Aivan mieletön veto väärään mieheen, mitä teen?
Tutustuin netissä mieheen, ja aika pian kävi ilmi, että olemme täysin eri maata. Hän on itsekeskeinen, ihmisiä hieman ylenkatsova, ilman suurempia elämäntavoitteita likaisessa kämpässäön yksin elävä elämänkoululainen, tosin fiksu ja karismaattinen sellainen. Jostain käsittämättömästä syystä jatkoin kuitenkin kirjoittelua hänen kanssaan. Ei aikaakaan, kun puhe kääntyi seksiin ja löysin itseni kuvailemasta siitä, mitä kaikkea tekisin hänelle, jos tapaisimme livenä. Kirjoittelin ensin ihan leikillään, mutta kun etenimme tarinassa, aloin jotenkin kiintyä häneen. Nyt ollaan siinä pisteessä, että tunnen aivan suunnatonta vetoa häneen. Sellaista, jota en muista tunteneeni ketään toista miestä kohtaan. (itselläni huonoja suhteita takana, joissa epätyydyttävää seksiä.)
Tekisi mieli ajaa hänen luoksensa, repiä vaatteet pois päältä ja harrastaa intohimoista seksiä hänen kanssaan koko yön.
Tiedän myös, että jos näin tekisin, minulle jäisi hyvin likainen olo ja itsekunnioitukseni kokisi aikamoisen laskun.
Eniten minua pelottaa kuitenkin se, että se ei jäisi yhteen seksikertaan, vaan rakastuisin jollain sairaalla tavalla häneen ja jatkaisin hänessä roikkumista, mutta itse olisin hänelle vain yksi valloitus muiden joukossa.
Ennen tota episodia olin etsimässä vakavaa kunnioitukseen perustuvaa suhdetta, mutta tällä hetkellä kaikki muut miehet tuntuvat epäkiinnostavilta nössöiltä tai epätoivoisilta pillun perässä juoksijoilta.
Mitä minä teen? Haluan häntä niin paljon, että räjähdän! Mitä tekisit minun tilallani?
Kommentit (58)
You only live once. Go for it, girl!
Älä lähde tuollaiseen. Kaduttaa vaan jälkikäteen.
Naisena sulla ei ole vaihtoehtoa, seuraa hormoneitasi.
Pakko ihan uteliaisuudesta kysyä: miltä tämä mies näyttää?
Sulla on ovulaatio!!
Been there, done that ja kyllä kaduttaa. Siis harrastin seksiä aivan väärän miehen kanssa, kaikki siinä hetkessä oli väärin, enkä osaa selittää tätä muuten, kuin hormoneillani. Oli himokas aika kuukaudesta, ja muutaman päivän oli todella kuumaa, ihanaa seksiä.
Viikko sen jälkeen kun sain mitä halusin tuli sellainen olo että mitä hittoa olen mennyt tekemään ja näin tossa, YÄK!!
Ehkäisyä siis käytettiin jne, mutta tää mies laitteli mulle sitten viestejä sen jälkeen, että tavattas uudelleen ja mua ei voinu vähempää kiinnostaa ja raukkamaisuuksissani ghostasin tän miehen.
Joten käy panemassa, nauti ja rietastele ja get over with. Älä anna puhelinnumeroasi. Joskus me ei vaan mahdeta näille hemmetin hormoneille mitään.
Panisin varmaankin, mutta minun maailmankatsomukseni on vähän toisenlainen, en minä koe seksiä mitenkään likaavana tai itsekunnioitustani alentavana. Rakastumisriski tosin olisi varmaan minullakin. Jotenkin vaan ajattelen, että intohimo on yksi tärkeimmistä asioista elämässä. Ja että mieluummin kokee suuria tunteita vaikka ne sattuisikin kuin jättää elämättä.
Ai jaa itsellä vähän sama homma, tutustuin naiseen netissä joka on kyllä maailman kaunein ja ihanin ja ajattelen häntä koko ajan. Toki hänellä on kummatkin ranteet täynnä viiltoja (mikä tää juttu on??), vähän kuulemma käyttää jotain lääkkeitä kuulemma. Aika outoa. Mutta on kyllä niin ihana muija ja tekee mieli vaan täysiä takaa häntä hieman juuh
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se, ettei hän edes näytä mitenkään erityisen komealta. Kadulla kävellessäni en todennäköisesti kiinnittäisi häneen mitään huomiota. Mutta hänessä on jokin mystinen energia, joka vain vetää minua puoleensa ihan järkyttävällä voimalla. Enkä siis ole nähnyt koko miestä kuin kuvissa! Niin, ja puhuimme pikaisesti puhelimessa.
Tekisi mieli mennä tapaamaan häntä johonkin julkiseen paikkaan ja katsoa, toimiiko hänen vetovoimansa minuun oikeassa elämässä. Mutta sekin pelottaa: mitä jos hän saa minut pauloihinsa ja minä vain seuraan häntä lampaana hänen miesluolaansa.
Vielä viikko sitten en olisi uskonut, että minulle, kunnolliselle äidille, voisi tapahtua mitään tuollaista.
Mulla täysin sama juttu mutta vielä pidemmällä. Ollaannyt vajaa vuosi tapailtu.
Mies ei vastaa mitään kriteereitäni, on itsekäs, kaljaan menevä, katselee muita ja on todella ulkonäkökeskeinen. Ei ole edes erityisen hyvännäköinen vaan ihan tavallinen irstas äijä.
Mut voi herranjestas osaa ottaa naisen niin ettei kukaan koskaan. Lupaan aina että pian lopetan, enää kuukausi tai pari. Mutta himo palaa aina uudestaan.
Eipä täältä hyviä neuvoja tule.
Onpa taas tarina setä vauhdissaan tänä iltana. Millos tää erikois romaanisi sitten kauppojen hyllylle ilmestyy?
Vierailija kirjoitti:
Joo mietin kans, että taitaa ulkonäkö selittää. "Kuitenkin fiksu ja karismaattinen sellainen"
ulkonäöltään muistuttaa Mr Bean
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se, ettei hän edes näytä mitenkään erityisen komealta. Kadulla kävellessäni en todennäköisesti kiinnittäisi häneen mitään huomiota. Mutta hänessä on jokin mystinen energia, joka vain vetää minua puoleensa ihan järkyttävällä voimalla. Enkä siis ole nähnyt koko miestä kuin kuvissa! Niin, ja puhuimme pikaisesti puhelimessa.
Tekisi mieli mennä tapaamaan häntä johonkin julkiseen paikkaan ja katsoa, toimiiko hänen vetovoimansa minuun oikeassa elämässä. Mutta sekin pelottaa: mitä jos hän saa minut pauloihinsa ja minä vain seuraan häntä lampaana hänen miesluolaansa.
Vielä viikko sitten en olisi uskonut, että minulle, kunnolliselle äidille, voisi tapahtua mitään tuollaista.
Olet seko jos tunnet "vetovoimaa" ihmistä kohtaan jota et ole edes nähnyt, eli oikeasti aistinut koko kehollasi. Himoitset jotain omaa fantasiaasi, et sinä HÄNEEN koe vetovoimaa vaan siihen omaan fantasiaasi. Jotain tarvetta itsessäsi.
"Hillitse halusi ja hallitse himosi, sillä hetken hurmio voi olla elämän TURMIO".
Vierailija kirjoitti:
Mulla täysin sama juttu mutta vielä pidemmällä. Ollaannyt vajaa vuosi tapailtu.
Mies ei vastaa mitään kriteereitäni, on itsekäs, kaljaan menevä, katselee muita ja on todella ulkonäkökeskeinen. Ei ole edes erityisen hyvännäköinen vaan ihan tavallinen irstas äijä.
Mut voi herranjestas osaa ottaa naisen niin ettei kukaan koskaan. Lupaan aina että pian lopetan, enää kuukausi tai pari. Mutta himo palaa aina uudestaan.
Eipä täältä hyviä neuvoja tule.
Aah tasta muistui omakin vaara mies. Hyvanen aika seksi oli kylla wau.
Up