Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**SYYSTOIVEET viikkoon 48**

27.11.2006 |

Tänne kirjoittelemaan kuulumisia kaikki, joiden vauvanyritys on alkanut tai alkamassa syksyllä 2006.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas meni viikonloppu tosi nopeaan ja uutta viikkoa pukkaa..

Pikkujouluista on ollut puhetta: Meillä oli just parin kaveripariskunnan kanssa perinteiset pikkujoulupirskeet lauantaina, syötiin ja juotiin hyvin ja hauskaa oli. Työpaikan pikkujoulut olis vielä edessä mutta aion jättää väliin kun on vieraita tulossa samaan aikaan.

Joulukuusestakin joku kyseli: meillä koristellaan vasta jouluaattona tai aikaisintaan aaton aattona.

Ja joululahjoista ei ole hajuakaan.. kohta taas iskee paniikki niidenkin suhteen.

ON: kp30/28-30 ja menkkoja edelleen odotellaan, menkkajomotuksia ollut lauantaista lähtien ja koko ajan tuntuu, että nyt lorahti oikein kunnolla, mutta ei. Kyllä se tätipirulainen nyt odotuttaa itsekään,,kun kuitenkin on tulollaan ihan varmasti. Muuta en uskalla ajatellakaan kun maha on niin pahuksen kipeä ja turvonneen oloinen..

Vierailija
2/28 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jondeliini: Jospa kuitenkin tekisit r-testin? Nuo sun tuntemukset kun sopisi myös alkuraskauteen. :)

ON: Lauantaina ja sunnuntaina oli uusi kierros menkkoja - vuotoa tuli ihan kunnolla, vaikka menkat loppui jo torstaina. En tiedä, mitä oli, nyt on kuitenkin jo loppunut. Ensi viikonloppu olisi mun kiertovauhdilla laskennallisesti hedelmällistä aikaa, pitää kiusata miestä oikein urakalla. *virn*

Iloista viikkoa kaikille!

Tuutis kp 11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kivat juhlat viikonloppuna, esikko oli hoidossa isovanhemmilla. Tyttö palailee tänään kotiin. Juuri anoppi soitti, että taas on noussut kuume. 3. kuume kuukauden sisään. Nyt iski sellainen huoli, että tämä asia on selvitettävä kunnolla. Nyt ei enää omat ovulaationmetsästykset tunnu kovin isolta jutulta.

Galluppiin sen verran, että joulukuusi tulee sisälle vasta aatonaattona tai aattona ja koristellaan aattona. Muita koristuksia on sitten jo aiemmin esillä.

Paljon plussasäteitä ja pupuiluintoa teille!

Vierailija
4/28 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti odotetaan siis Jondeliinin tuloksia... paljon testionnea, toivottavasti olis jo plussa!

Ens viikon aloitukseen yks' ehdotus; josko vaihdettais hiukan nimea: siis laitetaan TOIVEET SYKSYYN 07 (ent.Syystoiveet06) Sehan on totta etta tulevat plussaneet kun saisivat nyyttinsa alkaen ens elokuusta? Eiko?

Aattelin tassa laittaa pyykkeja pihalle mutta vilkaistuani ikkunasta tulin toisiin ajatuksiin, niin mustia pilvia ja kylmaa tuulta puhaltaa etta iso sade on tulossa! Mitas niita sinne kastelemaan laittais, telineeseen siis vaan! Tanaan lampoja on nippanappa +14, kylmaa...

Joulusta puhutaan hiukan joka palstalla niin ajankohtaisena juttuja, mites syksyisten jouluaatokset?

Mun joulunvietto kun on taysin itsesta kiinni, mutta ensinnakin mun pakkanen on aivan liian pieni, sinne on turha yrittaa ankea mitaan leivonnaisia ja jos liian aikaisin niita likkojen kera teen menevat kaikki suihin ja vatsoihin! Yleensa oon tehny yhden ison lanttu-, peruna ja porkkanalaatikot valmiiksi pakastimeen, niita kun kukaan muu mun lisaks ei edes syo. Kinkun sijasta meilla on iso joulukala ja tehdaan pihveja! Ma en oo koskaan ollu mikaan kinkkufani, jo omassa kodissa jatin sen suosilla syomatta. Rosolli on pakollista ja pari kolme muuta salaattia. Meilla on vieraita aina jouluaterialla, joka poiketen yleisesti Suomessa syodaan illalla seitseman ja yhdeksan valilla. Ja ateriakin koostuu alkukeitosta, alkupalasta, paaruuasta ja salaateista seka jostain superhyvasta jalkiruuaista ' a la carte' ; mun yks vieraista kun on ravintolakokki niin hoitaa taysin tuon loppusilauksen! Viime vuonnakin oli mansikoita leimutettuna vai miks liekitykseks sita sanotaan, heh ja kermavaahtoa, nam!

Mutta se tasta; lapset saa muutaman lahjan, oon yrittany hiukan kalliimpaa paria, kuin monta taytta tilpehooria niille hankkia! Paljon miettimista kylla aiheuttaa... nyt lopetan tan romaanin- kirjoitelkaahan!

-levinia kp 19- ei raskautumista tassa kuussa!

Vierailija
5/28 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut intoa pinoutua tai muuten kuumeilla, masis meinaa iskeä päälle. Alkaa olla nämä syystoiveet jo aikalailla heitetty ja toi levinian nimiehdotus seuraavalle pinolle on varsin loistava.

kierto palautui ihme kyllä lähes normaaliksi(pari päivää myöhemmin ovis kuin normaalisti)peitot pöllys kyllä hyvään aikaan ja terolutit aloitin jälleen, nyt vaan ihan älyttömät sivuvaikutukset(mitä ei ollu viime kierrossa) kaikki ärsyttää ja kiukkuan pienimmästäkin mahdollisesta asiasta, ei oo kivaa kellään. Lämmöt nousi hienosti mutta dpo 4 tippuivat ja samasen päivänä oli tosi runsasta valkkarin eritystä nyt taas normaalit kuviot.

jondeliinin plussaa odotellaan ja muittenkin hyviä uutisia kaivataan :)))

Tepa 23/30(ei pienintäkään oiretta raskauden puolesta)

Vierailija
6/28 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa istua koneelle ja huomata että täällä on jo monta aktiivista käynyt aloittamassa viikkoa. sain just siivottua ja nyt saa hyvällä omalla tunnolla olla vaan.

jondeliinillä on jännää! oireet kyllä vois olla muutakin kun tädin aiheuttamia. meinaatko malttaa odottaa..?

tuutupiille heilutus! ja pupuiluintoa.

ei kai lääkärillä käynnistä haittaa olisi västäräkki, vähentäisi ainakin turhaa huolta. voimia arkeen.

levinian nimiehdotus sopii! jo on aikakin tehdä muutos, ettei meitä ymmärretä väärin. ja jouluherkkujen kuvaileminen vasta kuulostikin ihanalta!

harmi kun sivuvaikutukset kiusaa tepa, toivottavasti kuitenkin jo paremmalla päällä:)

sitten joulumietteitä. meillä on ollut miehen kanssa pieni joulukuusi muutamana vuonna, joka ollaan koristeltu aatonaattona. joulut vietettään mun vanhemmilla ja miehen äidin tykönä puoliks eli ei kauheesti omaan pikku kaksioon edes laiteta joulua. jotain pientä kuitenkin, kynttilöitä poltetaan ahkerasti ja punasta liinaa on pöydällä yms. viime jouluna ei laitettu mitään kun lähdettiin heti välipäivinä kahdeks viikoks gambiaan ja nyt onkin kiva ottaa laatikot esille kahden vuoden tauon jälkeen.

muita jouluperinteitä meillä on joulukirkko aattoyönä ja joulupäivänä mennään molempien mummuloissa käymään, onneksi kaikki asuu melko lähekkäin niin ei mene matkusteluun aikaa.

).( äsken alkoi turhuvuoto eli täti saapuu hetkellä millä hyvänsä:( jotain toiveita ehti jo elätellä kun kierto venyi ja vatsaakin on nippaillut muutamina päivinä erilailla. lisäks lauantaina oli pikkasen rusehtavaa valkovuotoa. mutta paluu maanpinnalle tuli siis äsken kun kävin vessassa, kunnon verivuotoo paperiin. hitsiläinen kun harmittaa, ois saanut jäädä väliin.

heltsy vielä kp 31/25-27

Vierailija
7/28 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun niin moni on jo kirjoittanut näin maanantaina. Jotenkin on niin kamalan harmaata ja pimeää kun ei oo paljon yhtään lunta.

Tuo Levinian uusi nimiehdotus olisi kyllä tosi hyvä. Itsekin tuossa laskin, että jos nyt tärppäisi nin la olis elokuussa.

Itsellä menossa kp 21/26-28. Niin kuin tuossa edellisellä viikolla kirjoittelin, saatiin vihdoinkin ajoitettua tuo pupuilu kunnolla oviksen aikaan. Mitään kummempia oireita ei ole ollut paitsi rintoja arastaa. Tai oikeastaan nänneihin tulee välillä sellainen ' nipistystunne' niin kuin silloin kun imetin esikoista. Mistä lie sítten johtuu... Jospa meilläkin vihdoin alkais tuottaa tulosta.

Minulla on ollut maha läysällä jo kohta neljättä päivää! Tosi inhottava! Onneksi töissä ei ole tarvinnut käydä pahemmin vessassa istumassa:) Pitää varmaan otta yhteyttä terveyskeskukseen jos jatkuu vielä pitkään.

Plussatuulia kaikille!

Mekku

Vierailija
8/28 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikkoa käytin tänään lääkärissä. Tytöstä on nyt otettu verikokeet ja huomenna sitten tietää, onko jotain tulehdustakin vai vain huonoa tuuria. Nyt neiti nukkuu jo, kun oli niin uupunut. Täytyy itsekin käydä aikaisin nukkumaan, sillä kokemuksesta luulen, ensi yönkin menevän vielä huonohkosti.

Heltsylle pahoittelut tädistä. Olisi nyt pysynyt poissa.

Harmi, Tepa, että sait kunnon kiukut Teroista. Jospa kiukut ja ärsytykset pian helpottaisivat.

Paranemisia Mekku, nyt on vatsatautiakin liikkeellä, joka voi kestää jopa viikon.

).( Kp18/26-35. Saa nähdä riittikö pupuilut, sillä niissä oli juhlien ja vieraiden ym. vuoksi tauko kierron keskivaiheilla. Pupuilua kyllä jatketaan vielä, kun onhan se ilman kumiukkeleita ihan mukavaa. Toisaalta nyt on kyllä tärkeintä, että esikoinen ei sairastelisi jatkuvasti. Ja saataisiin joku tolkku tähänkin.

Mukavaa viikon jatkoa ja plussauutisia odotellessa!

Vierailija
9/28 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan levinian ehdottamaa nimimuutosta minäkin.

Mekku04: Mulla oli nännien nipistelyä ja vatas oli löysällä alkuraskaudessa. Jospa sun oireet olisikin sitä... :) Peukkuja

västäräkki2: Hyvä, että saitte kokeita teetettyä.

Hienoja uutisia kaverini osalta: eilen näkyi ultrassa pieni papunen, jolla sydän löi. Viikkoja 7+0. Ihanaa, että heillä kaikki hyvin.

Omaan napaan ei sitten niinkään hyvää: En tajua ollenkaan nyt mistään mitään! Mulla siis menkat alkoi (tyhjennyksen jälkeen) puolitoista viikkoa sitten. Loppuivat viime to, mutta la ja su tuli vielä vuotoa, joka nyt enää tuhrua, jota tulee tosi, tosi vähän.

MUTTA, nyt painon tunnetta alavatsalla. Ei nipistelyjätai kipua tms, mutta sellainen epänormaali olo. Viime viikolla vielä haalea plussa r-testillä ja kun tänä aamuna oli sitten ihan pakko vielä testata - viiva ei ollut muuttunut mihinkään, siis edelleen hyvin haalea plussa (Acon10). Siis tyhjennyksestä on jo 6 vkoa! Ja kuukautisetkin on tullu välissä. Mitä tää nyt on???? Ja kun ultrassa kontrollissa kohtu näytti puhtaalta ja tyhjentyneeltä.

Epäilivät silloin alkavan kohtutulehduksen lisäksi virtsatietulehdusta, koska tikussa leukkareita ja verta ja viljelyssä e. coli. La tein itse stixillä pissatestin ja oli ihan puhdas - ei tulehdussoluja tms. Ei pitäis olla siis pissiittiäkään, mutta voisko olla kuitenkin?

Tilasin ajan yksityiselle, pitää nyt tarkistaa tää homma perusteellisesti.

Vierailija
10/28 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutupii: On kyllä erikoiset oireet sinulla. Onhan noi hyvä selvittää. Itse en tosin mitään tiedä, miten asioiden pitäisi tyhjennyksen jälkeen mennä.

).( Meillä tyttö taitaa taas vain potea ihan tavallista virusta. ÄItiä ainakin rauhoitti verikokeet ja niiden tulokset. Huomenna sitten pakko laittaa yskivä tyttö hoitoon, kun saatiin niin vähän sairaslomaa. Töissä on kyllä sata ja yksi asiaa odottamassa, tämä kuukausi on ollut ihan hurjan rikkonainen. Opiskeluhommissa olisi myös deadlinet pian. Ehkä ne tästä taas saa rullaamaan. Jos siis pysytään terveinä. Kp 19/26-35. Ensi viikko on piinailua. Luulen, että ensi viikon tiistaina on pakko tehdä testi. On pienet juhlat, joihin kyllä lähden autolla. Silti haluan ennen niitä varmistaa, voinko ottaa edes puolikasta lasillista glögiä vai jätänkö senkin suosiolla muille. Muuten koetan rauhassa odotella, että täti on kunnolla myöhässä tai muut oireet ovat tarpeeksi vahvat. Vielä ei ole oireen oiretta.. Rinnat alkavat turvota ja vähän aristaa, mutta sekin on ihan normaalia joissain kierroissa tähän aikaan (paitsi ei juuri viimeisimmissä pitkässä kierrossa).

Vierailija
11/28 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen myös Levinian nimiehdotuksen kannalla!

Vierailija
12/28 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais tulla lahes kaikilta(?) eniten kirjoittavista samat mielipiteet nimeen?! Eli MUISTAKAA ma aamuna pliis!

Josko saatais jokunen uusikin viela kirjoittamaan!

Mulla oma mieliala alkaa pikkuhiljaa nostaa paataan; viela puoltoista vk kun pitais tatien ilmestya ja sitten tayteen sahlinkiin! Clomit, luget ja lugepiikki keimeihin ja eikun isoa toivetta onnistumiseen ja sen pikkuisen matkassa pysymiseeen naitten kolmen ' ongelman' jaljilta! Tanaan kavin viela siina tukstaipumus verikokeellakin, huomenna tiedan tulokset. Jos sielta viela tulee positiivista tiedan ainakin MITA laakkeita sita PITAA syoda raskauden aikana! Nyt jo jatkan tuota babydisperiinia!

Paljon mukavaa aikaa talle viikolle kaikille ja Tuutupiille toivon selvyytta asioihin rutkasti!

toivoopi levinia kaukomailta kp 20-

Vierailija
13/28 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Päätin tulla mukaan tähän ketjuun. Toiveissa olisi vauveli, mahdollisimman pian tietysti. Yritys alkoi syyskuussa ja lokakuun alussa raskaustesti olikin positiivinen. Sitä onnea kesti raskausviikolle 11, eli raskaus keskeytyi puolitoista viikkoa sitten :(

Nyt sitten pitäisi odottaa yhdet kuukautiset ja sen jälkeen toivottavasti paremmalla onnella..Siis täti saisi tulla pian kylään! Kaipa monet on alkaneet yrittää heti keskenmenon jälkeen, mutta päätettiin miehen kanssa kuuliaisesti noudattaa lääkärin ohjeistusta. Mieli on kyllä malttamaton, koska gynekologi juuri jälkitarkastuksessa kertoi, että ovulaatio kolkuttelee ovella ja kaikki toimii niin kuin pitääkin. Kärsivällisyys kai palkitaan..

Vierailija
14/28 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi tervetuloa Ida joukkoomme mukaan. Ja pahoittelut keskenmenosta, niitä tuntuu olevan taustalla valitettavan monella. Onnea uuteen yritykseen!

Västäräkille: hyvä, että lapsella ei flunssaa kummempaa todettu. Kyllä se aina helpottaa mieltä kun tuollaisen varmistuksen saa. Toivottavasti sairastelut on kohta jo ohi..

Meillä poika on nyt ollut hoidossa perhepäivähoitajalla 2kk ja ihmeiden ihme, kertaakaan ei ole sairastellut (koputtaa puuta), olin ihan varautunut siihen, että töistä joutuu olemaan poissa lapsen sairastelujen takia. Mutta pahimmat flunssakaudet kai on vielä edessä..

Tuutupiin osalta kyllä jo toivoisi, että alkaisi kroppa toimia normaaliin tapaan. Toivottavasti asiat selkiäisi mahdollisimman pian, epätietoisuus siitä mitä on meneillään on pahinta.

ON: Kyllä se täti tänne vaan löysi tänä aamuna eli nyt kp1. Ehti tuossa jo toiveet nousta alkuviikosta vaikka olin päättänytkin tosi coolina pysyä. Kummasti sitä rupeaa oireita kehittelemään, mutta pudottiinpa taas maan pinnalle. Nyt sitten vaan uutta yritystä kohti reilun viikon päästä..Syyskuukin olisi ihan hyvää aikaa syntyä..(kuten kaikki muutkin kuukaudet ;)) Nyt on kyllä ihan pakko tiivistää tuota yritystahtia, koska nytkin menkat alkoi muutaman päivän oletettua myöhemmin, joten oviskin on todennäköisesti ollut muutaman päivän myöhemmin kun mitä laskeskelin. Vähän ollaan oltu laiskoja tähän saakka..

Vierailija
15/28 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jondeliinille ihan ekaks halaukset: et kylla tunnu ihan maansa myynneelle vaikka tadit ilmestyivatkin; uuden yrityksen onnea!

Makin odottelen nyt niin karsimattomana noita tatosia; etta paasis yrittamaan! Ma siis olen nyt pitany kahden kuukauden tauon km:n jalkeen!

Tervetuloa uudelle!(sori nikki unohtui, Ida?)

Tuutupiille toiveita etta oliskin vaan joku popo porraamassa eika sen kummallisempia isoja tulehduksia.

kaiklle hyvia vointeja!

-levinia kp 21-

Vierailija
16/28 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Västäräkki ettei teidän tytöllä ollut mitään vakavampaa. Meidän tytöllä ollut muutaman päivän nyt vähän kuumettaa ja tosi paha nuha. Yöllä ei oikein voi nukkua, kun on pikkuisella niin tukossa nenä.

Jondeliinille pahoittelut tädistä! Jotenkin tuntuu, että minullakin ne taitaa alkaa.

Nyt on menossa kp23/28 ja pari päivää ollut ihan menkkamaista jomotusta mahassa ja alaselässä. Ikinä ei oo kyllä ollut ennen kuukautisia tämmöistä rintojen arkuutta kun nytten on. Välillä oli jo sellainen olo, että nyt ois voinut onnistuakin tämä yritys..Noh, kohtapa se selviää sitten tuleeko ne tädit vai ei. Toivotaan kyllä kovasti, ettei meille eksyisi!

Tsemppiä kaikille!

Mekku

Ja Ida, tervetuloa joukkoon!

Vierailija
17/28 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi yritys.. Kokeilin jo pari kertaa, mutta viestit lähtivät bittiavaruuteen. Muka en ole kirjautunut sisälle, vaikka eihän tänne pääse edes kirjottamaan ilman kirjautumista. Murrr.

Meillä kipeillään yhä. Uusin juttu on korvatulehdus, joka todettiin tytöllä tänään. Sen lisäksi hurja yskä ja väsymys vaivaa. Viime yönä yskitti, nyt tyttö ¿nukkuu¿, mutta herää vähän väliä yskimään. Viime yötä helpotti tytön oksentamat limat. Sain ne napattua kiinni, mutta nyt maanitteluista huolimatta en ole saanut uusia oksennuksia vatiin enkä päälleni. Harmi. Kummaa tämä äitiys. Oikein toivoo lapsen oksentavan (toki vain sitä limaa, mikä häiritsee nukkumista).

Jondeliinille pahoittelut tädistä. Toivottavasti ensi kierrossa tärppäisi!

Mekulle plussatuulia!!

Ja Levinialle nopeaa tädin tulemista, jotta pääset taas yrityksen makuun.

Tervetuloa Ida! Harmi, että sinullakin on keskenmeno takana.

).( Nyt on kaikenlaisia oireita, mutta ei oikein kerro muusta kuin meillä asuvista pöpöistä. Flunssainen oli voi johtaa sairaslomaan ja kuumeeseen. Etova olo liittyy noihin oksennuksiin. Tosin eipä tässä ole vielä kovin pitkälläkään tämä kierto. Nyt kp20/26-35.

Terveempää viikkoa teille kaikille!

Vierailija
18/28 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastis2: mullakin taa valilla tekee oikein kummia konnankoukkuja just tuota ' et ole rekisteroinyt' juttua varsinkin ja kun painat ' palaa?' niiin havittaa kaiken kirjoituksen?!

Mun siivooja ei sitten tullu niin eilen kuin tanaankaan, oon hiukan artynyt sille nain lievasti ilmaisten; kun suunnittelin jo joulukoristeita kaivavani kaapista ja pikkuhiljaa niita ripustelin huomisen jalkeen, mutta haluun siivota koko kampan ensin! Nyt sitten pitaa ite ahertaa...(yok).

Tanaan oon kylla muuten tata kamppaa laittanu jarjestykseen, pari paivaa kun on ollu sateista ja mua masentaa tuo ilma sitten heti.

Labratuloksista ettei mitaan uutta siella, eivat osanneet niiita tassa maassa tehda (ei siis mikaan tavallinen labrajuttu paikallisille, taytyy naapurimaahan lahettaa etta osaisivat jotain tutkia tuosta monien km:ien tukostaipumuksista! plaah sekin)

Mietin nyt etta ryhdynko ollenkaan tuohon sahellykseen, yritan vaan vauvadisperiinilla ja ens kuun kuurilla clomeja jne eteenpain; josko oliskin sitten vaan jotain minimaalista tuo ' vaiva' .

Puhelin soi, hetki vaan...

no niin -hienosti keskeytti ajatuksenjuoksun.

Viikonloppuna aattelin tehda pipareita-sellaseen mahaan menevan satsin! Ennen joulua sitten viela toinen. Ja pullaa, mita siita etta lihoo muutaman kilon, heh?!

Nyt lopettelen kun sormenpaat on jaassa; miten tuleekin kylmaa ilmaa avoimesta ikkunasta hrrrr....

Hyvat voinnit kaikille!

-levinia kp 23-

Vierailija
19/28 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuumeilin täällä jo kesällä ja raskauduinkin, mutta sain keskenmenon r-viikolla 8:( Siitä on nyt aikaa kuukauden verran ja kuten Idakin, päätimme odotella yhdet kuukautiset ennen kuin ryhdytään taas vauvaa suunnittelemaan.

No, kuukautiset alkoivatkin sitten jo viime lauantaina, mutta ovat tavallista runsaammat ja pidemmät. Eli tässä odotellaan, että täti häipyisi ja voisi taas ihan tosissaan alkaa kuumeilemaan vauvaa.

Tuntuu tosiaan aika moni kokeneen keskenmenon. Ikävää.

Vierailija
20/28 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uusvanha kuumeilijakin (sori, en muista nimeä). Pahoittelut, että olet sinäkin keskenmenon joutunut kokemaan.

Västäräkille edelleen voimia sinne sairastelun keskelle.

Itse on jo katse suunnattu vahvasti tähän kiertoon ja odotellaan tädin lähtöä, nyt kp vasta 3/28-31, plääh. Eipä tässä tosiaan voi kovin maansa myynyt olla kun ei raskautunut edellisessä kierrossa koska nyt menkoista päätellen oviksen aikaan ei edes pupuiltu. Sattui sopivasti juuri taukoa siihen kohtaan kun oletin sen jo menneen. Parempi siis vaan jatkaa jtp kp10 lähtien ainakin viikon ajan.

Taidetaan jännäillä seuraavaksi Tepaa, Mekkua ja Västäräkkiä. Mitkäs siellä on tunnelmat? Toivottavasti kovasti plussaoireita!!

Mukavaa pikkujouluviikonloppua kaikille!!