Olen työkyvyttömyyseläķkeeĺlä mielenterveys syistä.
Kommentit (55)
vaistailetko itse itsellesi nyttenkin?
Poistoon
Miten pääsit? Kun jotkut ei pääse sitten millään. Itkitkö oikeissa kohtaa? Kelan lääkärit ovat täysiä mulkkuja jotka hylkäävät hakemuksia vaikka olisi täysin työkyvytön jonkun toisen lääkärin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on nettoeläkkeesi?
1570 euroa, brutto 1960 euroa. Kovat on veroprosentit eläkkeellä!
Naiset pääsevät helpommin kuin miehet. Sama tuomioissa. Naiset pääsevät jonnekin Hämeenlinnan naisivankilaan mikä ei ole edes varsinaisesti mikään vankila vaan paremminkin asuntola jossa on hyvin, hyvin vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsit? Kun jotkut ei pääse sitten millään. Itkitkö oikeissa kohtaa? Kelan lääkärit ovat täysiä mulkkuja jotka hylkäävät hakemuksia vaikka olisi täysin työkyvytön jonkun toisen lääkärin mielestä.
Skitsofrenia diagnoosilla suht helposti. - ap
Mulla meni yli 30000€/v. 2100€ jä räpylään...
Vierailija kirjoitti:
Onko eläke kortti?
On. Dimitri 19v.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaksisuuntainen?
Ei. ' ap
Harkitsen itse samaa kun olin viimeisessä työpaikassa niin ankaran kiusaamisen kohteena, että jos kertoisin siitä, lääkäri tuskin uskoisi vaan pitäisi minua psykoottisena. Minkä takia kysyisin toteaako lääkäri vain ettei kykene työhön vai saattaako hän tehdä matalalla kynnyksellä lähetteen pakkohoitoon, jos on työkyvytön?
Vierailija kirjoitti:
Onko eläke kortti?
Minulla on. Pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle mielenterveyssyistä kun täytin 30v.
Kun oikein inttää, ettei halua eläkkeelle, vaan kuntoutuksen ja paluun työelämään, silloin psykka taatusti kirjoittaa eläkemyönteisen B-lausunnon.
Tämä koettu.
Eipä ole päässyt, puolikkaalla työkyvyttömyyseläkkeellä nyt kohta kuusi vuotta, mutta koko eläkkeelle ei pääse. Ikävintähän tässä on se, että tuo puolikas eläke, joka on alle tonnin brutto, laskee kaikkia muita tukia. Esimerkiksi työttömyyspäivärahaa sain huikeat 1,72 €/pv. Asumis- tai toimeentulotukeakaan en saa.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen itse samaa kun olin viimeisessä työpaikassa niin ankaran kiusaamisen kohteena, että jos kertoisin siitä, lääkäri tuskin uskoisi vaan pitäisi minua psykoottisena. Minkä takia kysyisin toteaako lääkäri vain ettei kykene työhön vai saattaako hän tehdä matalalla kynnyksellä lähetteen pakkohoitoon, jos on työkyvytön?
Kelan kautta hakeminen on kyllä mahdotonta. Muiden kautta ehkä hitusen helpompaa.
No en!