Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko kukaan käyttänyt FitLinen tuotteita?
27.11.2006 |
Onko hyviä kokemuksia? Itse ajattelin kokeilla B 12 vitamiinin puutokseen, kun tabletit eivät tunnu auttavan. Jos huonoja kokemuksia tuotteista, kerro nekin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen käyttänyt koko raskauden ajan FitLine tuotteita ja vointi on äärimmäisen hyvä. Jopa neuvolassa ja kättärillä ihmetellään arvojani jotka ovat loistavia. Turvotuksesta, krampeista, ummetuksesta, verenpaineesta tms. ikävistä raskausoireista ei tietoakaan.
Ystäväpiirissäni on lukuisia FitBabyjä, joista osa on saanut jopa alkunsakin tuotteiden avulla.
Tänään on luento tuotteista Herttoniemessä, Mekaanikonkatu 3A, kello 17-19.
Samalla voi kysyä esim. raskaudenajan ravitsemuksesta jos niikseen haluaa.
FitMama rv 35+6