Suomessa katsotaan näköjään hyvällä jos puolue haluaa kurittaa köyhimpiä ja heikompia! WTF happened?
Suomalaiset luopuvat ilomielin sosiaali- ja työttömyysturvasta! Ei tule mieleen että itse tai läheinen voi jäädä työttömäksi tai sairastua....
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin persuja tarkoitat?
Ajavat tänne Trumpin USAta, missä vain valkoisilla miehillä on oikeuksia.Trump paransi mustien asemaa enemmän kuin yksikään presidentti ennen häntä. Tämä on tosiasia. Vihervasemmistolaisten ongelma on se, että he eivät ole kiinnostuneet muusta kuin epämääräisistä mielikuvista ja tunneasioista. Tosiasiat eivät heitä kiinnosta.
Voi mitä potaskaa.
Ja Trump nimitti korkeimpaan oikeuteen tuomareita jotka vei naisilta oikeudet. Sama ilmapiiri on leviämässä tänne persujen mukana. Ne jumaloivat Trumpin ajatuksia.
Trump nosti mustien työllisyysasteen kaikkien aikojen korkeimmaksi jenkeissä. Tämä on faktaa. Vihervasemmistolaiset eivät kykene omaksumaan tosiasioita, vaan mielikuvat ja epämääräiset tunteet ratkaisevat.
Kannattaa varautua riskeihin itse, niin ei tarvitse ulista siitä, ettei valtio hoivaa tarpeeksi.
Kauhealla velkamöröllä pelotteluhan jo todistettu kusetukseksi. Mitä muuta kiusaajapuolue kokkareilla on pussissaan?
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen kommentti, että vasemmistopuolueet VÄITTÄVÄT kokoomuksen haluavan kurittaa köyhiä, mutta tuostahan ei ole kysymys. Vasurit vaan päällehuutamalla joka kysymykseen tätä samaa mantraa, välttelevät itse vastaamasta kysymykseen siitä miten he aikovat sopeutuksen toteuttaa. Göbbelskin jo tiesi, että jos valhe on tarpeeksi iso, ja sitä toistaa tarpeeksi, niin siihen aletaan uskoa. Tällä se Putinkin maataan pyörittää.
Vilkaseppa lähihistoriaa, vaikkapa viimeiset 50 vuotta- kokoomuksella on aina ollut sama linja. Rikkaille kaikki ja köyhille turpaan. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen kommentti, että vasemmistopuolueet VÄITTÄVÄT kokoomuksen haluavan kurittaa köyhiä, mutta tuostahan ei ole kysymys. Vasurit vaan päällehuutamalla joka kysymykseen tätä samaa mantraa, välttelevät itse vastaamasta kysymykseen siitä miten he aikovat sopeutuksen toteuttaa. Göbbelskin jo tiesi, että jos valhe on tarpeeksi iso, ja sitä toistaa tarpeeksi, niin siihen aletaan uskoa. Tällä se Putinkin maataan pyörittää.
Vilkaseppa lähihistoriaa, vaikkapa viimeiset 50 vuotta- kokoomuksella on aina ollut sama linja. Rikkaille kaikki ja köyhille turpaan. Aina.
Kauemmin niillä on ollut tuo linja. Kaikkia työntekijöiden oikeuksia on vastustettu aina. Eikä ikinä ole mennyt niin hyvin että palkkoja voisi nostaa ilman lakkoja tai vähintään lakoilla uhkausta.
Tuohonhan se kokoomuksen suosio perustuu, kateelliset duunarit äänestää kokkareita jotta ne leikkais kaikkein köyhimpien tukia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten normaalit ihmiset säästävät rahaa ollessaan töissä.
Eivät kaikki palkat ole niin isoja, että niistä pystyy säästämään "sitä varten".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin persuja tarkoitat?
Ajavat tänne Trumpin USAta, missä vain valkoisilla miehillä on oikeuksia.Trump paransi mustien asemaa enemmän kuin yksikään presidentti ennen häntä. Tämä on tosiasia. Vihervasemmistolaisten ongelma on se, että he eivät ole kiinnostuneet muusta kuin epämääräisistä mielikuvista ja tunneasioista. Tosiasiat eivät heitä kiinnosta.
Voi mitä potaskaa.
Ja Trump nimitti korkeimpaan oikeuteen tuomareita jotka vei naisilta oikeudet. Sama ilmapiiri on leviämässä tänne persujen mukana. Ne jumaloivat Trumpin ajatuksia.
Tämä selvä. Mitä ajattelit tehdä miesten oikeuksien puolesta?
OIkeistolaisuus on Suomessa lisääntynyt, kun hyvätuloiset lukevat Twitteristä joka päivä rikkaiden amerikkalaisten mielipiteitä. Lisäksi Suomessa on tullut yhä suurempi kuilu rikkaiden ja köyhien välille. Valitettavasti on paljon ihmisiä, joilla ei ole pienintäkään empatiaa köyhiä kohtaan, ja senhän täällä ketjuissa kyllä huomaa.
Suurin osa Kokoomuksen äänestäjistä ei todennäköisesti piittaa, vaikka täällä olisi enemmän ihmisiä kaduilla, niin kuin USA:ssakin. Hyvinvointivaltio ei ole heille enää ihanne, vaan kallis turhake, joka on saatava pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin persuja tarkoitat?
Voi mitä potaskaa.
Ja Trump nimitti korkeimpaan oikeuteen tuomareita jotka vei naisilta oikeudet. Sama ilmapiiri on leviämässä tänne persujen mukana. Ne jumaloivat Trumpin ajatuksia.Trump nosti mustien työllisyysasteen kaikkien aikojen korkeimmaksi jenkeissä. Tämä on faktaa. Vihervasemmistolaiset eivät kykene omaksumaan tosiasioita, vaan mielikuvat ja epämääräiset tunteet ratkaisevat.
Hillittömän hauskaa, että persut kaikista ihmisistä esittää täällä mustien ystävää.
Trump ei todellakaan parantanut mustien tilannetta, päin vastoin.
Trump ajaa äärioikeistolaista, yrityksiä suosivaa politiikkaa, ihan kuten persutkin. Siinä ei ihmisoikeudet paljon paina.
Menisin heti töihin pienelläkin palkalla jos joku ottaisi 57v hitaan ja sairaan rajoitteisen. Minun pitää päästä vessaan vähän väliä kun on levoton rakko tai muuten kusen housuuni. Sitten minulla on todettu hahmoitus häiriö niin ettei pää toimi ihan normaalisti. Olen niin vanha ettei omassa koulu ajoissani tiedetty niistä oppimisvaikeuksista yhtään mitään vaan luokiteltiin tyhmäksi.
Minä en vain ole sellaisessa kunnossa että voisi kerätä työlläni voittoja työnantajalle jotta työnantaja saisi kerätä itselleen ennen näkemättömiä rikkauksia ulkomaita myöten.
Järkyttävän pienet palkat ihmetyttää nykyään kuinka paljon työnantajat rikastuvat. Omistajilla ja työnantajilla voi olla ihan älyttömiä rikkauksia. Työharjoittelijoita käytetään hyväksi raakasti keräämällä omaisuutta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten normaalit ihmiset säästävät rahaa ollessaan töissä.
Eivät kaikki palkat ole niin isoja, että niistä pystyy säästämään "sitä varten".
Ovat kyllä. Kaikki on kiinni menoista. Pystyin opiskeluaikana kesätyörahoista säästämään useamman tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Niin persuja tarkoitat?
Ajavat tänne Trumpin USAta, missä vain valkoisilla miehillä on oikeuksia.
Aina sama sdp:n rutina kun on pelko per.....ä .Kansa päättää ja toivottavasti nyt saavat oikean hallituksen eikä niin kuin viimeksi rinteen p.housun valitsemaa josta itse sitten joutui vähemmistöön.Kyllä on tultava toimeen niiden kanssa jotka kansa valitsee eikä valkata kuka mulle sopii.Hehän ovat kansanedustajia eivätkä oman edun tavoittelijoita tai heidän pitäisi olla.Kansa muistaa!!
ChatGPT4 tekee niistäkin työttömiä, jotka kuvittelevat olevansa täysissä sielun ja ruumiin voimissa työssäkäyviä hyvätuloisia eläkkeeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Demarien puoluetoimisto näköjään suoltaa tänne vaalipropagandaa ihan paniikissa.
Kukaan ei ole kurittamassa ketään. Tarkoitus on lopettaa rahan tuhlaaminen ja ulkomaille jakaminen, niin silloin ei tarvitse kuritaa SUOMEN köyhiä ja SUOMEN lapset pääsevät tarvitsemiinsa sydänleikkauksiin SUOMESSA, eikä heitä tarvitse lähettää Tanskaan ihan kuin jotain kehitysmaan lapsia.
Älä valehtele. Suomessa on nyt jo köyhiä, jotka joutuvat valitsemaan ruoan ja lääkkeiden välillä. Miten sä luulet, että käy, jos tukia leikataan edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Kauhealla velkamöröllä pelotteluhan jo todistettu kusetukseksi. Mitä muuta kiusaajapuolue kokkareilla on pussissaan?
Taivaalla lentävät esineet niiden mielestä vaalien tärkeimpiä asioita.
2 tuntia joutuu kuuntelemaan kun toimittaja ei osaa vieläkään vuosien tv-kokemuksen jälkeen sanoa kirjainta o . Suami, pualue, huano 🥵