Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~PITKIKSET 48~~

27.11.2006 |

Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme!

***Pitkikset***

Mia79 26-vuotias clomituplamamma, mies 29vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta 04/05.

Mikaela77 Minä -77, mies -75. Esikoisen (02/04) yritystä ½ vuotta, tärppäsi luomusti. Pikkukakkosen (02/06) yritystä reilu vuosi, tärppäsi 5:stä clomikierrosta. Pco vaivana.

Kristiin@82 Minä 24v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04. 8/05 todettu pco -> clomit+terot. Tehty laparoskopia. Jatkettu clomeilla ja pitkään odotettu plussa tuli toisesta kierrosta. Ultrassa selvisi, että tulokkaita onkin kaksi!

vikli80 Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04. 9kk yritettiin saada raskautta alulle. Kuukautiskierrot vaihteli ~26-70. Lapsettomuustutkimuksiin oli juuri tullut lähete kotiin, jonka jälkeen tulinkin raskaaksi. Ensimmäisiä menkkoja odotellessa...

Veera24 Minä ja mies 26 v. Pillerit pois 5/04. Kierrot 32-142. PCO todettu 2/05. Hoitona 10 kg pois ja Metformin reilu 2 kk, tuloksena raskaus.

tilulilu ikä 25v. mies 32v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot on ollu 53,72,116 ja 33 pitkiä..Lapsettomuustutkimukset alkaa 03/06..Ensimäistä yritellään.

MAYA79 minä 27v. ja mies 25v., ensimmäistä yritellään Espoossa. Vauvahaaveet 10/04 eli tasan 2.v täynnä. Pco taustalla ja lapsettomuushoidoissa ollaan. Eka ivf tehty ja PAS tulossa.

kanelisokeri 33v kahden lapsen äiti (tyttö 1/98, poika 4/99). 8kk yrityksen jälkeen meille on vihdoinkin saatu kaivattu plussa. Pitkät kierrot saatiin tasaantumaan Teroluteilla ja tärppiin vaadittiin 2 Clomikiertoa. Kolmannen lapsen la näillä näkymin 18.11.2006.

pantteri Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.

mimmu_78 Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x

Nuuhistelija Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.

olivia@ Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59

myttö75 Minä 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 7/05 ensimmäisen lapsen toiveessa. 1/06 tuulimuna, 3/06 clomit, 4/06 puregon+pregnyl.

pumpsu Minä 24, Mies 26 Ensimmäistä toivomme. Spontaanit keskenmenot 05/06 ja 08/06 viikolla 7. Kierrot 36 päivästä eteenpäin

pipu-77 Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan.

Tuulia-79 minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63

Janice82 Olemme mieheni kanssa 23-vuotiaita, yrittäminen aloitetaan. Minulla aina ollut pitkä kierto. Nytkin väh.2kk väliä. Ens kuussa gyne, selvitetään mistä johtuu.

manti76 toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta

töppönen. minä 26, mies 27. vauvatouhut aloitettu 09/05, kierrot vaihdelleet kp38-59 välillä. lievä pco todettu 02/06. kiertoja yritetty tasata teroilla kolme kiertoa, tuloksetta. lapsettomuustutkimukset alkamassa. ensimmäistä yritetään.

RuuPikkuinen ruu 28, mies 30 & vauvahaave 01/06. PCO 2002, lisätutkimuksiin lääkärin kehoituksesta 04/06. Plussa ensimmäisestä IVF:stä 10/06.

Rouva81 Olen 25 vuotta ja mies 31. Yritettiin koko viime vuosi raskautta ja tutkimuksissakin käytiin. Mulla ongelmana pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Tulin sitten yllättäin raskaaksi syyskuussa. Joulukuussa sikiö todettiin kuitenkin menehtyneeksi ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Nyt siis alkaa taas uusi yrittäminen.

pömppö79 Mieheni ja minä molemmat vm.-79, esikoistyttö on iki-ihana 3-vuotias rasavilli, pikkusisarusta hänelle ollaan toivottu ja yritetty 2vuotta (väliin mahtuvat nuo ikävät keskenmenot). Kiertoni on aina ollut vaihteleva.

Olvi Olemme mieheni kanssa vähän yli kolmekymppisiä ja esikoinen olisi toiveissa. Kesästä asti olemme yrittäneet saada lasta, mutta vaikeaa on ollut, kun aiemmin ihan normaali kierto on heitellyt 40-60 päivän välillä. Ensimmäinen clomi-kuuri maaliskuussa.

Möhköfantti84 Minä 22v ja mies 23v, poika syntynyt 12/04. Toinen ollut haaveissa huhtikuusta 05. Aina on ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, mutta synnytyksen jälkeen pahemmin sekaisin. kiertojen kesto 35 päivästä ylöspäin. Lääkäriin pitäisi mennä..

Irmeli72 Minä 33v ja mies 37v. Kaksi poikaa (99 ja 02), kolmatta ruvetaan yrittämään toukokuussa. Nyt olen pillereillä, mutta ilman niitä kierto on pienimmilläänkin n.47pv ja pahimmillaan 60pv. Lääkärin kanssa sovittu että heti pillereiden jälkeen terot, ei edes yritetä " normalisoida" kiertoa.

lieppu Olen itse kohta 25v. ja mies 27v. Olemme juuri aloittaneet lasten yrittämisen. Minulla on todettu pco 05/00 ja kuukautiset epäsäännölliset ilman e-pillereitä.

maalislapsi Meillä on yksi lapsi (synt. maaliskuussa 05). Synnytyksen jälkeen kierron pituus aikalailla aina 50 tai vähän yli. Yritämme siis toista lasta.

Plussanneet pitkikset

Pantteri la 5.8.

Olivia@ la 6.10.

tilulilu la 24/10

Nuuhistelija la 10.10.

Möhköfantti84 la 23.3.07

myttö75 la

Kristiin@ la 19.4.07

RuuPikkuinen la 5.7.07

Synnyttäneet pitkikset

Mia79 (la 18.12.) poika (2780g, 49,5cm) ja tyttö (2805g, 50cm) syntyivät 26.11. rv 36+6 käynnistyksellä raskausmyrkytyksen vuoksi.

Mikaela77 (la 27.2.) tyttö syntyi 23.2. painoi 3432g ja pituutta 49cm, pää 35cm

mimmu_78 (la 15.3.) tyttö syntyi 20.3., paino 3090g, pituus 50cm

vikli80 (la 24.1.06) poika syntyi 22.1.2006,mitat; 3305g, 50cm, päänympärys 39,5cm

Veera24 (la 8.8.06) poika syntyi 10.8.06, 50 cm pitkä, paino 4030g, PY 35cm

tilulilu (la 24.10.06) tyttö syntyi 20.10.06, painoi 3730g ja oli 49cm pitkä.

Kanelisokeri (la 18.11.06 syntyi 17.11.06) tyttö, painoi 4305 g ja oli 50cm pitkä. PY 37cm.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon onnea Kanelisokerille pikkuisesta tylleröstä!!!

Pumpsulle samaan hengnvetoon isot pahoittelut negasta! *HALI*

Päivittelin tuota listaa sen mukaan mitä muistin.

Omaa napaa: Ollaan työnimeä yritetty piltille miettiä, mutta mikään ei tunnu sopivan. Ehkäpä se siitä sitten ajan kanssa muotoutuu. Perjantaina on eka neuvola ja taas ultra. Sunnuntaiaamuna aikaisin sitten suunnataan kohti Thaimaata, mikäli kaikki on kunnossa ultrassa. Ah, ihanaa. Ei jaksaisi kyllä yhtään olla töissä!

ruu. 8+4

Vierailija
2/19 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelisokerin vauvauutiset olivat suorastaan ihastuttavia!!! Valtaisat onnentoivotukset koko perheelle!!

Ruu: Eiköhän se ¿nimi¿ sieltä löydy. Ei ehkä niinkään aktiivisesti miettimällä, mutta jonain päivänä vaan huomaatte kutsuvanne pikku sinttiä jollakin tietyllä nimellä, joka on vaan muovautunut käyttöön.

).( Tänne kuuluu nyt aika epämääräistä oloa. Olen tässä jostain syystä aivan varma, että masussa olisi jotain lähtenyt jälleen alkuun. Rinnat, nippailut, mahan turvotus, valkkari...kaikki ihan niinkuin niissä kahessa edellisessä raskauden alussa. Ja toi negatiivinen raskaustesti sopii niin hyvin kuvaan. Eiköhän se viikon päästä vaihdu haaleaan positiiviseen ja sitten siitä muutaman viikon kuluttua elämän alku valuu pois...että samalla kaavalla kolmaskin kerta :( Eli täällä ollaan tänään äärimmäisen pessimistisellä tuulella. En jaksa uskoa että tästä hyvä seuraa ja suorastaan toivon kuukautisten alkavan. Hävettää että olen näin negatiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä vaivu epätoivoon, jos noin lupaavasti kuitenkin oireileekin. Vaikka osaan vaan arvata miten paljon mahtaa pelottaa. Kai sitä jotenkin yrittää suojata itseään ajattelemalla ettei siitä mitään kuitenkaan tule, mutta vielä on toivoa!!! Rennosti vaan päivä kerrallaan. Lähetän sinne aimo läjän auringonpaistetta ja haleja!!

Ruu: kiva kuulla masunkasvattelu kuulumisia, onpa jännä viikko edessä!

Vierailija
4/19 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...älkää välittäkö... ;)

Vierailija
5/19 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos töppönen haleista, olen ehkä vähän aamusta piristynyt...kirves on kyllä edelleen syvällä kaivonpohjalla. En olis edes koko kirjotusvirhettä huomannu, ja sä teit just sen tyypillisimmän, itekin oon sortunu tohon samaan kirjotustyyliin :)

Tilasin aconilta raskaustestejä, 3 kpl, testaan lauantaina seuraavan kerran ellei vuoto ala.

Pumpsu, kp 37

Vierailija
6/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ahdistu vielä, voihan se plussa sieltä tulla kilahtaa ja pysyä matkassa!! Ootko harkinnut, että kävisit verikokeissa niin saisit tietää ne hcg arvot ja siten vähän enemmän varmuutta kuin pelkillä tippatesteillä?

ruu.

Vierailija
7/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että ruu on päässyt vatsaa kasvattelemaan ja hyvää Thaimaan matkaa!

Pumpsun puolesta sormet ja varpaat pystyssä, että vatsassa olisi elämää ja se tällä kertaa pysyisi siellä!

(.) möyrintää ja kovia potkuja. Kohta pitäis töihin lähteä, vaikka olisikin sairaslomaa tää viikko, en halunnut saikulle jäädä kun vointi ok, otan vain töissä vähan iisimmin.

Vierailija
8/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpsu: pitelen sulle peukkuja että masussa tosiaan olisi asukki ja että hän pysyisi matkassa ihan loppuun asti!! bd bd bd

Ruu: Kyllä se nimi sieltä löytyy -tai sitten ei löydy. Meillä esikoinen oli VP, mutta toiselle vauvalle ei koskaan muodostunut mitään työnimeä. Oli vaan vauva :)

Täällä ei uutta. Vauvakuume vaivaa, mutta yhtenä iltana tässä ynnäilin vähän meidän kuluja kun talo valmistuu ja kyllähän se siltä alkaa vaikuttaa että töihin sitä on mentävä tuossa kesällä :( Pah, ei kiinnostaisi YHTÄÄN! Tai sitten pitäis äkkiä " hankkiutua raskaaksi" (oliskin niin helppoa..) niin sit vois jäädä hoitovapaalta suoraan äitiyslomalle. Mutta tosiaan kun seuraavassakin raskautumisessa voi mennä vuosi, niin sen varaan ei voi kyllä laskea yhtään. *huokaus*

Mutta nyt keittää iltapuuroa...

Mikaela

Vierailija
9/19 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pääsimme ylös sentään jo klo 7. Tässä on kohta mennyt kaksi viikkoa niin, että olemme nukkuneet iltapäivään saakka vauvantahtisesti. Yöt alkavat ehkä pikkuhiljaa hellittämään, nyt kun tietää, että vauva huutaa joko 00-02 tai 01-04 välisen ajan yöllä tauotta *anteeksi naapurit ylä- ja alakerrassa*. Ressukalla on vähän vatsaongelmia, mutta eiköhän ne siitä helpotu.

Mikaela: Tyttö syntyi rv 39+6, tosiaan kolmantena päivänä käynnistelyn aloittamisesta.

Olen jo ihan sinut tuon pullottelun/lypsämisen kanssa, vaikka sen fiilis kun pitää yöllä herätä lypsämään on kaikkea muuta kuin miellyttävä.

Tytön suu on niin pieni ja kärsivällisyys sitäkin heikompi ;-), että mielestäni on parasta nyt toistaiseksi lypsää maito pulloon kuin huudattaa tyttöä ylisuurien nännien kanssa taistellen. Näenpähän samalla, miten paljon sitä maitoa menee. Tällä hetkellä tyttö syö viitisen desiä/vrk. En ota imetyksestä paineita.

Neuvolassakin olimme tänään. Syntymäpaino on nyt virallisesti ylitetty. Painoa oli 4360g (kotiinlähtiessä tyttö painoi 4060g) ja pituuttakin tuo pikkuinen olento oli jo ehtinyt ruuttaamaan noin sentin verran :-)

Hirveätä kasvuvauhtia siis mennään ;-) ja minulla on jo nyt ihan armoton vauvakuume päällä...hoh hoijakkaa ;-) Jos nyt malttaisin odottaa edes seuraavat 8kk, ennen kuin alamme yrittämään sitä neljättä...vaikeaa on.

Nyt pitää lopettaa, neiti alkaa osoittaa heräilemisen merkkejä...

Kanelisokeri & tyttö 11vrk

Vierailija
10/19 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä oon yrittäny elää hiljaiseloa, ei oo juuri vauvajuttuja tullu mietittyä.

Kanelosokerille hirveesti onnea uudesta tulokkaasta!!!! ja ihanaa vauva-arkea!!

ja mukavaa kuulla möhöfantin kuulumisia, tsemppiä loppuraskauten!!!!

ruu lähteekin huomenna reissuun, ellen väärin muista! nauttikaahan täysillä reissusta, aivan älytöntä et pääsette lämpimään trooppiseen ilmastoon! hyvää matkaa!! ja masuasukille terkkuja!

).( en oo tosiaan jaksanu kirjotella, oon yrittäny pitää ajatukset muualla, ja aikas hyvin onnistuin. Hyvällä mielellä nyt ollaan, sillä tänään mulle tehtiin kuin tehtiikin alkion siirto!!!!!Eli meijän ainokaiset 2 pakkasukkoa selvis sulatuksesta hengissä, tosin toinen ei niin hyvin. sain yhen nelisolusen kyytiin ja yhen kolmisolusen(josta yks solu oli kuihtunu)eli kaks matkassa. Mulle olis tänään soitettu, jos siirtoon ei olis päästy, kauhulla ootin koko aamun et soiko puhelin, mut ei soinu:)

jos jostain oon onnellinen, niin siitä et meijän alkiot voi selvitä sulatuksesta hengissä, monilla niin ei käy ja joudutaan sulattamaan vaikka kuinka monta et joku pysyy hengissä.

Nyt vaan syön pillereitä ja tungen progesteronipuikkoja itteeni 3xpäivässä..(ärsyttävää...) mut ei auta:)

Ihan oudolta tuntuu et jotain olis kyydissä, kaikki meni niin kivuttomasti.

Hyvää loppuuviikoa!!

-Maya-

Vierailija
11/19 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipimennossa olen ollut monta päivää :( Että nää koneet sitten osaakin temppuilla juuri silloin kun niitä eniten tarttis...toisaalta näin sitä huomaa miten riippuvainen näistä sivuista on :]

Mikaela: On se niin väärin että raha määrää elämää niin paljon. Toisaalta, ehkä se kolmas lapsi tuntuu sitten vieläkin mahtavammalta kun sitä on joutunut odottamaan ja lykkäämään....vähän niinkui että mitä kovempi jano, niin sitä paremmalta vesi maistuu (aika ontuva vertaus, mutta ehkä tajuat mitä haen :)

Kanelisokeri: uiui miten ihana lukea teidän vauvakuulumisia!! Miksi teillä lähdettiin käynnistämään raskautta, jos saan uteliaana kysyä?

Maya: Ihan mahtavaa että pääsitte siirtoon. Ja kylläkai se kolmesoluinenkin alkio ihan hyvä voi olla. Tossa vaiheessa kun ne solut korvautuu toisillansa kovin äkkiä. Oon ihan tosi onnellinen että siirtoon pääsitte ja nyt on kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että pysyisi(vät) pikku solupallerot mukana. Onnea matkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

).( Tein siis viime lauantaina sen negatiivisen testin ja nyt viikon aikana olen vaan entistä varvempi ollut että jotain elämää tuolla masussa on. Sen vaan jotenkin tietää ja kaikki tuntemukset viittaa siihen. Huomenna oli tarkotus tehä seuraava testi, mutten malttanut odttaa vaan menin dippaamaan sen testin pissakuppiin jo tänään. Kaunis haaleahko viivahan siihen tuli. Ensin teki mieli sanooa, että mitä mä sanoin, haalea viiva = tää menee kesken, mutta olen nyt kuitenkin varovaisen toiveikas, sillä näin vahvaa viivaa en ole tainnut kertaakaan testiin saada :)

Pelkoahan tää tietää...hui kauheata. Seuraavat viikot siihen saakka jos alkaa vuotaa tulee olemaan yhtä piinaa ja pelkoa. Ihan tyhmiä kyselen, mutta osaatteko mitään varotoimenpiteitä neuvoa? Siis tyyliin ei kovaa liikuntaa tai 10 kuppia kahvia??? Siis kaikki poppaskonstit olen valmis ottamaan käyttöön, vaikka niihin tavallisessa mielentilassa skeptisesti suhtaudunkin.

Pumpsu...uskaltaako tän nyt tähän perään laittaa??? No laitetaan

nyt sitten:rv 5+0

Vierailija
12/19 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ONNEA ONNEA koko sydämestäni plussasta!!! Jee, mahtavaa! Hienosti sä olet huomannut myös nuo oireet itseltäsi. Toivotaan nyt tosiaan, että kolmas kerta toden sanoo ja vauski pysyy masussa loppukesään asti (eikös se LA mene sitten elokuulle?)! Poppaskonsteja kyselit.. Kaipa se vois olla just yks, ettei mitään rajua liikuntaa tai muuta fyysistä hirveästi harrasta (seksi nyt tuskin on kiellettyä, vaikka itse teki mieli olla alkuraskaus selibaatissa, ihan vain varmuuden vuoksi).

Mayalle onnea siirrosta! Peukut pystyssä täällä sullekin!

Nyt pitää mennä, myöhemmin lisää.

Vierailija
13/19 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein keskittymiskyky riitä mihinkään, tulin siis taas tänne pyörimään... ja kiittämään onnentoivotuksista :)

No sitä onneahan tässä tarvitaan...

Vierailija
14/19 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Pumpsu, miljoonasti onnea viivasta. Nyt todella todella toivon, että se siitä vahvistuu ja pikkutyyppi pysyy mukana loppuun saakka!!! Voi miten ihanaa!!! En osaa oikein mitään neuvoja antaa, olen itsekin niin keltanokka näissä asioissa. Kannattaa varmaan välttää kovaa rasitusta ja tosiaan yletöntä kahvin juontia.

Ja Maya! Tosi mieletöntä että molemmat selvisivät sulatuksesta!!! Nyt eikun peukuttelemaan, että pysyvät mukana. Siihen on nyt hyvät mahdollisuudet!!

Kanelisokeri, kiva, että tulit kertoilemaan miten alku päivät ovat sujuneet. Siitä kun ei itsellä ole mitään tietoa niin mielellään imee kaikki tiedot itseensä! Onnea vielä kerran pikkutylleröstä! Onko nimi jo päätetty?

Oma napa: tänään oli eka neuvola, mutta siellä ei oikein mitään uutta tietoa tullut. Kiitos tämän palstan ;) Mutta hyödyllinen käyntihän se kaikin puolin oli. Mun paino on noussut noin kilon ja hemppa laskenut 130:een. Veri on, kuten odetettua, ohentunut. Tämän jälkeen kurvattiin väestöliittoon ultraan, ja siellä voitiin isosti. Pituus on jo melkein 25mm ja koko vastaa viikkoja 9+2, ollaan siis päivän edellä. Sydän sykytteli, ja kädet ja jalat pystyi jo hahmottamaan. Epäsymmetria sikiöpussin sijainnin suhteen oli hävinnyt, eli sekin puoli on kunnossa. Hyvillä mielillä siis lähdemme huomenna (tai oikeammin la-su välisenä yönä) reissuun. Pitäkää peukkuja, että kaikki sujuu hyvin, enkä saa mitään hirveitä vatsaoireita!!

ruu. rv. 9+1

Vierailija
15/19 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihanista ultranäkymistä :) Hieno juttu, että kaikki on hyvin ja että epäsymmetrisyyskin on jo hävinnyt. Varmasti voit lähteä nyt turvallisin mielin reissuun. Pitäkää OIKEIN OIKEIN ihana ja romanttinen matka kahdestaan. Se on sitten viimeinen kerta muutamaan vuoteen että kaksin tulee minneen lähdettyä -ainakaan noin kauas. Olitteko reissussa siis viikon vai kaksi? Tietää vähän tulla kytikselle kuulemaan matkakuulumiset.. :) Voih, siellä on varmasti ihanaa!!

Nyt ruoantekoon, oltiin taas koko päivä raksalla. Heh muuten, mua on parina päivänä yököttänyt taas (varmasti flunssan takia) hampaidenpesu (Nooran odotusaikana oksensin miltei joka päivä hampaiden pesun aikana). Mies oli tänä aamuna kuullut kun yskin ja yökin tuolla vessassa ja oli kuulemma ajatellut heti itsekseen, että onkohan pillerit pettänyt :D Eli mul on taas vissiin hormonit sekaisin. Damn! Toivottavasti nää pillerit nyt toimisi jatkossakin, kun ekat menkat tuli niin hienosti.

Vierailija
16/19 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruu: Aivan ihania aultrauutisia :))) Helpottavaa oli varmaan myös tuon epäsymmetrian häviäminen. Nyt sitä voi sitten hyvillämielin lähteä matkaan. Ihan turhaan tässä sua neuvon, mutta muista nyt kuitenkin ktsoa mitä suuhusi pistät, jooko? Kaikki vähänkin epäilyttävä jääköön koskematta. Salaatit ja kaikki kylmät ruuat jätä syömättä, äläkä luota hienonkaan hotellin jäätelöön (niissä kun voi suolmessakin olla jotain) että jos jäätelöä siellä lämössä mieli tekee, niin osta vaan pakattua jätskiä kiskasta tai kaupasta. Ja ne jääpalat! unohda ne! Mää oon ihan ylihuolehtiva, mut kun oon vaan huolissani. :)

HYVÄÄ MATKAAAAAA!!!

Mikaela: Hassua toi sun oksennustaipumus. Mä en saa oksennusta tulemaan oikeen millään. Mitkään hajut tai edes sormien työntäminen mahd. pitkälle kurkkuun ei auta.

Vierailija
17/19 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis jälleen!

Pumpsulle suuret onnittelut plussasta! Kyselit siitä käynnistyksstä: synnytys käynnistettiin siksi, ettei vauva pääsisi kasvamaan liian suureksi tälläkin kertaa. Olihan tuolla ihan komeat mitat jo nyt. minullahan keskimmäinen muksu oli 4,8 kg ja pituutta oli 55cm. Tämä kolmonen olisi noille viikoille päästyään ollut varmaan suurempi.

Täst edes en kyllä todellakaan kerjää käynnistystä. Luomusynnytys on miljoona kertaa miellyttävämpi tapa synnyttää.

Ruu(?) taisi kysellä vauvan nimeä. Nimi on jo annettu ja Aino tuosta tytöstä nyt sitten tuli, kun on niin jotenkin sellainen " Ainon näköinen"

Jep tyttö haluaa lohturintaa. Taitaa olla pakko suostua nyt...

Kanelisokeri

Vierailija
18/19 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille matkatoivotuksista, ja pumpsulle huolehtimisesta :D ajattelin kyllä olla nyt ekstravarovainen syömisten suhteen. Varsinkin kun ei mitään turistiripulilääkkeitäkään saa syödä... olen ostanut sellaista käsidesifiointi ainetta, jossa on etanolia. Sillä ajattelin pyyhkiä kädet ennen syömistä. Hassua miten sitä on tullut varovaiseksi...ennen raskautta söin kaiken mitä eteen tuli ja käsiä pesin kun muistin. Mutta nyt on pakko olla varovainen!

Kanelisokeri. Ihana nimi teidän tytöllä, niinhän se on että kun lapsen näköinen nimi löytyy, pitää se antaa.

Nyt takaisin pakkaustouhuihin! Palailen kahden viikon päästä.

ruu. rv 9+3

Vierailija
19/19 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, aurinko pilkottaa ulkona! on se vaan niin ihana nähdä sitäin välistä, kun tuntuu että on niin pimeetä koko ajan. Päivisin kun on töissä niin ei ehdi paljon päivänvaloa näkemään...pitää viikonloppuisin aina imeä akut täyteen!

Siellä on Ruukin nyt sitten auringonvalosta nauttimassa :) Tosi huippu ajankohta lähteä etelän lämpöön! kun täällä suomessa on pimeetä ja märkää. Voispa itsekin!!

Pumpsulle suurensuuret onnittelut!! Sieltä se plussa kuitenkin pamahti, hihi, ihanaa!! täällä on sormet ja varpaat pystyssä että masuasukki pysyy matkassa ens kesään asti ;)

Kiva kuulla Kanelisokerin vauvantuoksuisia kuulumisia! (öh, mulla on kyllä niiin vaikeuksia tän kirjottamisen kanssa tänään, kirjoitin sitten tuossa äsken nikin muotoon Kanaelinsokeri, huhhuh... heh )

Tänne omaan ).(aan ei kuulu mitään uutta, keskivaiheilla kiertoa mennään, ja mieliala on varmaan senkin takia ihan positiivinen taas vaihteeks. muttamutta, kai sitä taas ropisee alas vauhdilla parin viikon päästä. Mut sinne on vielä aikaa :)