Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän sitä jatkaa yhteydenpitoa myös sellaisiin ihmisiin, jotka eivät pidä asiallisesti yhteyttä takaisin?

Vierailija
30.03.2023 |

Jotenkin sitä on vain kohtelias.

Onko teillä samaa?

Kommentit (6)

1/6 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä samaa on 😅

Vierailija
2/6 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen yhteydenpidosta huomaa, millä mielellä toinen on liikkeellä, välittääkö tms. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ala pitämään yllä yksipuolista ystävyys- tai kaverisuhdetta. Ei tupata, jos ei tykätä 🙄

Vierailija
4/6 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa pitemmän päälle pitää yhteyttä, jos yhteyden pitäminen on aina yksipuolista. Ne kaverisuhteet saa mennä. On minulla kuitenkin sellaisia, joiden kanssa pidetään puolin ja toisin yhteyttä.

Vierailija
5/6 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävistäni valitti että miksi en koskaan soita hänelle ja se on aina hän jonka pitää ottaa yhteyttä. Muistutin häntä että kyllä aikoinaan yritin soittaa mutta joko hän ei koskaan vastannut tai sanoi heti ettei hänellä ollut aikaa puhua. Sen jälkeen päätin että hän saa soittaa silloin kun tuntuu että haluaa minuun yhteyden. Saman olen sanonut kahdelle tyttärlleni. Heillä on kiireistä töiden ja perheen kanssa ja aina tuntui että soitin väärään aikaan joten sanoin että voivat soittaa silloin kun aika antaa periksi. Nuorempi tytär otti ensiksi vähän pahaksi mutta vanhempi tytär sai hänet ymmärtämään asian ja nyt kumpikin soittaa useasti, töihin tai kauppaan mennessään tai hakeassaan lapsia päiväkodista. 

Vierailija
6/6 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ystävistäni valitti että miksi en koskaan soita hänelle ja se on aina hän jonka pitää ottaa yhteyttä. Muistutin häntä että kyllä aikoinaan yritin soittaa mutta joko hän ei koskaan vastannut tai sanoi heti ettei hänellä ollut aikaa puhua. Sen jälkeen päätin että hän saa soittaa silloin kun tuntuu että haluaa minuun yhteyden.

Minulla myös tällainen "ystävä".

Soittelin pitkän ajan jälkeen, kun hänestä ei ollut kuulunut mitään. Ilahtui kovasti puhelusta, kertoi miten kukaan muu ei ole ottanut yhteyttä ja kaveritkin vähentyneet.

Nyt tilanne taas tuo, ettei hänelle sovi soittaa tiettynä aikana (mikä on ymmärrettävää) muttei hän kyllä soita/viestittele takaisin päin. Minun puolesta antaa olla, hän ottaa yhteyttä silloin kun olevinaan ehtii. Mutta turha mielestäni uhriutua kun kukaan ei pidä yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän