Suositelkaa puhelinta!
Eli tarkoituksena olisi ostaa uusi puhelin, jolla olisi hyvä kuvailla. Budjetti n. 500-1200 euroa. Olen miettinyt Samsungin ja Applen väliltä, muista merkeistä minulla ei ole tietoa.
Samsungilta olen harkinnut galaxy s21 plussaa, mutta niitä on niukasti saatavilla, varsinkin haluamassani värissä. Uusimmat mallit taas ovat arvioiden mukaan todella huonoja akunkestoltaan. Lisään vielä, että Samsung saa miinusta siitä, että yhdistän sen työpuhelimeeni ja sen ääntely herättää PTSD:n kaltaista ahdistusta, joten ehkä joku toinen valmistaja olisi parempi.
Applelta olen taas katsellut iphone 13 prota, mutta niitä on tarjolla vain käytettynä kalliilla. Tuntuisi tyhmältä maksaa 1000 e käytetystä puhelimesta, kun uusimman mallin saa lähes samalla hinnalla kaupasta. 14 pro taas ei hirveästi sytytä sen näytössä olevan leijuvan "saarekkeen" takia.
Tuntuu että markkinoilla ei ole nyt tällä hetkellä yhtään hyvää/sopivaa luuria. Ostaisin mieluiten uuden, kuin käytetyn.
Kommentit (8)
OnePlus saa suositukset myös kakkoselta!
Nokia-merkin näppäinpuhelin on hyvä, eikä maksa paljoa. Itse en siis ole koskaan omistanut älypuhelinta, vaan olen aina käyttänyt Nokia-merkin näppäinpuhelimia.
Ostin Samsungin S23 viime viikolla. Ihan ok vekotin mutta en osaa vertailla muihin joten ehkä hyödytön vastaaja. Akkua olen ladannut aina illalla seuraavaksi päiväksi ja riittää minun käytölläni. Plussaa on puhelimen itselleni sopiva koko.
Vierailija kirjoitti:
OnePlus.
Halvemmat mallitkin riittävät hyvin.
Ja Kiinan tiedustelupalvelu ja kommunistinen puolue kiittävät, että olet valmis luovuttamaan kaikki tietosi reaaliajassa suoraan Pekingiin.
Pitää varmaan tutustua tuohon OnePlussaan paremmin, ainakaan pikaisella googletuksella se ei kyllä herättänyt mitään kiinnostusta.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OnePlus.
Ja Kiinan tiedustelupalvelu ja kommunistinen puolue kiittävät, että olet valmis luovuttamaan kaikki tietosi reaaliajassa suoraan Pekingiin.
Ei ole salattavaa.
OnePlus.