Onko turn off jos aikuisella naisella posliini?
Kommentit (34)
Pertti
Lopeta
Et
Saa
Näitä
Aiheita
Tehdä
Enään
No en oo huomannut. Hulluna miehet ovat olleet.
Naiset katsoo uimahallissa pitkään kyllä
T nainen 41v jolla posliini
Luomu on hyvä mun mielestä mutta ei sitä niin nirso tarvi olla ettei kelpaa jos posliini olisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei oo havaintoa. Nekin ketkä tykkää karvoista on ollu intona mun posliini pillusta.
Vierailija kirjoitti:
No ei kato ainakaan sitä sun pilluasi, lesbot ehkä
Karva Kalevi ei erota aikuista naista lapsesta muuten kun näkemällä puskan jalkojen välissä. Mahtaa elämä olla aika vaikeaa.
On se. Tykkään mustasta kolmiosta, mutta kellään naisystävistä ei ole semmoista ollut, ohutta haituvaa, väritöntä karvaa, ei kuulemma vain kasva. : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T nainen 41v jolla posliiniNo ei kato ainakaan sitä sun pilluasi, lesbot ehkä
N 41 paljasti ettei ees käy uimahallissa. Ei siellä naiset toisiaan alasti tuijottele. Eikä sitä mitä ruumiinosaa joku katsoisi voisi normaali nainen huomatakaan jos ei itse tuijota muita naisia. N41 taitaa olla vaan puutteessa oleva läski joka oireilee satuilemalla vauva-palstoilla
Posliini on ihana, karvat on turn off.
M48
Karvoitus alapäässä ja myös kainaloissa on hot. Muualla en pidä karvoista naisella mutta ei ne jaloissakaan haittaa. Naamassa ne edes selvästi sairautta ja maskuliinisuutta.
Tuhero tussu pillun ympärillä ja yläpuolella edes feminiinisyyttä ja erotiikkaa. Kasvaahan karvoitus naiselle kun alkaa kehittyä tytöstä naiseksi. Sitten kun muuttuu mummoksi niin taas karvoitus poistuu.
Ihan ok.
Paras turn-on on kuitenkin paksu ja musta lentorataviiva. Niitä vaan harvalla suominaisella on, täytyy lähteä kauas Aasiaan :(
Posliini aikuisella naisella on paras.
M48
Aikuisen Naisen Luonnolliset Kusenhajuiset Alapääkarvat. Season 8, jakso 485.
Tämä on valitettavasti sarja jota edes Netflix ei lakkauta.
Kyllä minäkin katson toisia naisia uimahallissa. Olen Bi. Ja kyllä sen näkee kun jonkun katse käy vartalossa. Ei siellä kukaan tuijottamaan ala.
N 41
ps. kiitos läskikommentista. en olekaan mikään laiheliini. muodokas kyllä. Eipä sekään ole haitannut ketään ;)
Itsellä oli posliini noin 40-vuotiaaksi asti, minkä jälkeen häpykummulla karvoitusta, muuten ajeltu! Ihana tuuletus, helppo huolehtia hygieniasta, tykätty Toisen naisen täysin sheivattu häpykumpu itselle kyllä vähän ällön näköinen, sillä joskus katse ihan mielenkiinnosta harhautuu toisten naisten hävyille esim. uimahallissa.
Omasta mielestäni täysi aivan sileä posliini on kiihottavin aikuisella naisella.
on se