että sittenkin simpat ehtii vielä kyytiin!

Deselle silityksiä ja halauksia. Aina ei pysty pitämään kaikkea sisällä, eikä tietty ole tarviskaan. Itke vaan rauhassa niin monta tuntia kuin tarvitsee, se hetkeksi helpottaa.

Ihanaa että Aftiksen inssi meni niinkuin pitikin. Plussapuhalluksia sinne, ja myös Killelle! Ja Naksulle, toivotaan että tuhrut merkitsee jotain positiivista! Mä olen kanssa sen verran hullu, että olen joskus salaa toivonut kaksosia. Mä tiedän, että kaksosraskaus on aina riski, ja että vauva-arki kahden kanssa on varmasti kaksin verroin raskasta, mutta mun mielestä se on vaan ihana ajatus. Ei tosin ole ollut lainkaan realistinen ajatus, kun meillä ei kummallakaan ole suvussa kaksosia lainkaan, mutta nyt tietty kun on nää hoidot, niin joku teoreettinen mahdollisuus on. Mutta saisi nyt sen yhden edes.

ON: tänään on kp5 ja piikittelyt alkaa. Vähän jännittää kuinka osaan oikean määrän mitata lääkettä ja saada sen tuikattua vatsanahkoihin. Viikon päästä on ultra ja inssiin päästään siis ehkä jo itsenäisyyspäiväviikolla, varmaan to tai pe, tuskin uskaltavat jättää yli viikonlopusta, tai katsotaan nyt miten se munis siellä kasvaa. Kauheasti olen yrittänyt ennakoida, että miten taas töissä järjestäisi niin, että voisi huomaamattomasti liueta kahtena päivänä samalla viikolla pois. Osaisiko joku inssikonkari sanoa, miten kauan siihen inssiin menee, onko se ihan 10 minuutin juttu ja sitten pääsee pois, vai pitääkö sen jälkeen huilata jalat ylhäällä tms. ja jos niin kuinka kauan?

Energistä viikon alkua!

Bianco

Vierailija
7/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan myös omanapaisesta tekstistä ja samaa kuin Dese. Maanantai ei alkanut täälläkään hyvin. Kannattaa hypätä yli mun tekstin, jos ei halua tätä normaalia vuodatusta. Tää palstailu on kyllä siitä hyvä, ettei tarttee ystäviä aina näillä samoilla itkuilla vaivata. Kiitos teille ihanaiset!

Täst ei hemmetti tuu mitään!!!!! Tiputtelu alkoi siis tänään ja menossa vasta kp26 ja pp10. Voi p**kele!!! Viime kierroissa tiputtelu alkanut vasta kp28. Olinhan tähän varautunut, mutta silti ottaa pattiin. Ihmeellisen hyvin olen kuitenkin onnistunut tähän suhtautumaan ja vaan yhdet itkut itkenyt. Mies on matkalla ja en ole sille viitsinyt tekstittää, kerron sitten kun tulee kotiin. Tää elämä tuntuu vaan niin epäreilulta ja mitä ihmeen pahaa ollaan tehty!!???!!!! Ja kuinka paljon ihminen voi itkeä, että kyyneleet loppuu tai ehkä mulla se raja on tullut vastaan kun ei suuremmin itketä. Ehkä se itku tulee taas, kun saan mieheni kotiin.

Matkalla siis epäilemättä kohti tammikuun ivf:ää. *huoh!!!* Ens kuussa ei tartte ottaa mitään hormooneja ja vaan suunnittelukäynti ivf:ään. Ja sitä seuraavassa alkaa sitten kunnon hormoonien napsiminen..... Voi tätä surkeutta!

Sori etten nyt jaksa kommentoida muiden kuulumisia. Luin kuitenkin läpi. Ja ei hätää kyllä täältä taas noustaan.

Parempaa plussa-onnea muille!

Kille

Vierailija
8/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milka ¿ kiitos onnenpotkuista =) Toivottavasti tehoavat. Luulen, että kuulapihdeillä, mutta en sen kummemmin kysellyt. Jännä vaan, että viimeksi ei niin tehty....Sitä hiukka ihmettelen, mutta kaipa siellä tietävät mitä pitää milloinkin tehdä. Mä osuin kans verisuoneen puregonia pistäessäni yks päivä, kivat ¿vauhtiraidat¿ sain aikaiseksi navan alle =) Hienoa että munis on kasvanut, mutta harmi jos inssi tulee liian myöhään. Tuolla hinnalla saisi kyllä osua jo oikeaan =) Mutta eikö se ole suositus muutenkin irrotuspiikin jälkeen inssi vasta n. 36 h kuluttua....että ehkä se osuukin oikeaan aikaan. Pidetään peukkuja.

Kiitos kaikille inssitsempityksistä!! Kiva kun elätte mukana =) Voi Killa kun saisit sen miehuksen houkuteltua jo hoitoihin niin pääset mun, Jessican, Naksun ja Biancon kanssa piinailemaan.

Vannis oli löytänyt oviksen, hyvä hyvä. Sulla on hyvä asenne myös siinä, että et paljon jää naikkarin ensikäyntejä odottelemaan =)

Tuiskulle pahoittelut simppatuloksista. Höh! Tuollaiset uutiset aina vetävät matalaksi. Toivottavasti saatte pian hoitoa infektioon.

Joko Diina kävi lääkärissä?

Oon@alle huiskutus!! Ja VihervaaranAnnalle myös, nautihan lomasta!

Kille ¿ no voih!! Miksi se nyt jo tuhruttelee......ei, ei, ei.....(((Halaa))). Jos se nyt siitä tädiksi yltyy niin sitten me uskotaan ivf:n voimaan, eikö?! Itsellä nyt pp4. Yritän unohtaa koko asian, koska muuten aika menee niiiiiiin hitaasti. Katsotaanpa kuinka nopeesti se tättärä tänne eksyy....

Tänne vaan seuraan parhaaseen Keiju =)

Naksu, hauskaa kun olet niin innoissasi kaksosista =) No, inssissä sekin mahdollisuus vielä varmaan korostuu. Mullakin oli viime kierrossa kaks follikkelia, nyt tässä vaan yks. Mun kaveri sai joku aika sitten kaksoset ja aika rumbaa se homma on mutta on niistä neideistä seuraakin toisilleen =) Hei, mutta, voihan olla ettei sun tarttekaan mennä koko inssiin kun tuollaisia hormonaalisia oireita on jo nyt =)

dese ystäväiseni ¿ ((((halaa)))). Toivottavasti mieli on jo vähän parempi. Me taidetaan tässä pinossa tietää paremmin kuin hyvin miltä susta tuntuu. Joskus kun vaan ei näy valoa tunnelin päässä. Siellä samassa jamassa olen itsekin ollut niiiiiin monesti, ettei oikein ymmärräkään. Mut uskotaan, että se nyytti sieltä vielä meille kaikille suodaan =) Suru pitää surra, sanoi mun gynekin.

piggeliina ¿ juu, inssi ohi ja yritän olla ajattelematta asiaa. Töissä onneksi kiirettä, joten en ole paljon ehtinytkään asiaa miettiä. Onhan se toki tuolla takaraivossa koko ajan. Ei se lääkäri mullekaan osannut oikein mitään niistä munasarjoista sanoa, puheli vain, että jotain outoa niissä on mutta ei pysty sanomaan mitä. Munasarjat on siis yhtä oudot kuin emäntänsäkin....=)

Bianco ¿ jihuu, inssi tulossa =) Mites piikittely lähti käyntiin? Eihän ole niin paha homma kuin luulisi? Onse niin ohut se neula kuitenkin. Kyselit inssistä. Meillä on mennyt molemmilla kerroin niin, että klo 9.00 on pitänyt viedä simpat ¿pesuun¿ labraan ja klo 11.00 hakea ne sieltä ja viedä polille, siellä sitten otetaan sisään heti kun sopiva väli varattujen aikojen välillä tulee, viimeksi taisin päästä sisälle n. klo 11.15. Sitten vain pöydälle ja koko toimenpide on ohi parissa minuutissa, jonka jälkeen mun on käsketty makoilemaan paikallani n. 15 min siinä pöydällä. Sitten saa vain häipyä. Eli kyllä siinä se aamupäivä menee. Meillä on vielä matkaa sairaalankin, joten menee siihenkin aikaa.

Afternoon pp4 ja oireitta mennään

Vierailija
9/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tosiaan Bianco huolehdi siitä puregonin piikittelystä, se on tosi helppoa - ethän pelkää muuten piikkejä? Annostustakaan ei voi mogata, kun siinä on se naksuttelurulla. Vaikka kyllä mäkin monesti tuijotin sitä 5 minuuttia että onks se nyt varmasti se oikea annos:).

Niin joo teillä menee pidempään inssissä kun tuotte siittiöt omasta takaa. Mä vaan menen ja jos ei tartte pihdeillä askarrella, niin puoli tuntia max kaikkiaan ja olen ulkona. Aftista on kehotettu makailemaan 15 minuuttia sen jälkeen?? Jopas, mulle on naurettu kun olen yli 5 min halunnut lekotella... pitäiskö huomenna yrittää kupata pidempään siinä... Aftis tsemppiä piinaan, peukkuja!

Voi Killeä! Voiko se tiputtelu olla jotain muuta...? Suuri halaus jos nyt meni ohi. Voihan kurja. Mennään sitten molemmat tammikuussa ivf:ään... ei nyt varmasti lohduta nyt mutta onneksi se mahdollisuus on.

Niin Naksulle en tainnut vielä kommentoida, että toivottavasti vaikka teidän kaksosvisio toteutuisi!

Meillä on suvussa enemmänkin kaksosia ja unohdin itse asiassa tuossa ajoitusharmissani, että mulla löytyi myös vähän pienempi munis toiselta puolelta, että teoriassa... mahdollisuudet on nollan ja kahden beibin välillä...

Joo Aftis ja Bianco kyselivät noista hinnoista ja ajoituksista. Bianco, sperma maksaa jotain 300 e mutta kun ynnää siihen lääkkeet, ultrat, lääkärikäynnit, niin tällä kertaa menee yhteensä n. 900 e. Viimeksi meni n. 1300 e kun piti käydä kauhean monessa ultrassa kun ovis viipyi. Ja tässä lääkkeet on kela-korvatut, ilman sitä menis vielä 250e lisää. Ivf maksaa sitten 2-3 kertaa enemmän, mutta siihen saattaisin nyt lopulta saada kelasta osan takaisin. Että varmaan tajuatte kun puhun siitä käsittämättömästä köyhyydestä jossa tän takia elän, ei mulla ole isoa palkkaa, kyllä tähän on kaikki lomarahat ja kaikki käytetty ja kaikki muu kuluttaminen lopetettu!

Aftis se ajoitus onkin nyt tosi mysteeri. Kun jos oma ovis oli jo eilen, niin tänään olisi pitänyt tehdä inssi. Mutta jos se ei ollut, niin aivan kuten sanoit, pregnylin jälkeen pitäisi odottaa 36h. Mutta siihen taas ei ole nyt aikaa, kun klintsu menee kiinni neljältä, ja vasta tänään ip sain sen piikin...

Vierailija
10/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigge: Kunhan haaveilen, en siis todellakaan usko mihinkään kaksosjuttuihin! =) Mutta kyllähän tässä kaikki vaihtoehdot käy mielessään läpi. Kyllä mä kans pistäisin ton hiusten rasvoittumisen jonkinlaisten hormonimuutosten piikkiin, on nimittäin taas pää aivan ku öljytty - aamupäivällä siis pesin pääni!! Mutta on siis ollut taas niin erikoinen kierto että voi olla jotain aivan muuta kuin raskauteen liittyvää - tai paremminkin hyvin todennäköisesti on jotain muuta! ;) Ja kuule, kyllä se ovisaika sieltä taas tulee, nopeemmin ku uskotkaan!!!!!

Milka: Ohhoh, jopas sun kroppa on tsemppaantunu! :) Toivotaan että inssi ehtii hätiin ja se aarre sieltä vihdoin sais alkunsa! Nii, olenhan myös minä noissa piinistelijöissä tällä hetkellä, vaikkei kovin todennäköistä ookaan! :D

Bianco: Sinä se oot päässyt tositoimiin, hienoa! Kyllä se piikittely siitä lähtee käyntiin, vaikka varmasti alkuun jännittää! Vaikka oothan sä vissiin sit tänään jo ekan piikin tuikannutkin nahkaan! ;)

Kille: Voi sua, aina se pettymys vaan on suuri! Mutta kuten huomaat meikäläisestä, ei kannata luopua toivosta! ;) Täällä se minäkin vaan jaksan uskoa/toivoa, vaikka viikko oviksen jälkeen jo alkoi tiputtelemaan... Paitsi että tänään ei oo tuhrutellut...

Ja sitten pitää tosiaan vielä täsmentää, että nuo mun horinat kaksosista ym. on siis vaan ihan viatonta haaveilua/hupsuilua, en mä nyt tosissaan tuollaisia " toivo" . Mutta siis että ajatuksena huomaan ettei olisi enää niin vastenmielinen kuin vielä jokunen aika sitten! ;)

Nyt meen nukkumaan ja mielenkiinnolla odottelen huomista, tuhruttaako vai ei vai alkaako kunnon tulva jo! Öitä!!!

Vierailija
11/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole vielä tänään kirjoitellut???? Minäpä nostan pikaisesti pinoa.

Kiitokset kannustuksesta Naksu, Aftis, Milka ja muillekin hengessä mukana olleille!! Tänään on mieli jo pikkasen parempi ja eihän se muu auta kuin että uuteen nousuun...... Voi kun tästä joskus saisi lomaa, mutta aina se täti vaan sitkeästi löytää tiensä tänne.... Mälsää! Varasin sitten tuossa juuri ajan ivf:n suunnitteluun! Se on parin viikon päästä, jolloin on noin kp12 (vieläkin vaan tiputtelee, että en oikein tiedä milloin vaihtuu oikeaksi kp1:ksi). Kylläpäs rupesikin jännittämään!

Ja huomasin, että eihän tässä mitään välikiertoa tule, vaan tämän alkavan kierron lopussa aloitan sumuttelut..... No hyvä vaan! Aiemmin vaan olin ajatellut, että yksi kierto ilman mitään mömmöjä ja vasta sitten seuravaasta. Aika menee niin nopsaan, että kohtahan on joulu..... ja joululahjoista ei tietoakaan, mitähän miehelleni ostaisin. Tietysti mielessä olisi vain ja ainoastaan toiveissa lahjaksi se oma nyytti, mutta eipä taida se toteutua :-(

Ketkäs muut suunnittelivatkaan ivf:ää tammikuulle?

Tulkaahan kertomaan kuulumisia!

Kille

Vierailija
12/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, Dese! Sun viikonloppu kuulosti niin samalta kuin mitä mulla oli ekassa clomikierrossa kesällä. Aiheuttaahan lapsettomuus itsessäänkin masista, mutta clomit saattaa pahentaa asiaa. Tai sitten se on vaan sattumaa. Tässä kierrossa mulla ei oo masisoireita ollut. Piristystä!

Naksu, toivottavasti saat selvyyden hormoniheittelyihin. Tuskin se mitään vaarallista ainakaan on.

Piggeliina, kärsivällisyyttä alkukiertoon. Jospa aika kuluisi nopeemmin joulua odotellessa :)

Milka, tuu sitten kertomaan, miten meni inssi ja pääsitkö piinailemaan. Me niin kaikki toivotaan, että sua nyt onnistaisi!

Kille, voi kurjuuksien kurjuus, että meni mönkään tämä inssi. Eihän toivo ole kai vielä täysin mennyt, mutta ymmärrän kyllä, että pettymysten jälkeen ei aina jaksa toivoa. Meillä on myös suunnitelmissa ivf tammikuuksi. Oon sua varmaan 1-2 viikkoa jäljessä, kun mulla pitäis alkaa menkat vasta ens viikolla. Mutta sitä ennen sulla on vielä luomumahis! Me ei olla vielä päätetty, pidetäänkö seuraava kierto täysin taukoa vai otanko clomeja vielä. Oliskohan parempi pitää taukoa ennen niitä kunnon hormoneja?

Biancolle onnea muniksen kasvatteluun!

Mukavaa, Keiju, jos liityt joukkoon!

ON: Kevyttä piinailua on siis ilmassa, ja toiveikastakin jopa. Oon kyllä ollut yks hermokimppu viimeisen viikon, joten jos nyt tärppäisi, niin kaikki stressiteoriat saisi minun kohdalla heittää romukoppaan! Huomisen verikokeen perusteella sitten tietää, että oliko ovista. En ihan tiedä, koska tulokset tulee, luulisin, että tällä viikolla. Sellaista halusin kysyä, että onko kenelläkään muulla oviksen jälkeen sellaista " muljahduskipua" munasarjojen kohdalla. Se tuntuu mm., kun istuu alas ja vessassa käydessä. Mulla on ollut sitä aina, ja nytkin parhaillaan, tällä kertaa lähinnä oikealla puolella, kun ovis olis oletettavasti vasemmalta. Sitä kestää muutamasta päivästä viikkoon. Mietin, että voisko se johtua pco:sta, siis että siellä ne pikkurakkulat poksahtelisi itsekseen. Tämä on kyllä ihan oma puoskariteoria. Tietääkö joku paremmin?

Huiskutusta kaikille enskoille!!

Vannis

Vierailija
13/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pimeetä ja niin loppusyksyistä kun tähän aikaan vuodesta vaan voi olla! Yleensä olen ihan aamuvirkku, mutta nyt joutuu torkuttamaan kelloa aamuisin kun ei meinaa millään jaksaa nousta. No, onneksi kohta on joulu ja sitten jo mennään kevättä kohti. Positiivinen ajattelu kunniaan!

NAKSU: Kylläpä sulla alkoi tuhruttelu jo aikaisin... Kumpa se täti tajuais pysyä poissa. tuo ajatusleikki kaksosista on käynyt täällläkin mielessä ja jotenkin on ruusunpunainen kuva tuplaonnesta, jonka kaksoset toisi. Vaikka totuus on tiestysti se, että kovaa työtä kahden pienen kanssa oleminen olisi. Toisaalta mieluummin kaksi kerralla kun ei yhtään :)

DESEJO: Lohtuhalaus täältäkin suunnalta! Nuo epätoivoiset päivät tuntuvat kuuluvan tämän " taudin" kuvaan ja joskus sitä on annettava itselle lupa itkeä ja surra oikein kunnolla. Ja kyllä me kuuntelemme, sitähän varten tämä palsta on! Kunnon tunteiden tuuletuksen jälkeen olokin paranee!

PIGGELIINA: Ihanaa, sinulla on loma tulossa! Nautihan sitten lomastasi oikein kunnolla ja rentoudu! Joskus mietin, että tästä vauva-asiastakin pitäisi olla määrätty pakollista hermolomaa joskus. Mutta toivottavasti saat rentouduttua lomallasi!

MILKA: Jotenkin en voi olla ihailematta sisukkuuttasi ja päämäärätietoisuuttasi! Hoidot ovat kalliita kahdellekin, mutta sinä käyt asiat läpi yksin.. Toivoisin erityisesti sinulle (vaikka tietysti meille kaikille) plussaa pikaisesti. Jaksamista sinulle tosi paljon, olen varma että odotuksesi vielä palkitaan!

BIANCO: Onnea sinulle inssiin! Kaikki menee varmasti hyvin! Toivottavasti saat järjestettyä niin, että pääset lähtemään töistä ilman sen suurempia selittelyjä.

KILLE: Halaus ja lohdutus! Voi miten kurjaa, että joudut kärsimään pettymyksistä! Hyvä, että homma jatkuu ilman taukoja, niin toivottavasti se positiivinen tuloskin on lähempänä!

AFRERNOON: Peukut täällä pystyssä, että just se oireettomuus olisikin hyvä merkki! bd db db db !!

VANNIS: Tsemppiä piinailuun, toivotaan että se päättyy positiivisesti! Olisi niin hyvä, että ihmisessä olisi joku " stressipoistonappi" jota voisi näissä tilanteissa painaa, mutta ei... Ja helppohan se muiden on sanoa, että ota ihan rauhassa vaan. Noista " muljahduskivuista" en kyllä osaa sanoa mitään, kun ei ole oikein oviksestakaan hajua..

ON: Lääkärissä ultrattiin ja olen ovuloinut tässä kuussa! Tikkuun kun en ole koskaan ovista saanut, niin luulin jo että vika olisi siinä. Nyt sitten ensi kierrossa kk-kierron kartoitus verikokeilla. Toivoisin pääseväni mahd. pian sinne aukiolotutkimukseen, mutta se menee nyt sitten ensi vuoden puolelle. Lääkäri oli sitä mieltä, että kaikki ajallaan eikä suostunut kiirehtimään asiaa. Pääasia, että asiat etenevät. Ennen lääkäriä myös minä otin pienen itkumaratonin ja surkuttelin tilannetta oikein kunnon itsesyytöksillä varustettuna. Nyt kuitenkin katse taas tulevaisuudessa ja ihan suht positiivisin mielin. Pakkohan tämän on joskus onnistua, vai mitä?

Huiskutuksia myös kaikille niille enskoille, joita en nimellä maininnut!

-Diina-

Vierailija
14/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakohan kukaan enää mua, harvakseltaan oon nyt käynyt täällä ilmoittelemassa itsestäni, lueskellut kyllä olen teidän jutustelujanne senkin edestä :)

Meillähän tosiaan peruuntu se " hoitojenaloitus" -lääkäri lääkärin estymisen takia sillon muutama viikko sitten, uutta aikaa ei olla vieläkään saatu, koska lapsettomuus lääkäri käy harvakseltaan täällä meidän terveyskeskuksessa ja aikoja ei vaan yksinkertaisesti ole ollut, niitä siis odotellessa. Harjoiteltu peittojen alla on entiseen malliin, vaikkei toivoa enää oikeastaan luomu plussasta olekaan. Lapsettomuus tuntuu vaan kyllä edelleen niin kipeälle aiheelle, ettei siitä tahdo pystyä puhumaan vielä ilman kyyneleitä. Miehen kanssa oltiin tänään ulkona syömässä ja viereisessä pöydässä istui viimeisillään raskaana oleva nainen..silmät eksyi ihanan isoon masuun tuon tuosta :( mieskin tuumas että se on niin helppo sanoa että tehdäämpä lapsia...vedet tuli taas silmiin tuosta..onneksi mies osasi kääntää jutun leikiksi etten pillahtanut taas itkuun sanomalla että tekniikassa tuskin meillä on mitään vikaa ;) on noi miehet kyllä...

Täti kolkuttelee täällä normaaliin säännölliseen tapaansa jo ovelle :( no mutta tietääpä ainakin että kierrossa ei ainakaan pitäisi olla mitään häikkää, oviskin bongataan joka kuukausi samoilla merkeillä.

Peukkuja pidetään kaikille plussautumisesta bd :)

Palailen taas joskus uusien juttujen kera, joka päivään kuulutte kuitenkin rakkaat enskat :) moikka moi. -apila

Vierailija
15/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuu kolkuttelee jo nurkan takana ja nyt on tuo pimeyskin hieman alkanut väsyttää. Täällä etelässä kun on niin synkkää ja lumetonta. Viikonloppuna ajattelin laittaa jouluvaloja ikkunoihin ja kaivaa kynttilöitä esiin. Se tuo mukavasti valoa tähän ankeuteen. Alle kuukauden päästä ollaan jo menossa taas valoa kohti. Joka vuosi puhun kirkasvalolaitteen hankinnasta ja joka vuosi se jää hankkimatta. Ehkä sitten ensi vuonna. :)

ON: Kp 6 ja menkat loppumaisillaan. Ja suunnitelmat hoitojen jatkumista varten seuraavat: a)menen hyvissä ajoin verikokeisiin ja jos arvot ovat ok niin b) soitan Väestöliittoon ja ilmoittaudun ensi kierrossa inssiin. c) jos menkat alkaa siten, että kierron 3-5 päivät osuu joulun pyhille eikä voida aloittaa pistoksia niin d) aloitan clomit ja tehdään seuraava inssi niiden avulla. e) käyn endokrinologilla varmistamassa arvot f) menen inssiin ja g) kahden viikon päästä tuuletellaan plussaa! :D Ja tässähän suunnitelmassa ei ole mitään mahdollisuutta mennä minkään mönkään..;)

NAKSU: Mikäs hormonihiiri sinusta on tullut? :) Jos ei teille nyt tule niitä kaksosia niin toivottavasti tärppää heti ensimmäisestä inssistä kuten Q:lla aikoinaan! Ja jos sinä olet ¿haaveillut¿ kaksosista niin minä puolestani olen nuorempana haaveillut kolmospojista. Ja niiden nimet olisi olleet Kasper, Jesper ja Joonatan.. Tuosta voit päätellä kuinka vanha silloin olin..;) Veljelle syntyi tovi sitten kaksoset ja on ne kyllä niiiiiin ihania! Minulla ei ssg aiheuttanut vuotoa mutta eka inssi kylläkin.

TUISKULLE pahoittelut ikävistä tuloksista!! *halaa*

DESELLE halauksia kurjan mielen keskelle.. Muistan miten itselläkin oli tuollaisia aikoja tosi usein vielä vuosi sitten, mutta nyt on jotenkin jo pitkään ollut aika seesteinen olo. Itke kun itkettää ja naura kun naurattaa, niillä eväin pääsee pitkälle tässä lapsettomuudenkin peikossa.. Ja nuo miehet on kyllä aika säälittäviä kun ne yrittää ymmärtää sitä epätoivoa.. Minun mieheni on ainakin aika pallo hukassa noissa tilanteissa eikä oikein osaa sanoa mitään.

PIGGELIINALLA näyttää olevan yhtä jännittävä osa kiertoa kuin minullakin..:) Eiköhän me taas puolentoista kuukauden päästä taas piinailla..;)

Toivottavasti MILKAN inssi osuu nappiajoitukseen epäilyksistä huolimatta! Aika hurjiahan nuo maksut ovat ainakin yksikseen maksettaviksi. Onneksi sinulla on nyt noita tukijoukkoja.

Onko BIANCO menossa kohti inssiä? Vitsit te olette urheita noiden pistosten kanssa.. Minua ne vieläkin hirvittävät, tosin en onneksi ole enää ahdistunut asiasta! Olen jo kysynyt parilta hoitsukaverilta, että josko he voisivat pistää minua jos en itse siihen pysty..:) Meillä inssi oli aika nopeasti ohi, eikä kyllä tarvinnut makailla kun pari minuuttia. Mutta ei kyllä sen jälkeen jostain syystä tehnyt mieli mennä takaisin töihin. Olen nykyisessä työpaikassani sopinut pomon kanssa niin, että pidän virkavapaata aina hoitopäivät.

KILLELLE pahoittelut tiputtelusta!! Oliko sinulla luget tukena? Yleensä noissa tiputtelutapauksissa käytetään niitä.. Ainakin minulla on sellainen käsitys.. Onpa kyllä harmi tuollainen tuhruttelu..:( *halaa*

AFTIKSELLE peukkuja piinan keskelle!! bdbdbdbdbd Minullakin oli inssissä ja ssg:ssäkin vaikeuksia katetrin sisään saamisessa, kun kohdun suu on käyrä. Se kyllä hieman sattui..:(

VANNIKSELLE myös piinailupeukutuksia! bdbdbdbd Lisää plussia tähän pinoon vaadin minä! ;) Tulehan kertomaan sitten s-prog tulokset!

Kyllä se DIINA joskus vielä onnistuu, vaikka välillä epätoivo iskeekin! Hienoa että hommat kuitenkin etenee, vaikka ainahan se olisi kiva, että kaikki menisi mahd. nopeasti.

APILALLE tsemppiä odottelun keskelle. Onko teillä mahdollista mennä yksityiselle puolelle hoitoihin? Itse olen myös tutkaillut ihmisten vatsoja ja olen huomannut että epäilen kaikkien olevan raskaana.. Ihan kuin olisi helpompaa ottaa vastaan raskausuutisia kun on jo muka arvannut asian ennemmin..:) Itseasiassa meillä on taloyhtiössäkin oikeat lisääntymistalkoot! Vauvoja on ja syntyy kuin sieniä sateella.. Vaan ei vielä meille.. huoh. Mutta jos jotain positiivista niin tekniikka on ainakin kunnossa..;)

Miten KILLAN tädinkarkoitusoperaatio etenee? :)

Kaikille hirmuisesti vikutuksia!

-Tuittu-

Vierailija
16/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on pitkä aika, kun viimeksi kirjoittelin. Viime viikolla on ollut mukamas kauhea kiire ja nyt sunnuntain ja maanantain oon sitten ollut kauheessa vatsataudissa ja kuumeessa. Nyt rupee jo onneksi helpottaan, kuume on laskenut ja ruokakin on jo sisällä pysynyt, mutta vähän heikko olo on muuten.

NAKSU: Toivottavasti täti ei ole eksynyt sinne ja otat sen plussan nyt. Tota kaksosjuttua mäkin oon miettinyt, kun teoriassa se on mahdollista hoitojen kanssa. Toisaalta se tuntuu ihanalta ajatukselta ja toisaalta taase ei, kun on nyt läheltä seurannut kaveria ja sen kaksospoikia (nyt 9 kk ikäsiä) eli aika raskasta se on ainakin ensimmäinen vuosi.

DESE: Tiedän melkein tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Oon itsekin ollut samoissa tunnelmissa useastikin ja itkeä tihrustanut tosi herkästi. Varsinkin nyt viime aikoina normaalia enemmän, kun on pikku hiljaa alitajunnassaan myöntänyt ettei meille tule luomusti lapsia. Varsinkin parhaan kaverin näkeminen välillä on tuskaa, joka on nyt viimeisillään raskaana. Heillä kun tärppäs heti ekasta kierrosta ja meillä ei vuodenkaan jälkeen. Tiedän, eihän se ole meiltä pois ja oon tosi onnellinen heidän puolestaan, mutta silti se välillä kolauttaa. Eli itku aina helpottaa ja suru pitää surra pois. Ja kyllä teillekin, niinkuin meille kaikille se pieni ihana käärö suodaan. ISO HALI sinnepäin.

MILKA: Tsemppiä inssiin.

KILLE: Voi ei, nyt jo tuhruttelee. Toivottavasti täti eksyy matkalla ja tuhruttelu loppuu vai joko se väkisin änkes kylään.

KEIJU: Tervetuloa joukkoon!

VANNIS: Iso kasa tsemppiä piinailuun.

DIINA: Hienoa, kun olet ovuloinut ja nyt oikein todistetusti =) Tsemppiä jatkon suhteen.

APILA: Toivottavasti saat pian lääkärille uuden ajan ja pääsette asiassa eteenpäin. =)

Iso vilkutus PIGGELIINALLE, KILLALLE, BIANCOLLE, VIHERVAARANANNALLE, TUISKUTIUSKULLE, TUITULLE, AFTERNOONILLE, OON@LLE ja kaikille muillekin ihanille enskoille, joita en muistanut mainita.

ON: kp13/28-30 menossa ja torstaina aloitan terojen syömisen taas kerran, että pysyis noi kierrot kasassa. Mies kävi maanantaina viemässä simpat testattavaksi ja niistä odotellaan tuloksia parin viikon päästä. Jännityksellä tässä niitä tuloksia nyt ootellaan. Sitten pitää tulosten saavuttua tilailla ekaa käyntiä lapsettomuus polille eli julkisella ollaan hoidossa näin aluksi.

-Kathy-

Vierailija
17/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan minunkin puolestani Keiju!!

Nyt hyvää yötä!

-Tuittu-

Vierailija
18/33 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ollut laiskan puoleinen kirjoittelija eikä aika tahdo riittää edes pitkien pinojen lueskeluun, mutta ajattelin tulla ilmoittamaan että hengissä ollaan ja hengessä mukana kovasti Enskojen joukoissa.

Muutama uusi nimikin on ilmestynyt kirjoittelemaan, tervetuloa kaikille!

Mulla on ollut muussa elämässä niin paljon menoa ja meininkiä, että vauva-asiat on olleet pikkuisen taka-alalla nyt, ehkä ihan hyvä. Totta kai asia aina välillä iskee mieleen, kun näkee toisten vauvamahoja tai jotain muuta asiaan liittyvää. Ja koko ajan sitä palkää että milloin taas seuraava ystävä tai tuttava ilmoittaa olevansa raskaana.

Moni täällä onkin jo hoidoissa, tsemppiä kaikille! Meillä on pidetty kiinni alkuperäisestä sunnitelmasta eli ensi vuoden puolella hoitoihin jos ei sitä ennen tapahdu mitään. Nyt on meneillään kp 25/31-33 eli ensi viikkoon pitää odotella ennen kuin taas tietää missä mennään. Kauheasti en toiveita elättele, kun olin itse reissussa juuri oletetun oviksen (en testaillut) aikoihin.

Mukavaa marraskuun loppua kaikille, palailen taas kun ehdin!

Brooke

Vierailija
19/33 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]Tulin vaan ilmoittautumaan, että hengissä ollaan täälläkin, vaikka tätiä kestitäänkin kolmatta päivää! ;) Mieli on hyvä, kun ei mitään toiveita plussasta ollut. Mies ei ole vielä aukaissut sanaista arkkuaan hoitoihin lähdöstä, mutta odotellaan rauhassa! :)

Vilkutukset kaikille, erityisesti Brookelle pitkästä aikaa! Palaillaan!

Killa

Vierailija
20/33 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis kaikille enskakamuille ja kiitokset lohdutuksen sanoista. Täällä odotellaan huomiseksi tai ylihuomiseksi tulosten saapumista ja ollaan hiukkasen viisaampia. (toivottavasti)

Dese ¿ täällä saa onneksi jurputtaa myös niitä pahoja oloja. Sitähän varten täällä ollaan, että jaetaan ilot ja surut. Kyllä varmasti jokainen meistä voi jakaa sen tunteen¿ ei toivo kenellekään niin pohjamudissa rypemistä *halaus* Onneksi sieltä suunta on vain ylöspäin 

Milka: Voi harmistus, jos se nyt ohi ehti menemään. Toivottavasti ei ole vielä liian myöhäistä bdbdbd

Tsemppiä Biancolle piikityksiin ja Aftikselle, Naksulle ja Vannikselle peukkuja bdbdbdbd

VihervaaranAnnalle hauskaa lomareissua!

Apila: Toivottavasti pääsette kohtapuoliin hoitoihin. Olikos teillä mikä syy, ettei luomulla onnistu? On niin lahopää, ettei muista, vaikka olisitkin kertonut sen jossakin vaiheessa.

Oletteko muuten huomanneet miten ihanaa on seurata miehen kasvua ja kypsymistä vauva-ajatukseen. Sitten kun ne miehet voivat vielä yllättää niin kuin Desen mies kaksospuheillaan  Kyllä se Killa sinunkin miehesi vielä yllättää positiivisesti. Se kun vaan vie aikaa¿

Olipas täällä käynyt moni kertomassa kuulumisia, etten ihan kaikille muistanut kommentoida. ENSKAHUISKUTUS KAIKILLE!

Tuisku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi