Mielenkiintoinen ennakoiva juttu Iltalehdessä
Kommentit (28)
"Superyllätys"? Missä eriössä tuo toimittaja on elänyt viimeisen vuoden ajan? Omassa sossukuplassaan, vai?
Et sit viittiny kopioida juttua? Kai se on pakko taktisesti äänestää demareita, vaikka petyinkin koronatoimiin.
Kannatan Perussuomalaisia, koska he ymmärtävät mielestäni suomalaisten elämää.
Demareille lähtee ääni. Ainoa toivomme.
Joka ääni sunnuntaina voi olla se ratkaiseva...
Viimeksi sossuhallitus varmistui n. 7 000 äänellä...
Iltalehti. Tuo Persujen oma julkaisu.
Oliko kysytty ennen vai jälkeen persujen Kikypetoksen???
Vierailija kirjoitti:
Demareille lähtee ääni. Ainoa toivomme.
Nimenomaan! Nyt kaikki sunnuntaina uurnille vaikka tulisi puukkoja taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Joka ääni sunnuntaina voi olla se ratkaiseva...
Viimeksi sossuhallitus varmistui n. 7 000 äänellä...
Näin!
Minäkin olen kallistumassa persujen puolelle. Kannatan sitä, että perusasiat laitetaan kuntoon Suomessa.
Minuun on tehnyt vaikutuksen perussuomalaisten ihmisläheisyys. Ajatellaan suomalaisen parasta.
Näyttää siltä, että jytky on tuloillaan. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin äänestin persuja jo ennakkoon.
Näin myös minä.
Elämäni ensimmäisen kerran äänestin persuja. Puhtaasti taktikoin, sillä en voi sietää Marinin demareita. Kokoomusta olisin muuten äänestänyt, mutta kun vaarana oli sinipuna, niin ääneni meni persuille. Aito kaappipersu siis olen. Kahvipöydissä nyökyttelen persujen haukkujoilla, jollen kehtaa ihan hiljaa olla...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kallistumassa persujen puolelle. Kannatan sitä, että perusasiat laitetaan kuntoon Suomessa.
Leikkaamalla köyhät asunnottomiksi. Joo sillähän ne asiat tulee kuntoon. Lähetä rahasi suoraan lähimmälle vuorineuvokselle.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti. Tuo Persujen oma julkaisu.
No sossuillahan on omansa. Yle, jota me kaikki vielä joudumme pakosti rahoittamaan... :/
Homma on jo valmiiksi järjestetty ja kansan mieliksi tällainen "jännitysnäytelmä".
Perussuomalaisille menee ääni. Turvallisuus, talous, ilmasto, oikeudenmukaisuus, inhimillisyys.
Perussuomalaiset ymmärtävät, että Suomen osuus maailman ilmastopäästöistä on äärimmäisen pieni ja vaikka Suomen kaikki päästöt nollattaisiin niin sillä ei juurikaan olisi vaikutusta ilmastonmuutokseen. Suomalaisten elämää ei ole tarvetta kurjistaa yhtään sen hankalammaksi kuin mitä se nyt jo on.
Minun mielestä, kun olen nykyhallituksen toimia seurannut, niin nykyhallitukselle tärkeintä on Suomen näyttäytyminen hienona maan ulospäin kun taas Persusuomalaisille tärkeintä on auttaa suomalaisia ja laittaa Suomessa asiat kuntoon
Itsekin äänestin persuja jo ennakkoon.