Rintojen paras koko (miehet)
Suuret, eli E-H. Aivan sama onko silikonit vai aidot, kunhan tuntuvat aidoilta. Hieman riippuvat päärynät.
Kommentit (36)
D-kuppi ehdottomasti. Kunnon naisella on D-kuppi.
Joo no silikonit nyt ei kauaa tunnu aidoilta oli mitä muovia vain koska ne koteloituu sinne ihon alle ja sitten muovin päältä tuntuu vain kova ja karea arpinen kudos... että sikäli on sillä nyt pikkuisen väliä. Tietysti silokonit ja arpikotelot voi aina poistattaa ja laitattaa uudet täytteet sisälle, mutta ei se ehkä ole se autuaaksi tekevä tie. Älkää menkö plastiikkaklinikoiden halpaan.
Itse kysymykseen vastaus on isommat kuin minulla, käteensopivat on ihan tutkitusti se mikä viehättää miehiä eniten. Mutta silikonit ei silti ole tähän ratkaisu.
No ihan ehdottomasti pienet rinnat tykkimäisillä nänneillä
Aika harvalla miehellä on noin isot.
Mikä ihmeen kysymys tuo oli edes olevinaan kun vastasit siihen jo viestissä?
Vai oliko tarkoitus rajoittaa vastaus vain tuollaisiin löllyviin läskipalloihin?
Sellaiset käteen sopivat. Tyttöystävälläni on 75C rintaliivit, ja rinnat liivien sisällä ovat täydelliset.
Erikseen on tietysti kaikki fetissijutut, hillittömän kokoisten rintojen välistä suuhun pannessa tms.
Vierailija kirjoitti:
D-kuppi ehdottomasti. Kunnon naisella on D-kuppi.
Kiitos. Saisiko olla kuuma kupillinen D-tä?
T. D-tuvan emäntä.
E tai F. En puhu nyt pienikokoisista naisista, tai keskustelusta rinnanympäryksestä. 170cm uhreillullinen nainen noilla rinnoilla, oli oikeat tai feikit ovat just eikä melkeen. Ja kyllä, silikonit voivat tuntua aidoilta.
Omalla muijallani 85E tissit. On mahtavat, ihana puristella ja imeskellä. Kyllä kelpaa.....
Vierailija kirjoitti:
No ihan ehdottomasti pienet rinnat tykkimäisillä nänneillä
Komppaan. Olen perso pienille tisuille.
Kiinteä puolipallo B tai C.
Roikkuvat jymylollot ei ihan niin esteettinen, mutta ei myöskään dealbreaker. Koko rinnat ovat melko epäkiinnostava asia.
Olin aina tykännyt kunnon kannuista. Mut nykyään jostain syystä vaan a/b/c kuppi on ihan paras;) jännäjuttu miten niin muuttui. M46
Löllöt, isot. En osaa sanoa koko tarkemmin, mutta päärynän malliset, isot nännipihat. Ja jos vielä suonikkaat tissit, niin ovat kyllä seksikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Löllöt, isot. En osaa sanoa koko tarkemmin, mutta päärynän malliset, isot nännipihat. Ja jos vielä suonikkaat tissit, niin ovat kyllä seksikkäät.
Käytkö sä vakoilemassa ikkunani takana?
N50.
Ihmisen tärkein erogeeninen alue on aivot, mutta jos mennään pelkkä estetiikka edellä, niin pienet ja ryhdikkäät. Silikoneihin en ole onneksi koskaan törmännyt, olisivat suuri turn-off.
Kunhan ei ole mitkään ketunnokat tai vaahtokarkkinännit, niin on hyvä. Isot nännipihat on kamalat.
Silikoneista, jos ne on hyvin laitetut, ei tiedä, ovatko ne aidot... Hylkäättekö esimerkiksi parisuhteessa ollessanne naisen, jos paljastuu, että hänen rintansa eivät ole aidot? Olen kokeillut vaimon ystävän silikoneja luvan kanssa kun kertoi tästä, taisivat olla E-kuppia. Ihan aidoilta tuntuivat ja näyttivät. Olimme siis vaimoni ja hänen ystävänsä kanssa saunassa. Ja ei, tästä ei tule eroottista kertomusta. Yhdessä voi saunoa ilman rihmankiertämää ilman mitään taka-ajatuksia.
Isot ovat kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Silikoneista, jos ne on hyvin laitetut, ei tiedä, ovatko ne aidot... Hylkäättekö esimerkiksi parisuhteessa ollessanne naisen, jos paljastuu, että hänen rintansa eivät ole aidot? Olen kokeillut vaimon ystävän silikoneja luvan kanssa kun kertoi tästä, taisivat olla E-kuppia. Ihan aidoilta tuntuivat ja näyttivät. Olimme siis vaimoni ja hänen ystävänsä kanssa saunassa. Ja ei, tästä ei tule eroottista kertomusta. Yhdessä voi saunoa ilman rihmankiertämää ilman mitään taka-ajatuksia.
Isot ovat kauniit.
Ei huomaa toki max. pariin vuoteen. Niitä pitää huoltaa eli poistaa ja täyttää säännöllisesti jos haluaa rintojen pysyvän ollenkaan hyvinä. Kerkimäärin tarkoittaa noin kerran 5 vuodessa. Komplikaatioriskikin kasvaa melkoisesti kun operaation toistaa ja toistaa.
Isohkot on kauniit ja näyttää hyvältä. Ja onhan niitä kiva puristellakkin. Vaimon E85 on oikein hyvät. Sellaiset E-H on hyvät riippuen ympärysmitasta.
Isot, hieman roikkuvat luomutissit. Pehmeät ja hölskyvät. Ehkä luokkaa 85J-L.
Siis miehet vastaavat, sitä otsikossa hain.