Voiko mies pitää sormusta kaulakoruna?
Vai luulevatko naiset aivoillaan, että kyseessä on kihla-/vihkisormus ja mies on varattu?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei me kerrota sulle.
Fine, keep your secrets. :] AP
Ai meinaatko että sinullakin kävisi flaksi kun sinun luultaisi olevan varattu ja siten joku haluisi alkaa "toiseksi" naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me kerrota sulle.
Fine, keep your secrets. :] AP
Miksi sä kyselet noin pökelöitä?
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaatko että sinullakin kävisi flaksi kun sinun luultaisi olevan varattu ja siten joku haluisi alkaa "toiseksi" naiseksi?
En. AP
Ei voi. Osoittaa huonoa makua ja karkoittaa kaikki naiset pois.
Pidä se paidan sisällä niin kukaan ei luule mitään siitä sormuksesta. Jos olis esillä niin saattaisin ajatella että oot varattu.
Voi toki pitää, mutta aika homoa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Aioin juuri jättää samanlaisen vastauksen. Kuka olet? :D
Vierailija kirjoitti:
No nyt on naisenlogiikka... Että sormus muuttaa maagisesti miehen seksuaalisensuuntautumisen. Eri.
Riippuu niin paljon kokonaistyylistä, onko Michael Monroe vai Juha Sipilä.
Kiitoksia palstanaisille näistä hienoista kommenteista. :] Ciao! AP
Joo voi. Hopeaan taittava ei näytä varatun korulta, ne metallit. Kultaisesta ei tietoa.
Ikävää, ettei ap selvästi saanut haluamiaan ihailevia kommentteja. Homona ovat pitäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on naisenlogiikka... Että sormus muuttaa maagisesti miehen seksuaalisensuuntautumisen. Eri.
Minä olen mies ja minun mielestäni se on aika tyttömäistä pitää sormusta kaulakoruna, joten mieheltä se on homomaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, ettei ap selvästi saanut haluamiaan ihailevia kommentteja. Homona ovat pitäneet.
Taitaa se homo ollakin. Kaappihomo vähintään.
Ei me kerrota sulle.